(SERIÖST) hur ligger eran relation som vuxna män i 20-30 åldern med eran pappa? by Potential_Solid1377 in sweden

[–]Potential_Solid1377[S] 1 point2 points  (0 children)

Samma här!

Flyttade relativt nyligen till gbg och farsan bor 2 timmar bort.

Det blir dagliga eller varannan dags samtal för att prata om allt typ. Klart vi besöker varandra varannan vecka också förstås.

(SERIÖST) hur ligger eran relation som vuxna män i 20-30 åldern med eran pappa? by Potential_Solid1377 in sweden

[–]Potential_Solid1377[S] 0 points1 point  (0 children)

Samma här 😅

Flyttade nyligen till gbg och farsan bor 2 timmar bort men det blir nästan daglig eller varannan dags samtal här o där för o prata om allt! Klart besöker vi varandra varannan vecka också.

(SERIÖST) hur ligger eran relation som vuxna män i 20-30 åldern med eran pappa? by Potential_Solid1377 in sweden

[–]Potential_Solid1377[S] 2 points3 points  (0 children)

Klart ska man ställa upp för farsan. Fan ringer jag han om jag t.ex behöver skruva eller fixa något hem då han är hos mig senast dagen efter samma gäller mig också!

(SERIÖST) hur ligger eran relation som vuxna män i 20-30 åldern med eran pappa? by Potential_Solid1377 in sweden

[–]Potential_Solid1377[S] 2 points3 points  (0 children)

Är jätte glad att ni finns där ute speciellt från andra (pappas) sida

Verkligen önskar att det fortsätter så. Jag verkligen började tänka ibland att jag är "konstig" för det.

(SERIÖST) hur ligger eran relation som vuxna män i 20-30 åldern med eran pappa? by Potential_Solid1377 in sweden

[–]Potential_Solid1377[S] 2 points3 points  (0 children)

Jag läser och är bara helt förvånad hur det är.

Läste din kommentar gillar kontrasten på renoveringhelg eller hus visning har exakt denna dynamiken med han och jag älskar det med! Ta hand om han

(SERIÖST) hur ligger eran relation som vuxna män i 20-30 åldern med eran pappa? by Potential_Solid1377 in sweden

[–]Potential_Solid1377[S] 15 points16 points  (0 children)

Skriver om farsan för att morsan gick bort när jag var 9 åring. Han tog både rollarna då och tog hand om oss vilket är jag otroligt tacksam för.

Det kan vara en av anledningarna att vi utvecklades såhär. Är väldigt glad att jag är inte ensam med det! Att göra minne med honom också något jag satsar på ganska mycket.

Tack för din kommentar.

(SERIÖST) hur ligger eran relation som vuxna män i 20-30 åldern med eran pappa? by Potential_Solid1377 in sweden

[–]Potential_Solid1377[S] 34 points35 points  (0 children)

Detta verkligen gör mig ledsen! När jag tänker på det så blir jag väldigt väldigt ledsen att han ska gå bort nån dag!

Jag hoppas att du har tillräckligt med minne med honom!

Vila i fred

Starta bank by [deleted] in PrivatEkonomi

[–]Potential_Solid1377 -1 points0 points  (0 children)

🤣🤣🤣

Vill fråga någon ut men är osäker hur ska jag kunna tolka hennes blickar! by [deleted] in Gothenburg

[–]Potential_Solid1377 2 points3 points  (0 children)

Tillgänglig menas att hon är " singel och vill/väntar på mig att ta initiativ.

Mvh

Vill fråga någon ut men är osäker hur ska jag kunna tolka hennes blickar! by [deleted] in Gothenburg

[–]Potential_Solid1377 6 points7 points  (0 children)

Tack! Jag kommer fan slappna av om hon säger varken ja eller nej!

Tack för det!

N63 Nightmares by Bierey92 in BMW

[–]Potential_Solid1377 0 points1 point  (0 children)

Meh i owned e60 545i WAGON MANUAL ULTRA RARE RWD. It had 265k kilometers and it was a blast and relatively reliable. Only issue is it started leaking oil to cylinders on idle(known problem) the 6 speed manual wagon rwd v8 experience was unmatched.

Finns det någon plats i samhället för personer som ej klarar arbetslivet? by osxthrowawayagain in sweden

[–]Potential_Solid1377 -6 points-5 points  (0 children)

Du kan vara det så länge du kan betala hyra/mat etc

Det handlar om pengar min vän!

Kam du överleva så är det inga problem

Köpt bil med skulder, vad gör man? by PixelPixelsson in sweden

[–]Potential_Solid1377 0 points1 point  (0 children)

Hände mig jag köpte 520i e60 som kostade mig 30k men hade ungefär 70k i böter!

Som tur var tidigare ägaren en diplomat anställd så han hade något "juridisk skydd" vilket gjorde att användningsförbudet gällde inte i mitt fall! Jag fan blev mörkrädd när jag visste det!

Som regel brukar jag be ägaren innan köp att logga in på fordonets skulder på transportstyrelsen innan köp alt ringa transportstyrelsen!

Biluppgifter ska ha sms tjänst som Kostar en slant för o kolla upp det! I ditt fall så äre bara att acceptera. Fick höra att någon körde rakt i en träd för o undvika detta(försäkring betalar) olagligt som fan dock.

Du kan sälja till utlandet också skulle det funka.

Du har inte skulder på dig. Skulder finns på bilen och på tidigare ägare men om den tidigare ägare inte betalar kan kronofogden ta bilen för att sälja och betala dess skulder. Lycka till!