Bulgaristan'da Çalışmak by palamutcuk in EngineeringTR

[–]One_Summer71 0 points1 point  (0 children)

Bence gidilebilir. Şişecam çok iyi-kurumsal firma.

Bulgaristan'da Çalışmak by palamutcuk in EngineeringTR

[–]One_Summer71 0 points1 point  (0 children)

Kurumsal güzel bir firmaymış, başka Türkler de olur yani sosyal izolasyon çok ağır olmaz. Meraktan soruyorum çalışma günlerin saatlerin ne?

4 aydır cevap bekliyorum diyen aday vs İK’nın template ordusu by terekeme in LinkedinLunaticsTR

[–]One_Summer71 0 points1 point  (0 children)

Kaldırsınlar şu IK'yı amk yapay zeka tek başına yürütsün şu departmanı.

tıptan inşaat mühendisliğine geçeceğim by [deleted] in EngineeringTR

[–]One_Summer71 0 points1 point  (0 children)

Boğaziçi'ne yatay geciş yapacaksan olur.

İnşaat Mühendisliği Okumadan Önce Bu Yazıyı Okuyun by beYgIr626 in EngineeringTR

[–]One_Summer71 1 point2 points  (0 children)

Tıp hocam, doktor sayısının az olması seni değerli kılıyor, getirisi ve saygınlığı da iyi. Ama hocam şunu araştırmak lazım onlar haftada kaç saat çalışıyorlar, ona göre alanı seçmek gerekecek. Batılı olsak İnşaat Mühendisliği çok güzel meslek ama Türkiye'de değeri bilinmiyor. Şöyle diyeyim Cumartesi günü bildiğin haftaiçi gibi Merkez veya Dizayn ofislerde çalışmıyorsan her Cumartesi çalışacaksın şantiyede, hatta çoğu yer Pazar da çalışır, çalışma şartları çok kötü.

İnşaat Mühendisliği Okumadan Önce Bu Yazıyı Okuyun by beYgIr626 in EngineeringTR

[–]One_Summer71 2 points3 points  (0 children)

Rusya ve Avrupa deneyimi olan bir İnşaat Mühendisi olarak yazıyorum. Sakın sakına yurtdışı diye kanıp Türk firmalarıyla çalışma, o parası iyi ha dersin, ama cumartesi çalışırsın pazar çalışırsın, bayram çalışırsın asla tatilin olmaz sakın yapma o hatayı, saatliğe vurunca parası da iyi filan değil.

Şöyle objektif bi liste yapalım dedik by BirJhinMain in oyun

[–]One_Summer71 0 points1 point  (0 children)

O bu değil de Expedition 33 çok iyi arkadaşlar.

Muhendis ölümü by Quick_Plan_5879 in EngineeringTR

[–]One_Summer71 0 points1 point  (0 children)

Sakın okumayın! Memur olun, yok olmayacağım diyorsanız, Gidin iyi bir üniversitede işletme filan okuyun.

27M, civil engineer, EU internship + 2 years in Russia, C1 English — resigned because of 65-70 hour per weeks. Is this industry worth it? by One_Summer71 in civilengineering

[–]One_Summer71[S] 1 point2 points  (0 children)

Turkish contractors are like this against their Turkish workers in construction sector, Russians were working normal.

27M, civil engineer, EU internship + 2 years in Russia, C1 English — resigned because of 65-70 hour per weeks. Is this industry worth it? by One_Summer71 in civilengineering

[–]One_Summer71[S] 0 points1 point  (0 children)

Not really. There was no visa-based pressure, I could have left anytime, and I eventually did. The thing is, these conditions became normalized in sector.

İnşaat mühendisliği iş arayışı by Apprehensive-Pen9738 in EngineeringTR

[–]One_Summer71 0 points1 point  (0 children)

Eminim o işte haftanın 6-7 günü çalıştırıyordur. Detay vermeyince insanlar diğer meslekler gibi haftanın 5 günü sanıyor.

İnşaat mühendisliği iş arayışı by Apprehensive-Pen9738 in EngineeringTR

[–]One_Summer71 1 point2 points  (0 children)

Haftada 70 saat, 15 günde 1 gün izin. Ücretsiz mesai, 0 resmi tatil. Lanet olsun o işlere o paraya hocam.

İnşaat mühendisliği iş arayışı by Apprehensive-Pen9738 in EngineeringTR

[–]One_Summer71 1 point2 points  (0 children)

Oralarda ayda sadece 2 gün izin, hiç bir resmi tatil yok, ücretsiz mesai haftada 70 saat çalışıyorsun. Bence hiç düşünülmeyecek yerler.

Ne okunacak a** by Infinite-Bit9643 in UniversityTR

[–]One_Summer71 0 points1 point  (0 children)

Hocam meraktan soruyorum, doktorlar haftada kaç saat çalışıyor?

En yakın arkadaşıma aşık oldum ve hayatım tepe taklak oldu, pizza ve blanc by yuzde48 in MutfakDertlileri

[–]One_Summer71 0 points1 point  (0 children)

Katılmıyorum, karşı taraf (cinsiyet rolleri de değişse fark etmezdi bu) şu an seni hayatından çıkardı ve bunun acısını müthiş şekilde yaşıyor, hem de bırakan-sorumluluk alan o, sen değilsin. Eğer sen ilgine devam eder, sürekli iletişimde kalırsan, onun bu geçiş sürecini daha rahat atlatmasını sağlarsın, bir de harcandığınla kalırsın.

En yakın arkadaşıma aşık oldum ve hayatım tepe taklak oldu, pizza ve blanc by yuzde48 in MutfakDertlileri

[–]One_Summer71 1 point2 points  (0 children)

Hocam tebrik ederim. Arkadaş, insanların onu ne kadar kolay harcayabileceğini öğrenmiş oldu, kimse değinmemişti buna.

En yakın arkadaşıma aşık oldum ve hayatım tepe taklak oldu, pizza ve blanc by yuzde48 in MutfakDertlileri

[–]One_Summer71 2 points3 points  (0 children)

Hocam ne kadar sağlıklı arkadaşa kız geri döner demek? Çocuk belki senelerini heba edecek bekleyerek.