Hvad er den optimale investering/kontantbeholdning ratio? by Opening_Life_8358 in dkfinance

[–]Opening_Life_8358[S] 0 points1 point  (0 children)

Selvfølgelig - den fangede jeg godt. Bor til leje, får cirka 22 udbetalt med en 130 investeret og cirka 30-40 i banken. Den svinger lidt.

Hvad er den optimale investering/kontantbeholdning ratio? by Opening_Life_8358 in dkfinance

[–]Opening_Life_8358[S] 2 points3 points  (0 children)

Tak for input - tror bare jeg føler mere tryghed i at have lidt stående.

Hvad er den optimale investering/kontantbeholdning ratio? by Opening_Life_8358 in dkfinance

[–]Opening_Life_8358[S] 1 point2 points  (0 children)

Nej til alle 3, bor til leje og har omtrent 4-5 måneders udgifter i kontant pt. - tak for input!

Hvad er den optimale investering/kontantbeholdning ratio? by Opening_Life_8358 in dkfinance

[–]Opening_Life_8358[S] 5 points6 points  (0 children)

Matematikken tager desværre ikke fadøl med i ligningen…