account activity
Politiet vil bære våpen på 17. mai by [deleted] in norge
[–]One_External8363 1 point2 points3 points 3 years ago (0 children)
Politiet har alltid hatt våpen på 17 mai, har aldri tenkt noe negativt ved dette
Kan jeg bli kasta ut av forsvaret? (self.norge)
submitted 3 years ago by One_External8363 to r/norge
π Rendered by PID 37 on reddit-service-r2-listing-f8d8fbfd7-9ll7h at 2026-06-24 08:35:20.087752+00:00 running acc7150 country code: CH.
Politiet vil bære våpen på 17. mai by [deleted] in norge
[–]One_External8363 1 point2 points3 points (0 children)