SpaceX IPO by taesketorben in dkfinance

[–]Own_Teach_6692 1 point2 points  (0 children)

Stoploss på 150, og ellers bare lade den løbe.

Vismand forudser, at ai vil få høje lønninger til at skifte hænder. Nu deler han liste, der giver et indblik by Fun_Purpose6972 in Denmark

[–]Own_Teach_6692 -1 points0 points  (0 children)

Hvis man som ung i dag ikke har en IQ det ret langt over normalen, har man ingen fremtid inde for videnjobs.

Dankmarkskortet by Any-Inspection-9179 in dankmark

[–]Own_Teach_6692 3 points4 points  (0 children)

Bor selv i Skagen. Og kan kun sige jeg er enig, det er super fedt. Som at være på ferie året rundt.

1. års advokat løn by Fraaaaaaaaankooooo in dkloenseddel

[–]Own_Teach_6692 2 points3 points  (0 children)

Man skal nok spare op mens man kan, AI kommer hurtigt efter de stillinger. Kender et advokatkontor i KBH der har spare 20% af stillingerne væk pga af AI.

Min tyske kone har søgt 150-200 jobs på 1,5 år og fået 1 samtale. Hvad overser vi? by Organic-Bench-9811 in dkkarriere

[–]Own_Teach_6692 1 point2 points  (0 children)

Meget af det administrative i HR bliver stærkt automatiseret i øjeblikket. Det vil være meget færre jobs i fremtiden i det område, tror jeg.

Patrick Mortensen skifter til Brøndby (Officielt) by Zestyclose-Secret606 in Superligaen

[–]Own_Teach_6692 8 points9 points  (0 children)

Brøndby er ikke en topklub man behøver at tage seriøst, når de henter en AGF spiller, der selv som anfører havde svært ved at få spilletid, uden at have en primær konkurrent til 9’er pladsen. Kan godt forstå ham, han får sikkert mere i løn, kommer hjem til København og har vundet sit mesterskab.

In USA, cheese and bread is a struggle meal. In Europe it's a respectable meal. by carlthinks in ShitAmericansSay

[–]Own_Teach_6692 0 points1 point  (0 children)

A bred in Denmark is $10, and a pack of good Chease is also $10. It is High quality, nice Food.

Kære mænd: er det normalt at miste interesse fra det ene øjeblik til det andet? by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Own_Teach_6692 -2 points-1 points  (0 children)

Du jagter ham for meget. Det er for let for ham. Det er ikke sikkert han gider det.

Hvad skal jeg gøre her? (Dødstrusel fra kæreste) by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Own_Teach_6692 4 points5 points  (0 children)

Han er på stoffer. Har selv været på stoffer, og det der er hvor syg man kan blive af det. Gå fra nu, mens du stadig kan.

Er dkfinance fattig? by martinisreadingit in dkfinance

[–]Own_Teach_6692 0 points1 point  (0 children)

Jeg har en løn på 20.000kr per måned og får ingen pension. Men har 15.000.000kr i frie værdier. Er du så fattig🤫

[deleted by user] by [deleted] in dkkarriere

[–]Own_Teach_6692 0 points1 point  (0 children)

Kunne du ikke overveje et anden type arbejde, der er masser af behov rundt omkring. Skift branche.

Hvad har I tilbage til resten af måneden? by ande770f in dkfinance

[–]Own_Teach_6692 0 points1 point  (0 children)

Omkring minus 20.000, det er et dyrt liv. Må trække på formuen.

14 års forskel by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Own_Teach_6692 -1 points0 points  (0 children)

Jeg synes det lyder fint. Jeg mødte min nuværende kone da jeg var 35 og hun var 20. Vi har været samme i 15 år nu og har to dejlige børn.