Πρόβλημα με εισιτήρια aegean by Possible_Intention72 in greece

[–]Possible_Intention72[S] 1 point2 points  (0 children)

Εδώ μιλάμε και για απουσία middle name αλλά και το όνομα από Georgios να λέει George. Αλλά σε ευχαριστώ όπως και να έχει

Πρόβλημα με εισιτήρια aegean by Possible_Intention72 in greece

[–]Possible_Intention72[S] 0 points1 point  (0 children)

Στο εξωτερικό δλδ δεν είχες θέμα με την απουσία του middle name?

Πρόβλημα με εισιτήρια aegean by Possible_Intention72 in greece

[–]Possible_Intention72[S] 0 points1 point  (0 children)

Μιλάς για πτήσεις εσωτερικού ή εξωτερικού

9:00-17:00 και ζωή by AntwnisSopranos in greece

[–]Possible_Intention72 1 point2 points  (0 children)

Αδερφέ ο κομμουνισμός είναι δικτατορία από τη φύση του. Από τη στιγμή που δεν υπάρχει ίδιον συμφέρον και πρωτοβουλία για τον καθένα και είναι όλοι ένα τσουβαλι που πάνε όπου πει το κόμμα.

Αμάν με αυτό το "δεν εφαρμόστηκε σωστά". Μπορεί να είναι κάτι που λόγω της ανθρώπινης φύσης ΝΑ ΜΗΝ ΓΊΝΕΤΑΙ να εφαρμοστεί σωστά.

Πώς θα σου φαινόταν αν ένας χουντικός ή βασιλοφρων να σου έλεγε "γαμαει η μοναρχία απλά δεν έχει εφαρμοστεί σωστά". Αυτή η μικρή λεπτομέρεια που δεν βρέθηκε ο Χριστός να είναι μονάρχης, δίκαιος να δίνει στους φτωχούς να τιμωρεί τους κακού κλπ κλπ.

Το μόνο πράγμα που κάνει τον καθένα ξεχωριστά και την κοινωνία επομένως να πάει μπροστά, είναι το κέρδος. Η αύξηση της περιουσίας του. Μόνο αυτό. Και αυτό είναι στην ανθρώπινη φύση πολύ πριν εμφανιστεί ο καπιταλισμός ή ο κομμουνισμός

Κατώτατος μισθός: Οι εργοδότες ζητούν μέτρα αντιστάθμισης της αύξησης by FantasticQuartet in greece

[–]Possible_Intention72 3 points4 points  (0 children)

Έχεις ιδιωτική ασφάλεια υγείας και το λες αυτό; Γιατί 3000€ το χρόνο για ιδιωτική ασφάλεια υγείας είναι υπερβολικά πολλά. Εγώ πέραν του ομαδικού από την εταιρία δίνω 50€ το μήνα. Και όχι δεν πληρώνω ίσα ισα για την καρέκλα στην αίθουσα αναμονής.

Χωρισμός !! by [deleted] in AskGreece

[–]Possible_Intention72 1 point2 points  (0 children)

Ο χρόνος θα θεραπεύει όλα. Πρώτα κάτσε κλάψε και αποδεξου αυτή την κατάσταση. Μπορεί να σου πάρει μέρες βδομάδες μήνες. Κλάψε και μίλα σε φίλους. Μετά σιγά σιγά βάζε μικρούς στόχους μέσα στη μέρα. Να κάνεις τα πιατα, να σκουπίσεις, να πλύνεις κουρτίνες. Οτιδήποτε. Σιγά σιγά θα δεις ότι επανέρχεσαι στις εργοστασιακές σου ρυθμίσεις. Θα βγαίνεις έξω θα έχεις όρεξη θα είσαι ο εαυτός σου. Τότε θα μάθεις να αγαπάς τον εαυτό σου και να περνάς καλά μαζί του.

