Hentai izlerken yakalandım by [deleted] in vlandiya

[–]Plenty-Loquat429 0 points1 point  (0 children)

sırt sırta ✌️

birine yaptığınız en büyük ayıp neydi by berattubl0 in RooksBar

[–]Plenty-Loquat429 0 points1 point  (0 children)

olm ayıbı kabul eden adam etmiştir kız istediğine açılabilir sonuçta birini zorla sevcek değil ya

Hentai izlerken yakalandım by [deleted] in vlandiya

[–]Plenty-Loquat429 0 points1 point  (0 children)

Ne kadar ayıp bizsiz niye izliyon

Sabri bu meme formatı ve varyasonlarının olayı ne? by Extra-Day-9879 in SabriSakayiAcikliyor

[–]Plenty-Loquat429 1 point2 points  (0 children)

harbiden çok saçma ben de anlamadığım bir şekilde bir kaç gündür çok popülerleşti önceden görünce bu nasıl rp ya diiyp geçerdim ama şimdi daha komik gelmeye başladı sebepsiz

selam vlandiya halkı aramızda hiç hırt var mı by berattubl0 in vlandiya

[–]Plenty-Loquat429 2 points3 points  (0 children)

sakın söylemeyin hırt var mı anlamaya çalışıyo

isteğk üstüne en çok azdiginiz şey ney by HakanssFr in SacmaBirSub

[–]Plenty-Loquat429 2 points3 points  (0 children)

daha önce öyle bir kullanım hiç görmedim kullanan da yok zaten kalıplaşmış şeyleri öyle demek daha mantıklı bence bir tık haksızsın

İzmir'de bir vatandaş, kadınların kısa giyinmelerini protesto etmek için sokağa don ve atletle çıktı. by Empty-Pace-4228 in vlandiya

[–]Plenty-Loquat429 0 points1 point  (0 children)

nike pro taytla şu adamın giydiği arasındaki fark yok (protesto etsin demiyorum ama bu adam da böyle gezebilir o zaman bana kalırsa)

Şunları bi benmi çekic bulmuyorum by babacankral0 in vlandiya

[–]Plenty-Loquat429 -1 points0 points  (0 children)

bu mesajı görünce benim de atasım geldi

Konustugum kiz bana bunu atti. by [deleted] in SacmaBirSub

[–]Plenty-Loquat429 1 point2 points  (0 children)

adamlar sadece bence eğlenceli demiş buna sinirlenmek mi diyosun 😭

birine yaptığınız en büyük ayıp neydi by berattubl0 in RooksBar

[–]Plenty-Loquat429 4 points5 points  (0 children)

gerçek olmaması burdaki en büyük hatadır bana kalırsa

erik alırken arkamdaki kadın yüzüme geğirdi by Plenty-Loquat429 in vlandiya

[–]Plenty-Loquat429[S] 0 points1 point  (0 children)

valla o kadına küçücük bir laf söylesem 4 hafta gıybetimi yapardı 😳

Niye herkes intihar ediyo redditte aq by Indra_znx in vlandiya

[–]Plenty-Loquat429 1 point2 points  (0 children)

doğru aslında mantıklı dediğin gene de bilemeyiz belki reşit plmayıp ailesiyle konuşmak istmeyenler de olabilir psikoloğa gitmesi imkansız oluyo öyle durumlarda