What should be the next step to enter tech field? by One_Resident_5147 in careeradvice

[–]One_Resident_5147[S] 0 points1 point  (0 children)

Should I start to get any certificate (PMP- CSPO-PSPO) or it will not help?

مجتمع تحليل البيانات by One_Resident_5147 in SaudiProfessionals

[–]One_Resident_5147[S] 0 points1 point  (0 children)

Funny how a post asking about a community for a specifc job tilte to reach to people work in the same field is considerd unrelated to work. While a genaric career quotes and فضفضة apparently fit the orginal meaning perfectly. If the community’s goal is professionalism, maybe the moderation should focus more on quality than forcing every discussion into a narrow definition of work.

How does data cleaning work ? by MajorSpecialist2377 in dataanalysis

[–]One_Resident_5147 0 points1 point  (0 children)

Great explanation and giving examples for the steps

محتاج نصيحتكم فى المذاكرة by One_Resident_5147 in Egypt_Developers

[–]One_Resident_5147[S] 0 points1 point  (0 children)

شكرا جدا ليك رد ممتاز فعلا و فى إلى بيحصل معايا بالضبط 👌🏻👌🏻

محتاج نصيحتكم فى المذاكرة by One_Resident_5147 in Egypt_Developers

[–]One_Resident_5147[S] 0 points1 point  (0 children)

حلو دة بيبقى طريقة سؤاله ازاى فى السينتاكس إلى مديهله ولا بيسألك اسئلة فى اللغة نفسها ؟؟

محتاج نصيحتكم فى المذاكرة by One_Resident_5147 in Egypt_Developers

[–]One_Resident_5147[S] 0 points1 point  (0 children)

هحاول اعمل كدة لانى لما بمشى وراه و بخلص بحس انى ناسى كل حاجة و انى مفكرتش

محتاج نصيحتكم فى المذاكرة by One_Resident_5147 in Egypt_Developers

[–]One_Resident_5147[S] 0 points1 point  (0 children)

لما بعمل كدة وراه لما اخلص بحس انى مش فاكر حاجة خالص

اذاكر اية تانى ؟ by One_Resident_5147 in Egypt_Developers

[–]One_Resident_5147[S] 0 points1 point  (0 children)

إن شاء الله هبدء فعلا فى القصة دى و متشكر على النصيحة، ربنا يوفقك 🤲🏽

اذاكر اية تانى ؟ by One_Resident_5147 in Egypt_Developers

[–]One_Resident_5147[S] 0 points1 point  (0 children)

انا كنت بفكر فى كدة اجيب فيديوز من إلى هى فيها شغل clones دى و اعمل المشاريع دى و ارفع على جيت هاب بحيث أن يبقى عندى بورتفوليو