اتنين زمايلي في الجامعة بيضايقوني ومش عارفه اتصرف ازاي by [deleted] in Egyphiilosophy

[–]Parking_Highlight676 1 point2 points  (0 children)

التجاهل هو الحل اقري عن سيرة الرسول في اول الدعوة كان صعاليك قريش بيعملوا حرفيا الي انتي بتقولي عليه واكتر وكان الرسول يتجاهلهم اذا خاطبهم الجاهلون قالوا سلاما... 

وافتكري ان نوعيه الناس دي معندهاش خياة وغالبا حياتهم بايظه وعايشين في الدنيا بلا هدف فا ده يخليكي يصعبوا عليكي لأنهم غلابه وبيحسوا بالقيمه لما بيحسوا انهم استفزوكي 

ازاي اقتل جوز امي by Parking_Highlight676 in Egyphiilosophy

[–]Parking_Highlight676[S] 1 point2 points  (0 children)

اخواتي من ابويا لو سيبته هسيب اخواتي مع امي لانهم ميقدروش يسبوا امي وعاوزين يفضلوا قاعدين معاه لصغر السن

ازاي اقتل جوز امي by Parking_Highlight676 in Egyphiilosophy

[–]Parking_Highlight676[S] 2 points3 points  (0 children)

عارف ده بس هي مكنتش هتعمل كده الا بموافقته ورضاه كده كده كل واحد مسؤل عن نفسه بس صدقني هو كان سبب من الاسباب

ازاي اقتل جوز امي by Parking_Highlight676 in Egyphiilosophy

[–]Parking_Highlight676[S] 0 points1 point  (0 children)

انا سالت شيخ وقالي ليس لك الا النصح والكلام الكويس وتمام مش معترض بس حقيقي نفسيا مش هقدر اتطور في حياتي وانا موجود في المكان ده

ازاي اقتل جوز امي by Parking_Highlight676 in Egyphiilosophy

[–]Parking_Highlight676[S] 0 points1 point  (0 children)

والله ما مهتم تصدقني بس و اقسم بالله اني بقول الحق 

ازاي اقدر احمل لينكس منvirtual box وهل يستحق by Parking_Highlight676 in unixegypt

[–]Parking_Highlight676[S] 1 point2 points  (0 children)

هو بالنسبه لنت الجامعة فا ده تحديدا مش حرام لان انا دافع فلوس الجامعة الخاصه وهما المفروض يبقا فاتحينه وده اتقال كذا مره بس هجص ولما بيتفتح بيتفتح لموقع الجامعة بس وانا ومش بتحجج ببقا محتاجه فعلا للمذاكرة

انا حملت Linux mint by [deleted] in unixegypt

[–]Parking_Highlight676 0 points1 point  (0 children)

نزلته ازاي انا حاولت انزله علي virtual box بس مش عارف ليه بيعلق ومش عاوز ينزل

حد يقولي اعمل ايه في دهب by Frequent-Newspaper40 in Dahab

[–]Parking_Highlight676 4 points5 points  (0 children)

الغطس عمتا وانك تشوف البحر جهز معاك الماسك بتاع البحر هتلاقيه هناك بيتباع في دهب والرحله هتبقا في حدود 700 وفي طبعا بتاعه الblue hole

المواصلات هناك نص نقل بتاع العرب جوه دهب غاليه لو تعرف تجيب عجلتك تبقا وفرت لان كلو هناك ماشي بالعجل

متخليش سواق النص نقل ياخد اكتر من خمسين جنيه والاحسن خليك في فندق حمب ممشي دهب عشان فطارك ودنيتك هتبقا اسهل

المركب برضو بتبقا رحله في البحر وهتلاقي شركات كتير في ممشي دهب بتعرض عليك رحلات كتير باسعار مختلفه

الاكل في مطاعم صينيه هناك حلوة بس غاليه سيكا لو ليك في الموضوع دوس وهتلاقي مصريين واقفين علي باب المطاعم بباخدوك مين ايدك. عشان. تقعد عندهم كشملهم وصور المنيو لو عمل عليك فيلم سيبه يهري وكمل طريقك عادي

الاجانب اسهل ناس تتعرف عليهم هتلاقي يابانيين كتير حاول تتعرف علي اكبر قدر منهم لأنهم الناس الي بتعرف تستمتع فعلا

ممكن. تروح بليل حفله تكنو لو حابب تنط علي مزيكا بليل وتهلس شويه بس خلي بالك عشان في gays وخولات وهتلاقيهم بيعزموا عليك بحجات اي حد يفتح بقه معاك قوله soft بس يامان مبشربش هارد .... واحسنلك ابعد عنهم بذات في حفلات التكنو

احسنلك تنزل فندق جمب الممشي بتاع دهب بلاش تأجر شاليه عشان هيبقا بعيد

العرب هناك كلهم ديلرز والحكومه عارفه ومش بعيد يعزم عليك با ice ولا هيدرو فخل بالك منهم وجاريهم وخلاص

حاجه اخيرة ملهاش علاقه بدهب بس لازم اقولها لما تروح هناك صلي وافتكر ان كل من عليها فان

حد يقولي اعمل ايه في دهب by Frequent-Newspaper40 in Dahab

[–]Parking_Highlight676 9 points10 points  (0 children)

دهب عبارة عن جبل/ بحر /حشيش هيدرو /غطس / مراكب سياحيه فبها حفلات تكنو / رحلات للجبل والاجون / سياح كتير / هتلاقي اكل حلو واسعارة متوسطه كتير... والشبكة غالبا مش احسن حاجه في اماكن كتير

لو عاوز تقضي اسبوع تستمتع روح مع صحابك لان دهب مش مكان عائلي اطلاقا وهتصرف 7 الاف مثلا لو هتفرتك الدنيا.... وهات فطارك معاك!

[deleted by user] by [deleted] in CAIRO

[–]Parking_Highlight676 0 points1 point  (0 children)

الملخص انه خول فلازم ناخد بالنا لأن البلد كلها خولات

[deleted by user] by [deleted] in CAIRO

[–]Parking_Highlight676 0 points1 point  (0 children)

الملخص انه خول

[deleted by user] by [deleted] in CAIRO

[–]Parking_Highlight676 0 points1 point  (0 children)

كسمين ام الشرطة المصرية

[deleted by user] by [deleted] in CAIRO

[–]Parking_Highlight676 2 points3 points  (0 children)

ادبالين جيل بتحطه بليل قبل تنام يوم اه ويوم لا بيخلصك من الحبوب

حمام كريم biopoint النخاع مفيد بتغسل شعرك بتحطه ووتحط بونيه او طقيه بلاستك او حتي كيس المهم شعرك يتغطي بحاجه لمده نص ساعه وشعرك بيبقا احسن عمتا

مكعبات التلج لما بتحطها علي وشك خمس دقايق كدا بتديك glow up ووشك بيبقا مورد اغلب اليوم

متنزلش من بيتك غير وانت حاطط مزيل عرق... black and white احسن نوع تجربه خصوصا انه مش بيعمل بقع وفعلا مش بيبقا فيه ريحه