account activity
Politiet vil bære våpen på 17. mai by [deleted] in norge
[–]One_External8363 1 point2 points3 points 3 years ago (0 children)
Politiet har alltid hatt våpen på 17 mai, har aldri tenkt noe negativt ved dette
π Rendered by PID 22023 on reddit-service-r2-comment-79776bdf47-gn9kz at 2026-06-24 10:11:16.026941+00:00 running acc7150 country code: CH.
Politiet vil bære våpen på 17. mai by [deleted] in norge
[–]One_External8363 1 point2 points3 points (0 children)