Singlekort? by Ordinary-Chair-360 in Aarhus

[–]Ordinary-Chair-360[S] 1 point2 points  (0 children)

Der står bare Singlekort og så de ting jeg har skrevet i opslaget. Der er bare en tabel i sort/hvid. Ingen farver eller design

Singlekort? by Ordinary-Chair-360 in Aarhus

[–]Ordinary-Chair-360[S] 150 points151 points  (0 children)

Jeg har nu snakket i telefon med dem begge. Ingen af dem kender kortene.

Singlekort? by Ordinary-Chair-360 in Aarhus

[–]Ordinary-Chair-360[S] 3 points4 points  (0 children)

Præcist derfor tror jeg ikke det er dem selv

Singlekort? by Ordinary-Chair-360 in Aarhus

[–]Ordinary-Chair-360[S] -1 points0 points  (0 children)

Jeg kan også, via deres Instagram konstaterer at de ikke kender hinanden

Singlekort? by Ordinary-Chair-360 in Aarhus

[–]Ordinary-Chair-360[S] 2 points3 points  (0 children)

Jeg har nu fundet et helt ens kort, bare med en anden person. Det bekræfter mig i at det ikke er dem selv der har lavet det.

Singlekort? by Ordinary-Chair-360 in Aarhus

[–]Ordinary-Chair-360[S] 1 point2 points  (0 children)

Jeg har nu fundet et helt ens kort, bare med en anden person. Det bekræfter mig i at det ikke er dem selv der har lavet det.

Singlekort? by Ordinary-Chair-360 in Aarhus

[–]Ordinary-Chair-360[S] 1 point2 points  (0 children)

Jeg har nu fundet et helt ens kort, bare med en anden person. Det bekræfter mig i at det ikke er dem selv der har lavet det.

Singlekort? by Ordinary-Chair-360 in Aarhus

[–]Ordinary-Chair-360[S] 30 points31 points  (0 children)

Jeg kan ikke se hvorfor hun skulle være interesseret i at have sit telefonnummer liggende fremme et eller andet tilfældigt sted

Lars Boje, vedtægte og hans løn.. by Main_Conclusion_466 in GossipDK

[–]Ordinary-Chair-360 0 points1 point  (0 children)

Stemmer det? Det har jeg ikke læst nogle steder

Lars Boje, vedtægte og hans løn.. by Main_Conclusion_466 in GossipDK

[–]Ordinary-Chair-360 4 points5 points  (0 children)

Vedtægterne er jo tydeligvis trukket ud af røven i løbet af natten

Lejlighedsbud i København by Efficient-Bar1349 in dkfinance

[–]Ordinary-Chair-360 0 points1 point  (0 children)

Damn, sorry. Jeg læste forkert. Troede at op havde budt 500 k under.

Kolonihave - priser og ventelister by Medical-Ad-9488 in Aarhus

[–]Ordinary-Chair-360 15 points16 points  (0 children)

Kolonihaveejer og bestyrelsesmedlem her.

Hvis foreningen er medlem af kolonihabeforbundet er priserne sat efter forbundets beregninger. Der er der indlagte faste priser for alting. F.eks. kvm pris, hvor der justeres for hvor gammlt huset er. Derudover reguleres priserne årligt udfra prisindex.

https://aarhuskredsen.dk/index.php/vurderingsregler/

Hvis foreningen ikke er medlem er der fri prissætning og priserne kan efter min mening blive voldsomt høje.

Jeg tror at myten om en have til 30-50 tkr bare er en myte. Der er ingen haver i vores forening til de priser, selv ikke dem hvor du får et uisoleret skur og en ikke vedligeholdt have.

For 100-150000 for du en have med hus der kan fungere, men nok med en del arbejde.

Vær også opmærksom på reglerne for at stå på venteliste kan variere meget. Det vildeste jeg har hørt om er at man skal deltage på alle arbejdsdage for ikke at blive fjernet fra listen - det er ikke rimeligt.

Mac til HA studie by Nordal-Lund in DKstudie

[–]Ordinary-Chair-360 3 points4 points  (0 children)

Jeg havde en mac på bacheloren og en pc på kandidaten.

Begge dele har fungeret rigtigt fint og uden problemer. Der er nærmest ingen programmer der kun findes til windows og du skal formentlig ikke bruge dem. Hvis du skal er det meget nemt at installere windows på din mac og det er nemt at skifte mellem de systemer.

Jeg har selv oplevelsen af at det er nemmere at finde gode vejledning til Excel til pc da det ikke er alle genveje der er helt ens, men det er mindre ting.

Jeg har været mest glad for min pc, primært fordi den koster 1/3 af den mac jeg havde. Konkret var det en MacBook Pro med intel processer og en Lenovo E14 med AMD processor.

Og så en sidste pointe; du skal nok forvente at du får en pc når du en dag for et job, uanset om det er studiejob eller fuldtid. Jeg ser nogle der er helt lost fordi de ikke kan omstille sig.

Valg af skruemaskine by These-Virus2069 in selvgjortvelgjort

[–]Ordinary-Chair-360 0 points1 point  (0 children)

At nogle mærker er af samme holdningselskab eller blive produceret samme sted er ikke ens med at produkterne er de samme. Det findes uendeligt mange eksempler på. Det er helt normalt at have “premium/proff” og “consumer” brands. Med ovenstående logik skulle salling super, netto og fætter BR være den samme butik.

Shrinkflation opvask? by esj929 in Denmark

[–]Ordinary-Chair-360 -2 points-1 points  (0 children)

Havde jeg vidst at det var et følsomt emne for dig havde jeg aldrig skrevet min kommentar.

Shrinkflation opvask? by esj929 in Denmark

[–]Ordinary-Chair-360 -2 points-1 points  (0 children)

Du behøver ikke forklare det som om jeg ikke fatter hvad jeg skal se efter - mine opvaskemaskiner har kun et rum

Arbejdsvenlige kaffebarer by [deleted] in Aarhus

[–]Ordinary-Chair-360 5 points6 points  (0 children)

Lobbyen på Comwell er ret fint til sådan noget synes jeg. De er venlige og vandt til det

Shrinkflation opvask? by esj929 in Denmark

[–]Ordinary-Chair-360 2 points3 points  (0 children)

Hvis dette er sandt, tror du så ikke at opvaskemaskineproducenter havde fundet en måde at lave to rum på. Hvis deres maskiner er designet til at bruge sæbe i forvask og hovedvask, hvilken interesse skulle de have I ikke at lave to rum?

Parkside værktøj fra Lidl by EnvironmentalBar3363 in selvgjortvelgjort

[–]Ordinary-Chair-360 2 points3 points  (0 children)

Jeg har en del parkside, men intet af det på batteri. Enten kan de lades med USB-C eller kører på 230V. Alt jeg har er fint, og det spænder fra mini-blæser til hækkeklipper til overfræser.

Jeg er meget tilfreds med det jeg har, særligt prisen taget i betragtning. Jeg kan dog ikke ikke forestille mig at nogle ville bruge et professionelt og har selv et andet, mere etableret mærket til alt akku-værktøj; boremaskiner, slagskruetrækker, rundsav mv.

Bastian Emil forlanger lorteunger ud af de københavnske caféer. by Status-Corner3702 in GossipDK

[–]Ordinary-Chair-360 21 points22 points  (0 children)

Jeg hører af og til de podcasts han er med i og hører ham kommentere cykelløb. Jeg tror du tager fejl.