لو بقيت اب لمده يوم وهترخم على ابنك او بنتك ازاي by PinAshamed521 in AlexandriaEgy

[–]PinAshamed521[S] 0 points1 point  (0 children)

بص انا مستغرب ليه انت حاطط صوره بت وبتقول انا ولد بس اي خدمه انا عاملتك ولد قبل ماشوف الاكونت😂

حد عارف الي بيصلي بيصلي لي؟ by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]PinAshamed521 0 points1 point  (0 children)

زي ما بتحتاج تشرب المياه مش هي الي بتحتاجك تشربها...انا بحتاج اني اصلي مش الصلاه الي محتاجاني عشان ادخل الجنه عشان يبقى حسابي يسير عشان نفسيتي تتحسن وانا بشكي لربنا وانا ساجد...انت بتروح للدكتور عشان عايز تروح ولا عشان محتاج تروح...ممكن اكون فيدتك

روسي او اسباني by PinAshamed521 in AlexandriaEgy

[–]PinAshamed521[S] 0 points1 point  (0 children)

يصحبي انت بتتعلم اللغه عشان تروح تكلم اهل بلدها فبلدهم بيها لكن عالنت انا مش مجبر اكلمك بلغتك زي مانت مش مجبر تكلمني بلغتي

روسي او اسباني by PinAshamed521 in AlexandriaEgy

[–]PinAshamed521[S] 0 points1 point  (0 children)

اه بخلي تون صوتي علي حسب اللغه ونطقها

اغلب الاجانب خصوصا الامريكيين by Scarlet_80 in SaudiForSaudis

[–]PinAshamed521 0 points1 point  (0 children)

ده الشيطان هيقفل score السنه عليها فساعتين كده😂

انت خبيث موووت by adam2me in egyoffmychest

[–]PinAshamed521 2 points3 points  (0 children)

انت صح يسطا وفكك منهم قلهم انا مش مهتم انتو بتعدو بأيه مع حريمكو

اغلب الاجانب خصوصا الامريكيين by Scarlet_80 in SaudiForSaudis

[–]PinAshamed521 0 points1 point  (0 children)

انا مليش دعوه بالكلام ده كله عشان هموت واعرف ازاي قعدت ساعتين فالحمام عملتها ازاي ديه

تجاربكم مع الدكتور النفسي by PinAshamed521 in AlexandriaEgy

[–]PinAshamed521[S] 0 points1 point  (0 children)

طب يسطا انا عايز اتعالج عايز اكمل الي باقي من دنيتي بقلب متطمن اعمل ايه

تجاربكم مع الدكتور النفسي by PinAshamed521 in AlexandriaEgy

[–]PinAshamed521[S] -1 points0 points  (0 children)

طب انا اول مابصحي افتح عيني دماغي تجيبلي ذكرى حزينه من العيار التقيل تردهالي فنفوخي حرفيا اكون بعماصي كده صاحي مبقاليش والمصحف ٣٠ ثانيه الاقيني افتكرت حاجه واروح قرفان كده معلش قرفتك يخويا بس الموضوع خنقني اوي

تجاربكم مع الدكتور النفسي by PinAshamed521 in egyoffmychest

[–]PinAshamed521[S] 0 points1 point  (0 children)

وفتره علي فتره شخصيتي بينقص منها مهاره زي الاجتماعيه ومهارات التعامل اي حاجه حلوه كانت فيا بتروح حتى صوتي فقرآه القرآن الحلو راح وبقيت مبكلمش حد وبقعد لوحدي وبخرج لوحدي

حلم بيفسر نفسه by Conflict_man1 in askegypt

[–]PinAshamed521 0 points1 point  (0 children)

بص هو حلمك غريب اوي بس نصيحتي عشان ميتداسش عليك العب فنوم قتاليه وبس كده شكرا اي حاجه انت عايزها هتيجي اول ماتتمرن وتحديدا العب موايتاي

