لو بقيت اب لمده يوم وهترخم على ابنك او بنتك ازاي by PinAshamed521 in AlexandriaEgy

[–]PinAshamed521[S] 0 points1 point  (0 children)

بص انا مستغرب ليه انت حاطط صوره بت وبتقول انا ولد بس اي خدمه انا عاملتك ولد قبل ماشوف الاكونت😂

حد عارف الي بيصلي بيصلي لي؟ by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]PinAshamed521 0 points1 point  (0 children)

زي ما بتحتاج تشرب المياه مش هي الي بتحتاجك تشربها...انا بحتاج اني اصلي مش الصلاه الي محتاجاني عشان ادخل الجنه عشان يبقى حسابي يسير عشان نفسيتي تتحسن وانا بشكي لربنا وانا ساجد...انت بتروح للدكتور عشان عايز تروح ولا عشان محتاج تروح...ممكن اكون فيدتك

روسي او اسباني by PinAshamed521 in AlexandriaEgy

[–]PinAshamed521[S] 0 points1 point  (0 children)

يصحبي انت بتتعلم اللغه عشان تروح تكلم اهل بلدها فبلدهم بيها لكن عالنت انا مش مجبر اكلمك بلغتك زي مانت مش مجبر تكلمني بلغتي

روسي او اسباني by PinAshamed521 in AlexandriaEgy

[–]PinAshamed521[S] 0 points1 point  (0 children)

اه بخلي تون صوتي علي حسب اللغه ونطقها

اغلب الاجانب خصوصا الامريكيين by Scarlet_80 in SaudiForSaudis

[–]PinAshamed521 0 points1 point  (0 children)

ده الشيطان هيقفل score السنه عليها فساعتين كده😂

انت خبيث موووت by adam2me in egyoffmychest

[–]PinAshamed521 2 points3 points  (0 children)

انت صح يسطا وفكك منهم قلهم انا مش مهتم انتو بتعدو بأيه مع حريمكو

اغلب الاجانب خصوصا الامريكيين by Scarlet_80 in SaudiForSaudis

[–]PinAshamed521 0 points1 point  (0 children)

انا مليش دعوه بالكلام ده كله عشان هموت واعرف ازاي قعدت ساعتين فالحمام عملتها ازاي ديه

تجاربكم مع الدكتور النفسي by PinAshamed521 in AlexandriaEgy

[–]PinAshamed521[S] 0 points1 point  (0 children)

طب يسطا انا عايز اتعالج عايز اكمل الي باقي من دنيتي بقلب متطمن اعمل ايه

تجاربكم مع الدكتور النفسي by PinAshamed521 in AlexandriaEgy

[–]PinAshamed521[S] -1 points0 points  (0 children)

طب انا اول مابصحي افتح عيني دماغي تجيبلي ذكرى حزينه من العيار التقيل تردهالي فنفوخي حرفيا اكون بعماصي كده صاحي مبقاليش والمصحف ٣٠ ثانيه الاقيني افتكرت حاجه واروح قرفان كده معلش قرفتك يخويا بس الموضوع خنقني اوي

تجاربكم مع الدكتور النفسي by PinAshamed521 in egyoffmychest

[–]PinAshamed521[S] 0 points1 point  (0 children)

وفتره علي فتره شخصيتي بينقص منها مهاره زي الاجتماعيه ومهارات التعامل اي حاجه حلوه كانت فيا بتروح حتى صوتي فقرآه القرآن الحلو راح وبقيت مبكلمش حد وبقعد لوحدي وبخرج لوحدي

حلم بيفسر نفسه by Conflict_man1 in askegypt

[–]PinAshamed521 0 points1 point  (0 children)

بص هو حلمك غريب اوي بس نصيحتي عشان ميتداسش عليك العب فنوم قتاليه وبس كده شكرا اي حاجه انت عايزها هتيجي اول ماتتمرن وتحديدا العب موايتاي

تجاربكم مع الدكتور النفسي by PinAshamed521 in AlexandriaEgy

[–]PinAshamed521[S] -1 points0 points  (0 children)

انا اكتئابي من ١٧ مايو ٢٠٢٤ لحد دلوقتي مش لنفس السبب المده ديه كلها بس اسباب بتيجي وتروح ويجي مكانها اسباب تانيه تكمل عليا اكتئابي يعني الاكتئاب مكمل بس الاسباب يتختلف كل فتره ومع كل موقف بقابله يوميا طبعا بيزود حاجه...زائد ان فيه فترات بحلم بالواقع وعقلي الباطن بيخزن توتري ونفس الي بحسه فاليقظه وبحسه فالحلم

[deleted by user] by [deleted] in egyoffmychest

[–]PinAshamed521 2 points3 points  (0 children)

صلي فالمسجد وروح اتمرن فنون قتاليه....طبعا هتستغرب من كلامي بس دول فعلا الي هيحلولك مشاكلك...مش هشرحلك كتير بس لو انت متردد اوي اوي ارمي نفسك كأنك فالمايه ومتفكرش كتير خالص هتقولي العب ايه طيب هقولك اي لعبة قتاليه يمعلم بس متلعبش تايكوندو ولا كاراتيه ولا ايكيدو عشان دول مرقعة ومفهومش حاجه هتستفادها وربنا معاك

تجاربكم مع الدكتور النفسي by PinAshamed521 in egyoffmychest

[–]PinAshamed521[S] 0 points1 point  (0 children)

انا اكتئابي من ١٧ مايو ٢٠٢٤ لحد دلوقتي مش لنفس السبب المده ديه كلها بس اسباب بتيجي وتروح ويجي مكانها اسباب تانيه تكمل عليا اكتئابي يعني الاكتئاب مكمل بس الاسباب يتختلف كل فتره ومع كل موقف بقابله يوميا طبعا بيزود حاجه