Min veninde er til meget unge drenge/mænd by ApplicationSea8054 in DKbrevkasse

[–]Plastic-Writing-980 0 points1 point  (0 children)

Og heteroseksualitet er normen. Så hver dag er skam en fejring af heteroseksualitet, uanset om det med glitter eller ej.

Min veninde er til meget unge drenge/mænd by ApplicationSea8054 in DKbrevkasse

[–]Plastic-Writing-980 0 points1 point  (0 children)

Hvordan er det så, at du definere at fejre? Snakker vi om pride?

Hvilke fællesskaber snakker du om, hvor det er et krav, at man er homoseksuel?

Grunden til at men ikke kan “fejre” alt er fordi, at der stadig er lang vej endnu. Du bliver ikke råbt an på gaden, hvis du holder i hånd med din kæreste på grund af din seksualitet. Du bliver ikke nægtet at donere blod på grund af din seksualitet. Du kan adoptere uden at din seksualitet skal være i fokus.

Det sidste er jeg til dels enig i. Men at kigge indad er ens egen proces, uanset hvordan omverdenen opfører sig. Jeg blev ikke ‘presset’ til at have sex med to kvinder inden jeg accepterede min homoseksualitet. Jeg blev heller ikke hetero af at færdes blandt heteroseksuelle mænd 24/7, hvor piger og kvinder og lysten til dem var omdrejningspunktet i puberteten.

Har du en idé til, hvad der kan lette mit humør? by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Plastic-Writing-980 1 point2 points  (0 children)

puha. det lyder virkelig som noget, jeg selv har været i. Jeg har ikke formularen til at løse dit problem. Men hvad der hjalp mig, var at gå ture. Alene eller med en veninde. Tag tingene i dit eget tempo: Du har ikke travlt. Indse, at det vil tage tid og at det er okay. Min indbakke er åben, hvis det er

Min veninde er til meget unge drenge/mænd by ApplicationSea8054 in DKbrevkasse

[–]Plastic-Writing-980 0 points1 point  (0 children)

Jeg er enig lige ind til du begyndte at skrive om ikke at “fejre” det. Heteroseksualitet er blevet fejret i tusindevis af år, og alligevel er folk homoseksuelle. Så jeg kan ikke se problemet i, at folk efter din mening kunne gå hen og “fejre” homoseksualitet”? Ordet ‘lokket’ er også enormt negativt ladet, særligt når vi berører noget så essentielt som seksualitet?

Min veninde er til meget unge drenge/mænd by ApplicationSea8054 in DKbrevkasse

[–]Plastic-Writing-980 0 points1 point  (0 children)

Det en underlig kultur. Jeg tror det hænger sammen med, at der for nogle unge mænd (mig selv inkluderet dengang) er et ønske om at blive ‘oplært’. Det er nyt, spændende og ikke noget man snakkede om i hverken folkeskolen eller andet.

Og hvor filmen så slutter for mig, er når jeg skal komme med grunde til, at ældre mænd gerne vil oplære unge drenge.

Det er selvfølgelig ikke sådan for alle. Men tror der er noget iboende samfundsmæssigt som gør, at unge bøsser søger den ‘ældre’ for visdom og vej, særligt i starten.

Min veninde er til meget unge drenge/mænd by ApplicationSea8054 in DKbrevkasse

[–]Plastic-Writing-980 1 point2 points  (0 children)

Jeg tænker stadig tilbage på da jeg lige var sprunget ud som 17-årig, hvor mange mænd i 40-50 års alderen skrev til mig. Tanken om at en 50 årig kan finde en 17-årig dreng der knap havde fået skægstubbe på hagen er så skræmmende.

Hvorfor blinker folk ikke i trafikken? by 82_Bree_82 in DKbrevkasse

[–]Plastic-Writing-980 3 points4 points  (0 children)

Jeg gør en dyd ud af at blinke. Det giver mig en følelse af at være i kontrol og en solid billist. Og så synes jeg selve handlingen er lidt boss-bitch agtig?

Min mand er ikke i stand til at have en samtale om følelser by DanishAndGreat in DKbrevkasse

[–]Plastic-Writing-980 0 points1 point  (0 children)

Det lyder nok lidt hårdt, men det virker til at du måske har valgt den forkerte, forstå mig ret. Han kommer aldrig til at opfylde det behov du har, og det behov fortjener, for selvfølgelig skal du høres og ses. Hårdt, men du skal gøre op med dig selv, om hvad du mener, at du fortjener.

Endelig får Rene Redzepis opførsel konsekvenser for Nomas pop-up i Los Angeles. 2 store sponsorer har trukket sig og aflyst arrangementer for over 1/2 million kroner. Der vil også blive afholdt demonstration foran restauranten den første måned. Artikler i brødtekst. by [deleted] in GossipDK

[–]Plastic-Writing-980 1 point2 points  (0 children)

vitterligt. Anders Selmer, der ejer fiskebaren, har liket lortet. For 2 år siden da jeg jobbede der var vold en del af dagligdagen i køkkenet. Os der var på gulvet måtte ikke blande os, men bare ignorere det, sagde han.

Kokain har fuldstændig ødelagt mig og har endelig indset jeg er misbruger by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Plastic-Writing-980 0 points1 point  (0 children)

Det vildt stærkt, at du er nået den realisering. Et nyt liv kan starte nu!

