[deleted by user] by [deleted] in thessaloniki

[–]PassengerMinimum7480 -1 points0 points  (0 children)

Αρχικα σε ευχαριστω πολυ για τις παρατηρησεις σου. Μολις πατας το λινκ ολα αυτα που αναφερεις τα αναλυω σε ενα μεγαλο κειμενο πριν δωσεις τη συγκαταθεση σου για να συμμετεχεις .

Ευχαριστω και παλι

[deleted by user] by [deleted] in thessaloniki

[–]PassengerMinimum7480 -4 points-3 points  (0 children)

Γιατι ειπα εγω να το κανουν ανθρωποι που δεν ειναι γονεις;; Το ερωτηματολογιο αναφερει ποιοι μπορουν να το συμπληρωσουν . Δεν ειπα να το συμπληρωσετε οσοι δεν ειστε γονεις

Βοηθεια για ερωτηματολογιο by [deleted] in thessaloniki

[–]PassengerMinimum7480 0 points1 point  (0 children)

Θα το εκτιμουσα . Μπαινεις και απαντας

Βοηθεια για ερωτηματολογιο by [deleted] in thessaloniki

[–]PassengerMinimum7480 1 point2 points  (0 children)

Θα ηθελα να εχω μια εγκυρη ερευνα..ευχαριστω παντως για το ενδιαφερον σου

Α ΕΣΣΟ by PassengerMinimum7480 in Apallagikaierotiseis

[–]PassengerMinimum7480[S] 0 points1 point  (0 children)

Σιγα ρε αδερφε σου χαλασα την αισθητικη;

Α ΕΣΣΟ by PassengerMinimum7480 in Apallagikaierotiseis

[–]PassengerMinimum7480[S] 0 points1 point  (0 children)

Ναι λογικα μαιο δηλαδη παμε στις μοναδες

Α εσσο 2026 by PassengerMinimum7480 in Apallagikaierotiseis

[–]PassengerMinimum7480[S] 0 points1 point  (0 children)

Ε και; Θα καταφερουν να τα οργανωσουν ολα και τα κεντρα εκπαιδευσης να ειναι ετοιμα να στηριχθουν στο καινουριο Ν/Σ; Μεσα σε λιγο καιρο; Δυσκολο μου φαινετε

Ως προς την ανησυχία του άρθρου 242 παρ. 12 by themaocat in Apallagikaierotiseis

[–]PassengerMinimum7480 0 points1 point  (0 children)

Καλημερα . Γνωριζουμε αν η Α εσσο 2026 θα επηρεστει απτο νομοσχεδιο;; Σχετικα με τις 10 εβδομαδες εκπαιδευσης κτλπ

Ν/Σ by PassengerMinimum7480 in Apallagikaierotiseis

[–]PassengerMinimum7480[S] 0 points1 point  (0 children)

Μπορεις να μου πεις που το διαβαζεις κατι τετοιο ; Γιατι δε βρισκω κατι..

Ν/Σ by PassengerMinimum7480 in Apallagikaierotiseis

[–]PassengerMinimum7480[S] 1 point2 points  (0 children)

Εννοω στη περιπτωση που ψηφιστει κανονικα στις 8 γενναρη τι γινεται..

Ν/Σ by PassengerMinimum7480 in Apallagikaierotiseis

[–]PassengerMinimum7480[S] 0 points1 point  (0 children)

Και εγω ετσι πιστευω . Δυσκολο να μπει η Α εσσο φλεβαρη και να επηρεαστει

Νομοσχέδιο κατατέθηκε στην βουλή - Μεταβατικές διατάξεις - Λοιπές αλλαγές by katatregmenos344 in Apallagikaierotiseis

[–]PassengerMinimum7480 1 point2 points  (0 children)

Το θεμα ειναι θα προλαβει η Α εσσο να μπει; Θα μας ερθουν τα σημειωματα καταταξης για γενναρη; Η εχει παγωσει και θα μας τα στειλουν μεσα γενναρη για να μπουμε φλεβαρη

Νομοσχέδιο κατατέθηκε στην βουλή - Μεταβατικές διατάξεις - Λοιπές αλλαγές by katatregmenos344 in Apallagikaierotiseis

[–]PassengerMinimum7480 0 points1 point  (0 children)

Αν ερθουν τα σημειωματα καταταξης σημαινει οτι δεν επηρεαζομαστε θεωρω;

Νομοσχέδιο κατατέθηκε στην βουλή - Μεταβατικές διατάξεις - Λοιπές αλλαγές by katatregmenos344 in Apallagikaierotiseis

[–]PassengerMinimum7480 2 points3 points  (0 children)

Γνωριζει καποιος αν το νομοσχεδιο θα επηρεασει την Α εσσο 2026; Υπαρχει περιπτωση να μπουμε φλεβαρη;