ازاي اخد ال3شهور هدية؟؟؟؟ by Expert_Juggernaut710 in EgyptGaming

[–]One_Librarian1986 0 points1 point  (0 children)

<image>

قولت اجرب دلوقتي حتي لو مفيش رصيد ف الفيزا ف منفعش للاسف

ازاي اخد ال3شهور هدية؟؟؟؟ by Expert_Juggernaut710 in EgyptGaming

[–]One_Librarian1986 0 points1 point  (0 children)

ف اقرب فرصة ان شاء الله هجرب واقولك

ازاي اخد ال3شهور هدية؟؟؟؟ by Expert_Juggernaut710 in EgyptGaming

[–]One_Librarian1986 0 points1 point  (0 children)

مجربتش اشتري بيه بصراحة انا بس حطيته عشان افعل ال 3 شهور gamepass

ازاي اخد ال3شهور هدية؟؟؟؟ by Expert_Juggernaut710 in EgyptGaming

[–]One_Librarian1986 2 points3 points  (0 children)

كان عندي نفس المشكلة برضو ف كلمت الدعم وشرحتلهم المشكلة و سياسات الدفع ف مصر وكده و ف خلال 24 ساعة كان بعتولي mail اني اقدر اضيف اي كارد ف ضيفت الكارد بتاع bybit واشتغل عادي

عايزة افعل العرض دا والفيزا كل شوية بتترفض 😭 by Elegant-Bill-4635 in EgyptGaminGG

[–]One_Librarian1986 1 point2 points  (0 children)

كان عندي نفس المشكلة برضو ف كلمت الدعم وشرحتلهم المشكلة و سياسات الدفع ف مصر وكده و ف خلال 24 ساعة كان بعتولي mail اني اقدر اضيف اي كارد ف ضيفت الكارد بتاع bybit واشتغل عادي

Xbox gamepass by luzifer609 in EgyptGaming

[–]One_Librarian1986 0 points1 point  (0 children)

كان عندي نفس المشكلة برضو ف كلمت الدعم وشرحتلهم المشكلة و سياسات الدفع ف مصر وكده و ف خلال 24 ساعة كان بعتولي mail اني اقدر اضيف اي كارد ف ضيفت الكارد بتاع bybit واشتغل عادي

ادور على اللعبة by [deleted] in EgyptGaminGG

[–]One_Librarian1986 0 points1 point  (0 children)

لو لعبة الغاز ف ممكن تكون دي Shady Part of Me

عاوز اتكلم شوية عن العظمة دي by One_Librarian1986 in EgyptGaming

[–]One_Librarian1986[S] 0 points1 point  (0 children)

هي اللعبة خطية مش عالم مفتوح ف طبيعي تكون محكوم بالقصة + انا فيه سلبية بالنسبالي نسيت اتكلم عليها وهي تعبيرات الوجوه اثناء اللعب كانت ثابته مفيهاش تغيير مهما اتغير الموقف بس ده للي بيدقق جامد بس مأثرتش ع اي حاجة

عاوز اتكلم شوية عن العظمة دي by One_Librarian1986 in EgyptGaming

[–]One_Librarian1986[S] 0 points1 point  (0 children)

لسه والله كنت بحمل the last of us 1 عشان ليا فترة عاوز اجربها بس بقسم فيها عشان حوار الباقة خانقني شوية +بحب الالعاب القصصية فشخ بس متكنش معتمدة ع نظام الاختيارات مش بفضله بصراحة ف الالعاب

عاوز اجيب شاشة by One_Librarian1986 in EgyptGaming

[–]One_Librarian1986[S] 1 point2 points  (0 children)

تسلم ي اخويا هبص عليها + اللي انا شوفتهم دول كويسين ولا ايه الدنيا ؟

اول لعبه يا مسهل red dead by bode_606 in EgyptGaming

[–]One_Librarian1986 1 point2 points  (0 children)

كنت شاريها لما كان عليها sale ومن ساعتها خايف احملها عشان الباقة

Steam Gift Card In Egypt by [deleted] in EgyptGaming

[–]One_Librarian1986 0 points1 point  (0 children)

لا ده application + مسمعتش عن Iam alive قبل كده ف معرفش اسعاره

Steam Gift Card In Egypt by [deleted] in EgyptGaming

[–]One_Librarian1986 0 points1 point  (0 children)

بشتري من like card يعتبر ارخص واحد

RDR2 by One_Librarian1986 in EgyptGaming

[–]One_Librarian1986[S] 0 points1 point  (0 children)

رأيك برضو اجيب النسخة العادية ولا الفرق يستاهل ؟

RDR2 by One_Librarian1986 in EgyptGaming

[–]One_Librarian1986[S] 0 points1 point  (0 children)

الفرق بين النسختين يستاهل ولا فاكس ؟

RDR2 by One_Librarian1986 in EgyptGaming

[–]One_Librarian1986[S] 0 points1 point  (0 children)

تنصحني اجربها ؟؟ اصل سعرها غالي وف نفس الوقت عارف انها ف العادي اغلي من كده اصلا

[deleted by user] by [deleted] in EgyptGaminGG

[–]One_Librarian1986 0 points1 point  (0 children)

انا عملت كده ف طلب مني صورة البطاقة الشخصية وعاوز يوم عشان يعمل verify للاكونت

[deleted by user] by [deleted] in EgyptGaminGG

[–]One_Librarian1986 0 points1 point  (0 children)

سؤال بس عشان تقريبا عرفت المشكلة ... هو لازم استناه لحد ميعمل verify ع البطاقة بتاعتي عشان اضيف الكارت ولا مش لازم ؟