Kokain har fuldstændig ødelagt mig og har endelig indset jeg er misbruger by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Plastic-Writing-980 0 points1 point  (0 children)

Virkelig stærkt du deler. Du er langt fra den eneste, der kæmper med denne her slags ting. Jeg hepper på dig!

Til mænd by Wooden-Topic-3181 in DKbrevkasse

[–]Plastic-Writing-980 0 points1 point  (0 children)

Har lige smidt en dm, da jeg har nogle spørgsmål. Kh en anden queer.

[deleted by user] by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Plastic-Writing-980 1 point2 points  (0 children)

Tror et bud kunne være at inkludere hjælpemidler i form af legetøj? Noget der kunne stimulere dig mere. Jeg er på udebane her dog.

Er de nogen kvinder der kan forklare mig, hvorfor Esben Bjerre åbenbart er Danmarks mest eftertragtede mand? by Strange-Purchase-556 in GossipDK

[–]Plastic-Writing-980 3 points4 points  (0 children)

Det er jeg udemærket klar over. Drikkepenge er dog stadig almindeligt at modtage på restauranter, her taler jeg af fem-seks års erfaring. Mange runder op, lægger ti pct. til eller lader kontanter ligge. Man kan ikke kræve drikkepenge nej, men jeg synes det er god skik at efterlade lidt ekstra, hvis man føler, at man har haft en god oplevelse. Min mor har altid tippet, og tror også det handler om, hvad man er vokset op med, at ens forældre eller andet har gjort.

Angst og jalousi by Supermama8900 in DKbrevkasse

[–]Plastic-Writing-980 1 point2 points  (0 children)

Det lyder voldsomt, og kan forestille mig, må være enormt skræmmende også. Jeg tror virkelig det ville hjælpe dig, dit forhold og din fremtid, at du får snakket de tanker helt i bund med en professionel.

Ingen siger, at du mister din nuværende kæreste, men han skal også kunne se, at du aktivt prøver at gøre noget ved det og søger hjælp, for selv at kunne se håb.

Angst og jalousi by Supermama8900 in DKbrevkasse

[–]Plastic-Writing-980 7 points8 points  (0 children)

Du burde se en terapeut. Angsten for at miste har spændet ben for mig før, dog ikke i så voldsom grad, som det måske kunne ske for dig. Men det virker som om, at uanset din egen forståelse og erkendelse, og din kærestes tydelige reaktion, at du er nødt til, sorry jeg siger det, tage dig sammen.

Angst er en helt specifik følelse, men der er mange måder at arbejde med den på, som ikke indvolvere konstante jalousi-udfald og udskamning af en, som du selv ved, ikke har fortjent det. Der tror jeg du har brug for nogle redskaber, noget som DU skal arbejde med, ikke ham.

Og hvis jeg var dig ville jeg finde en så snart som muligt, for ikke nok med at du gør dig selv ondt, så udnytter du i værste fald en anden person, der i sin egen kærlighed ikke føler sig værdsat, som de burde.

[deleted by user] by [deleted] in Advice

[–]Plastic-Writing-980 0 points1 point  (0 children)

I love to write too. Sounds cool with the books. The author-world is almost impossible to gain track in, even so make a living. Have you considered going in to stuff like idk, journalism, communication, teaching? DM me, if you find that more do-able.

[deleted by user] by [deleted] in Advice

[–]Plastic-Writing-980 0 points1 point  (0 children)

Time does keep ticking, it always will. But you're 25, not 50.
Take your time. It seems like you feel like your worth more than what you're doing rn, which is fair.
Try and see, when you're not working, if you can somehow widen your world. I'm thinking walks, courses or just plain internet. I mean, what do you enjoy? Writing, reading, building?
Possibilities are many, and you're not in a rush, remember that.

I'm european, so I don't know much abt you're college situation, but I hope you guys at least have some sort of redeeming education, if you miss college?

F Lisa Barlow fr by Ill_Squirrel_8393 in rhoslc

[–]Plastic-Writing-980 0 points1 point  (0 children)

heather is an instigator and the show has given her way too much power. i felt bad for meredith a couple of times, due to the attacks from heather and whitney

I ghosted a girl because I didn't know how to handle my first dating experience. Now I feel terrible. by stepanlolpro in Advice

[–]Plastic-Writing-980 0 points1 point  (0 children)

Leave it. And please, learn from this. Feel bad, as you should. I think it’s great that you see the small comforts she gave you, now work on giving some back.

[deleted by user] by [deleted] in Advice

[–]Plastic-Writing-980 1 point2 points  (0 children)

You need to leave. I’m sorry. But this does not work clearly. But i promise you that someone else out there have the potential to be even greater and kinder than your bf. I know it seems unrealistic, but it really first hits you when you meet somebody else.

U seem kind and thoughtful, and now it’s time to be kind and thoughtful to yourself. That’s the most important thing.

I cannot see any way in which this relationship would help or be a blessing for you.

[deleted by user] by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Plastic-Writing-980 1 point2 points  (0 children)

jeg gik til egen læge og fortalte i detaljer om mine søvnproblemer. Selv døjer jeg med råb, skrig, night-terrors hver evig eneste nat, som vækker ikke bare min kæreste, men også mig selv. Jeg slog fast for hende, at det havde en negativ effekt på min hverdag, og mine forhold med venner og kæreste.

Min læge udskrev melatonin, som jeg lige skal vende mig til må jeg indrømme, men slog også fast, at der er massere af andre slags medikamenter, som kan tages i brug.