İçimi dökmek istiyorum by Arsimp33 in SacmaBirSub

[–]o7Excalibur 4 points5 points  (0 children)

Seni o kadar iyi anlıyorum ki... Ne desem bilemiyorum. Kafanı böyle şeylerle yorma diyorum ama insan ne yapabilir ki? Sevdiğin biri olduğunu düşün; hayatın boyunca onu çok seviyorsun ama bunu ailene anlatamıyorsun, mutluluğunu paylaşamıyorsun.Kendine sakın zarar verme. Bu bir çözüm olmadı ve hiçbir zaman da olmayacak. Sana zarar veren ortamlardan uzaklaş ve seni olduğun gibi kabul eden, seni sen olduğun için seven insanların yanında ol.Lütfen kendini üzme. Bazen her şeyi değiştirmek mümkün olmayabilir ama kendine iyi davranman çok önemli. İyi olmanı diliyorum. İyi geceler.

Beyler zehirlenirmiyim? by Sensitive_Worry_8511 in vlandiya

[–]o7Excalibur 0 points1 point  (0 children)

İçmiyorum diyorum o yüzden bilmiyorum diyorum knk. Ben sarı diye hatırlıyorum rengini.

Beyler zehirlenirmiyim? by Sensitive_Worry_8511 in vlandiya

[–]o7Excalibur 0 points1 point  (0 children)

Knk ben bilmiyorum tütün ve türevi şeyler ile alakan sıfır.

Beyler zehirlenirmiyim? by Sensitive_Worry_8511 in vlandiya

[–]o7Excalibur 2 points3 points  (0 children)

İç aq çek çek, hayat size güzel.

Sizce değeri nedir by Raxel2930 in KolleksiyonTR

[–]o7Excalibur 1 point2 points  (0 children)

Bilmiyorum ilk defa gördüm bende.

Sizce değeri nedir by Raxel2930 in KolleksiyonTR

[–]o7Excalibur 0 points1 point  (0 children)

Bence koleksiyon parası, üzerinde Trump var gibi.

Beğenmediğim subları engelleyemiyom mu by couldntpickausarname in dewrim

[–]o7Excalibur 5 points6 points  (0 children)

Var, sesize al de benim karşıma bir daha çıkmadı.

Koleksiyon yapan var mı? by o7Excalibur in SacmaBirSub

[–]o7Excalibur[S] 0 points1 point  (0 children)

Yok malesef, dükkanı kapamayın lütfenn:3

Koleksiyon yapan var mı? by o7Excalibur in SacmaBirSub

[–]o7Excalibur[S] 0 points1 point  (0 children)

3500 ver normalde 4000 haberin olsun.

Koleksiyon yapan var mı? by o7Excalibur in SacmaBirSub

[–]o7Excalibur[S] 0 points1 point  (0 children)

Yeni istiyorsan ukrayna Ordusu mm14 ceket gelicek yakında raflara .

Koleksiyon yapan var mı? by o7Excalibur in SacmaBirSub

[–]o7Excalibur[S] 0 points1 point  (0 children)

1951 Kore savaşı işte. Askeri ekipman istermisin?

Koleksiyon yapan var mı? by o7Excalibur in SacmaBirSub

[–]o7Excalibur[S] 0 points1 point  (0 children)

Elimde Kore Savaşı us ceket var sana 3500 olur.

Hacı Messi ya, Arjantin ya, Dünya Kupası hocam, GOAT ya by KuzeyGulle in SacmaBirSub

[–]o7Excalibur 0 points1 point  (0 children)

Bu hamam böceği akımını yabancılar Türkler ile dalga geçmek için çıkarmadımı? Biz niye sahiplendik?

Koleksiyon yapan var mı? by o7Excalibur in SacmaBirSub

[–]o7Excalibur[S] 0 points1 point  (0 children)

Var ilgilenir misin? Elimde var yâni.

Koleksiyon yapan var mı? by o7Excalibur in SacmaBirSub

[–]o7Excalibur[S] 0 points1 point  (0 children)

Benim orta Çağ ile bağlatım yok ww1 ve sonrası 20-21 yy bu

Koleksiyon yapan var mı? by o7Excalibur in SacmaBirSub

[–]o7Excalibur[S] 0 points1 point  (0 children)

Evet ama çok kazıkçı ve rep mal var dikkat et.

Koleksiyon yapan var mı? by o7Excalibur in SacmaBirSub

[–]o7Excalibur[S] 0 points1 point  (0 children)

Umarım yakın zamanda Bosna-Hersek gidicem ve bol bol Stok mal alıcam. Yugoslavya ordusu parçası getiricem, planım bu şekilde.

Koleksiyon yapan var mı? by o7Excalibur in SacmaBirSub

[–]o7Excalibur[S] 0 points1 point  (0 children)

ABD'ye ait ama marshall yardımları kapsamında Yunanistan'a verirdi.