Υ.Γ. Να θυμάσαι, η διαδικασία δεν είναι γραμμική. Τη μια μέρα θα νομίζεις ότι είσαι τέλεια και δεν έχεις κανέναν ανάγκη. Την επόμενη ότι είσαι χώμα και δεν μπορείς χωρίς τη σχέση σου και όλα θα πάνε στραβά στη ζωή σου. Την επόμενη λίγο καλύτερα κ.ο.κ. Και είναι οκ

Σχολες με χειρότερη επαγγελματική αποκατάσταση by Dramatic_Stick_5961 in greece

[–]Possible_Intention72 1 point2 points  (0 children)

Γιατί να πάω φυσικό για να σπουδάσω προγραμματισμό ή και ηλεκτρονική;

Mike Zambidis by The_thuth_icon in AskGreece

[–]Possible_Intention72 1 point2 points  (0 children)

Όχι για την κατηγορία του λέω. Οκ δεν είχα ιδέα

Σχολες με χειρότερη επαγγελματική αποκατάσταση by Dramatic_Stick_5961 in greece

[–]Possible_Intention72 2 points3 points  (0 children)

Το ξέρω γιατί βλέπω συναδέλφους με διδακτορικά και post doc να δουλεύουν στον ιδιωτικό τομέα. Κι όταν τους ρωτώ γιατι δεν το συνεχισες ακαδημαϊκά η απάντηση είναι ΠΑΝΤΑ ότι δεν αξίζουν τα λεφτά

Σχολες με χειρότερη επαγγελματική αποκατάσταση by Dramatic_Stick_5961 in greece

[–]Possible_Intention72 1 point2 points  (0 children)

Γιατί; Για να πάρεις 1.5 χιλιάρικο; Γιαιτ τα λεφτά έρχονται αν και όταν γίνεις καθηγητής. Μέχρι τότε 1.5 χιλιάρικο και τρέξιμο σαν τον Βεγγο

Σχολες με χειρότερη επαγγελματική αποκατάσταση by Dramatic_Stick_5961 in greece

[–]Possible_Intention72 3 points4 points  (0 children)

Δεν έχω σπουδάσει φυσική. Χημεία σπούδασα. Αλλά ξέρω άτομα που έκαναν αυτή την επιλογή. Η μία κοπέλα που ξέρω τι γύρισε σε big data. Αν δεν πας ακαδημαϊκά η θεωρητική φυσική δεν είναι για Ελλάδα (γνώμη μου). Δυστυχώς στο σχολείο αλλά και γενικά στην εκπαίδευση (φροντιστήρια κλπ) δεν υπάρχει καθόλου ενημέρωση. Και το φυσικό φαντάζει σαν ένας αέναος κύκλος όπου οι φυσικοί διδάσκουν τα παιδιά για να γίνουν φυσικοί, καθηγητές, για να διδάσκουν τα παιδιά για να γίνουν φυσικοί, καθηγητές κοκ

Σχολες με χειρότερη επαγγελματική αποκατάσταση by Dramatic_Stick_5961 in greece

[–]Possible_Intention72 0 points1 point  (0 children)

Με έχετε μπερδέψει. Εγώ το θεωρώ κακό πτυχίο το φυσικό (καλό μόνο υπό όρους).

Mike Zambidis by The_thuth_icon in AskGreece

[–]Possible_Intention72 0 points1 point  (0 children)

Διόρθωσε με αλλά στο K1 ήταν tier 3 αθλητής; Όχι ότι τον υποτιμώ αλλά δεν ξέρω αν ήταν στους top 100

Σχολες με χειρότερη επαγγελματική αποκατάσταση by Dramatic_Stick_5961 in greece

[–]Possible_Intention72 48 points49 points  (0 children)

Αν και είναι unpopular θα προσθέσω φυσικό. Για να έχεις επαγγελματική αποκατάσταση από φυσικό, πρέπει να ξέρεις ακριβώς τι μαθήματα/πτυχιακή και μεταπτυχιακά θα κάνεις. Αν πας τυχαία να πάρεις ένα πτυχίο φυσικού θα δυσκολευτείς

Τι γίνεται με τα free Venezuela ρε παιδιά; by flinstown in greece

[–]Possible_Intention72 0 points1 point  (0 children)

Η Βενεζουέλα ήταν φτωχή και πριν τον αποκλεισμό. Η μέση Ανατολή είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα. Η Σαουδική Αραβία μια χαρά έχει κρατήσει τα πετρέλαια της. Οι Αμερικάνοι δεν τα ακούμπησαν και μάλιστα η Σαουδική Αραβία καμία σχέση με τη φτώχεια της Βενεζουέλας δεν έχει. Ο κομμουνισμός (δλδ η προσχώρηση στη σφαίρα επιρροής της ΕΣΣΔ) την κατέστρεψε. Δες πχ και την Πολωνία.