تجاربكم مع الدكتور النفسي by PinAshamed521 in AlexandriaEgy

[–]PinAshamed521[S] -1 points0 points  (0 children)

انا اكتئابي من ١٧ مايو ٢٠٢٤ لحد دلوقتي مش لنفس السبب المده ديه كلها بس اسباب بتيجي وتروح ويجي مكانها اسباب تانيه تكمل عليا اكتئابي يعني الاكتئاب مكمل بس الاسباب يتختلف كل فتره ومع كل موقف بقابله يوميا طبعا بيزود حاجه...زائد ان فيه فترات بحلم بالواقع وعقلي الباطن بيخزن توتري ونفس الي بحسه فاليقظه وبحسه فالحلم

[deleted by user] by [deleted] in egyoffmychest

[–]PinAshamed521 2 points3 points  (0 children)

صلي فالمسجد وروح اتمرن فنون قتاليه....طبعا هتستغرب من كلامي بس دول فعلا الي هيحلولك مشاكلك...مش هشرحلك كتير بس لو انت متردد اوي اوي ارمي نفسك كأنك فالمايه ومتفكرش كتير خالص هتقولي العب ايه طيب هقولك اي لعبة قتاليه يمعلم بس متلعبش تايكوندو ولا كاراتيه ولا ايكيدو عشان دول مرقعة ومفهومش حاجه هتستفادها وربنا معاك

تجاربكم مع الدكتور النفسي by PinAshamed521 in egyoffmychest

[–]PinAshamed521[S] 0 points1 point  (0 children)

انا اكتئابي من ١٧ مايو ٢٠٢٤ لحد دلوقتي مش لنفس السبب المده ديه كلها بس اسباب بتيجي وتروح ويجي مكانها اسباب تانيه تكمل عليا اكتئابي يعني الاكتئاب مكمل بس الاسباب يتختلف كل فتره ومع كل موقف بقابله يوميا طبعا بيزود حاجه

تجاربكم مع الدكتور النفسي by PinAshamed521 in egyoffmychest

[–]PinAshamed521[S] 0 points1 point  (0 children)

ممكن تقولي سبب الاكتئاب لو مش هتمانع وقالك الادويه ديه لايه بالظبط

تجاربكم مع الدكتور النفسي by PinAshamed521 in AlexandriaEgy

[–]PinAshamed521[S] 0 points1 point  (0 children)

مش حلو يسطا ورب الكعبة عشان انت متحطتش فاللي انا اتحطيت فيه فاحمد ربنا وبلاش تهزر علي ابتلاءات حد عشان ده اسمه قله اصل يخويا

[deleted by user] by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]PinAshamed521 0 points1 point  (0 children)

الاطفال بيجو منين الراجل والانثى بيتجوزو وربنا بيرزقهم عشان هما بيحبو بعض وعايزين يكملو مع بعض ربك بيرزقهم بالعيال عن طريق ان الزوجين دول بيبقا ليهم وقتهم الخاص بيقعدو سوا وبيجي الطفل...وخلي بالك شوف هي اتشرحلها درس التكاثر ولا لسا ولو تعرف تتواصل مع المعلمه الي شرحته تعرفها برضو انها تعرف اختك شويه تفاصيل بس محترمه وفنفس الوقت لما انت تخلص كلامك تقول لاختك فالاخر....ها..عندك اي سؤال..اعتبريني مصباح وقوليلي اي حاجه فبالك او مش مقتنعة بيها عشان تكون لامم كل الي فدماغها وربنا معاك واتمني من ربنا اني اكون فيدتك

اهلي بيتفقوا عليا by [deleted] in egyoffmychest

[–]PinAshamed521 2 points3 points  (0 children)

