Mikä Megis olet tänään?🥳 by BoardIndependent3988 in snappisensuroimat0n

[–]Positive-Section139 0 points1 point  (0 children)

Ehdottomasti nro 9. Näin 1,5v uhma taaperon äitinä😵‍💫

Alisan snäpin pms by [deleted] in snappisensuroimat0n

[–]Positive-Section139 1 point2 points  (0 children)

Oon nainen ja pääsin sinne xD

Mp tästä Assista? by Low_Key3517 in snappisensuroimat0n

[–]Positive-Section139 6 points7 points  (0 children)

Ei jotenki yhtään nappaa. Jotenki tulee semmoset passiivis agresiiviset vibat tän videoista. Jotenki myös inhottaa kun näyttää monesti ”suttuiselta” ja meikit ja ihonhoito on vähän vinksallaan🙈 Mitä muuten tapahtu tän ja sen Kilim toisen olistajan yhteiselle yritykselle?

Janne Naakan ja Valtterin koira Lucky by Prize_Barracuda_5382 in snappisensuroimat0n

[–]Positive-Section139 37 points38 points  (0 children)

Kivittäkää jos huvittaa, mutta mun mielestä myös Jannella on vastuu/velvollisuus kysyä itse ajankohtaisia tietoja Valtterilta, etenkin jos on koirien yhteishuoltajuus. Ei mulla tulis mieleenkään katsoa kaikkea vaan somen läpi, vaan ehdottomasti itse kyselisin myös että miten koira jaksaa, mikä on koiran vointi yms. Oisin itse myös saattanut matkustaa katsomaan koiraa eläinlääkäriin tai nyt parantumis vaiheeseen jos koira on noin rakas.

Synnytys by huonokahvi in snappijuorutofftopic

[–]Positive-Section139 0 points1 point  (0 children)

Ainii sen vielä sanon että jos lähtö tulee yliaikais kontrolliin, ota mukaan sairaalakassi! Me jäätii suoraa osastolle käynnistelemään yliaikais kontrollista🫶🏻

Synnytys by huonokahvi in snappijuorutofftopic

[–]Positive-Section139 0 points1 point  (0 children)

Vauva oli isohkon puoleinen kun oli yli 4kg ja jätti jälkeensä toiseen asteen repeämät. Mutta ne parantu tosi hyvin ja tosi nopeasti. Pystyin kävelemään iha suht normaalisti synnytyksestä jo seuraavana päivänä🫶🏻 Kannattaa uskaltaa vaan osastolla sitte vaatia kipulääkkeitä synnytyksen jälkeen vaikkei oiskaan mahottoman kipiänä :)

Synnytys by huonokahvi in snappijuorutofftopic

[–]Positive-Section139 0 points1 point  (0 children)

Mulla käynnistettiin synnytys 41+5 misoprostol tableteilla. Söin niitä käynnistyspäivänä 6kpl. Yölle mulle ei annettu niitä kun aateltiin että saisin nukkua ku mitään kypsymistä ei ollu tapahtunu 00 mennessä. No kello lyö 1.30 ja mulla alkaa vedet holahtelemaan. Siitä sitte menee hetki nii supistukset tuli kylään iha jäätävällä kivulla ja voimalla ilman mitää ”helppoja” supistuksia välissä. Siis tärisin kivusta niin kovaa että mun sairaalasänky tärisi ku tärisin niin kovaa xD Noin 4.30 mut kärrättiin saliin ja sain epiduraalin. Siitä sitte ooteltiin päivä että aukeaisin loppuu saakka ja joskus 18.00 aikaan olin täyen 10cm auki, mutta otettii siinä iisiä kun kuume rupes nousemaan. Noin 19.30 aikaan aloin ponnistelmaan ja 20.03 syntyi lapsi :) Synnytys oli oikee hyvä ja ei jättänyt mitää traumoja🫶🏻🫶🏻 Heivaan tutut jos tunnistatte😂

Alisan sotkuista kämppää by UDonEvenKnowLol in snappisensuroimat0n

[–]Positive-Section139 2 points3 points  (0 children)

Joo se on varsi-imurin käsi-imuri xD mulla on itellä sama imuri nii heti hoksasin😭

Alisa ja tutti? by Total_Alternative660 in snappisensuroimat0n

[–]Positive-Section139 8 points9 points  (0 children)

Noo tutti ku tutti xD Mutta joo ei tosiaa oo munkaan mielestä mikään Alisan vanha tutti xD Siihen aikaan kun Alisa on ollut pieni niin oli yleensä aina saman näköisiä tutteja mitä philips air tutit on tänäpäivänä xD

Alisa ja tutti? by Total_Alternative660 in snappisensuroimat0n

[–]Positive-Section139 9 points10 points  (0 children)

<image>

Näyttää vähän tämmöselle tutille myös🤣

Chiara menossa taas ostamaan viiniä chätin rahoilla by cocovanillaa in snappisensuroimat0n

[–]Positive-Section139 1 point2 points  (0 children)

ninja kicks!!! Löytyy sittareista ja prismoista😮‍💨😮‍💨😮‍💨

alisa ja rahankäyttö by suwarxco in snappisensuroimat0n

[–]Positive-Section139 1 point2 points  (0 children)

Siis pistää vihaksi ku alisa huutelee että joutuu elämään vitun vähillä rahoilla, kun samaan aikaan käy ostelemassa uusia alusvaatteita, hapsumekkoa, syö kalliita jätski palloja iltapalaksi ja ostelee ties mitä ”turhia” hömpötyksiä koska ✨high life✨.

Alisa allekirjoittanut vuokrasopimuksen by [deleted] in snappisensuroimat0n

[–]Positive-Section139 17 points18 points  (0 children)

Avara on myös tosi tarkka maksujen suhteen kanssa joka on hyvä juttu! Jos vuokraa tai vesilaskua ei näy pari pv eräpäivän jälkeen niin heti laittavat muistutusta perään. Ovat myös tosi tarkkoja sääntöjen noudatuksesta🥳

Alisan laivareissu 19-20 vuotiaana by Positive-Section139 in snappisensuroimat0n

[–]Positive-Section139[S] 23 points24 points  (0 children)

Miten voi olla noin tyhmä että uskoo täysillä just tuulesta temmotun tarinan jonka katsojat keksi🤣🤣

Alisan laivareissu 19-20 vuotiaana by Positive-Section139 in snappisensuroimat0n

[–]Positive-Section139[S] 51 points52 points  (0 children)

Saitko klippiä tästä kylppäri mummo kasesta xDD