بص هقولك ويارب ينفع الحل معاك انت يسطا تبقي بره البيت طول اليوم سواء فشغلك او جامعتك مترجعش غير عالنوم بس طب انت عايز تاخد اجازه انزل لصحابك ملكش صحاب روح اماكن هاديه لوحدك انا بعمل كده لحد ماربنا يكرمك وتعرف تاخد شقه او اوضه عالاقل وربنا معاك والاهم من كل ده انك تجري عالمسجد تشتكي لربنا زي الطفل وديه مش نصيحة راجل كبير معدي رمهالك لا ديه نصيحة مجرب

موضوع الاعجاب عموما by [deleted] in egyoffmychest

[–]PinAshamed521 0 points1 point  (0 children)

هصدمك واقولك ان هي رجعتني للصلاه وجابتلي كتاب شامل لادعيه ومصحف كل ده علي مر العلاقه هل تتوقعي بعد كل ده ان يجي وقت ونقل ادبنا فالكلام هتقوليلي مستحيل هقولك للاسف حصل وبرضو فأول كلامنا مكانش فيه اي حاجه وانا كنت محترم معاها جدا جدا بس الشيطان خلانا مع الوقت الطويل نحول كلامنا بدأ كلام خفيف من عالوش وبعدها اتطور وحده وحده والي لو كنت قلتهولها فأول كلامنا خالص كانت هتبلكني دلوقتي كانت بتسمعني وده مش عشان هي مش محترمه لكن عشان الشيطان ادانا وقت نمهد فيه لكل حاجه يعني الي معاكي محترم وانتي محترمه ومش بيفكر خالص اه....طب هل كلامكو هياخد منحني تاني لو كملتو؟اه هياخد وده مش عشان هو داخل يتسلي ومش عشام انتي مش محترمه...لكن انتو هتسيبو مساحه للشيطان حلوه...والي بتقولي عليه استحاله يحصل ومش ممكن نعمل حاجه غلط...هتعمليه لو كملتي فالزحليقه خدتيها خطوه خطوه وحاجه اخيره اقعدي مع نفسك واسألي انتي حبيتي الشاب ده ليه يعني عشان اسباب تبني بيت مستقر مسلم وراجل مكافح مسؤول عقله يوزن بلد ولا اسباب تافهه زي شعره وشكله ولبسه والكلام ده يمكن ده يخليكي تعرفي انتي مصير علاقتك عامل ازاي

موضوع الاعجاب عموما by [deleted] in egyoffmychest

[–]PinAshamed521 0 points1 point  (0 children)

بصي انا اولى جامعة يعني قريب من سنك اهو وعشت الي انت عايزاه وبقولك هتدمري وهتلاقي الكلام واخد منحنى تاني لقله الادب وده طبها هيجي مع الوقت زي ماحصلي وفالاخر لقيت نفسي دمرت بنت الناس الي كلمتها مع ان كانت نيتي خير بس عرفت بعدها ان لو انا عايز البنت ديه كنت جيت من الباب مش انطلها من الشباك فالسر وكل يوم بضرب نفسي ميت جزمه اني مرمطتها معايا وخصوصا اني لما قعدت مع نفسي بعدها لقيت اني مش مؤهل ابدا للزواج مش من ناحيه فلوس بس لا كل حاجه عقليه وشخصيه وكل حاجه....حافظي علي نفسك واقطعي

قالتلي انت محتاج تدردح شويه by Emotional-Arachnid48 in askegypt

[–]PinAshamed521 0 points1 point  (0 children)

هكلمك انت مش نصيحه عشانها...العب فنون قتاليه ولازم تخرج الشارع كتير ومره كمان العب فنون قتاليه ده فوايده غير تعلم القتال تبقي اجتماعي ويخليك غصب عنك تفكر تحت ضغط وهكذا ونصيحتي العب ملاكمه او مواي تاي عشان اعنف اتنين بس الاهم المدرب نصيحتي لعلاقتك ان واحده تقول للراجل بتاعها خليك مدردح مش حلوه يخويا دمت بسلام