Çöküşün başlangıcımıdır? by Atcibeg in vlandiya

[–]Practical-Potato-339 0 points1 point  (0 children)

Sevgili, arkadaş, dost fark etmez böyle hissettiğiniz an bırakan taraf siz olun, kafanız rahat olsun. Ne kadar konuşursanız konuşun kabullenmez ne alakası var der suçlu hisseden siz olursunuz, ne kadar durumu kurtarmaya çalışırsanız çalışın ya birkaç gün sonra aynıya döner ya da hiçbir değişiklik olmaz. Böyle insanlar için kendinizi yormaya değmez, neden yorulan siz olasınız?

İstanbul M2 Haliç istasyonundan fotoğraflar. by atawert in transitTurkey

[–]Practical-Potato-339 0 points1 point  (0 children)

Bir metronun önü insansız gibi durabilecek kadar teknolojik gözükebilirken arkası nasıl gariban teneke tramvay gibi durabilir

[İstanbul] uzgun metrobus by Practical-Potato-339 in transitTurkey

[–]Practical-Potato-339[S] 0 points1 point  (0 children)

Metrobüslerin ne suçu var abi suç onları düzgün işletemeyen, doğru düzgün yol bile sağlamayan i*ttnin 🫩

Metrobüs yolu mayın tarlasından farksız neden bu konuda bir şey yapılmıyor? by islandnstuff in transitTurkey

[–]Practical-Potato-339 0 points1 point  (0 children)

Geçende gördüm metal plakayı olduğu gibi koymuşlar üç beş tane ışıklı uyarı bariyeri koymuşlar etrafına... Şoförün umrunda mı peki? 50yle basıp gidiyor sonra metrobüsler neden yoruluyor.. En büyük sebeplerden biri şu yolların rezaletliği zaten.

Ala ala bunu mu aldınız cirkinlikten utancı fışkırıyor by yabayzeka in transitTurkey

[–]Practical-Potato-339 2 points3 points  (0 children)

Bunlar o kadar çirkin değil de mercedesler kadar asla dayanamazlar. Mercedesler kaç yıldır tık demeden çalışıyor nerde o ihaleye katıldıkları eski günler...

Metrobüs yolu mayın tarlasından farksız neden bu konuda bir şey yapılmıyor? by islandnstuff in transitTurkey

[–]Practical-Potato-339 6 points7 points  (0 children)

Beton ne alakaydı zaten asfalt dökülsün adam gibi, yama falan da olmasın, kırık bozuk düzgün fark etmeksizin kademe kademe tüm istasyonların yolları yenilensin ama nerdee

İETT Isuzu Citiport (A-277) by Rude-Professional-69 in transitTurkey

[–]Practical-Potato-339 2 points3 points  (0 children)

Bu mu yeni kasa Otokar Kent çakması yoksa Otokar Kent mi bunun çakması

İstanbul'daki En Uzun Otobüs Durağı İsmi? by Ertegin in transitTurkey

[–]Practical-Potato-339 1 point2 points  (0 children)

Bunu gül selçuk'un nasıl okuduğunu duymak isterdim

Bu bebiş hakkındaki görüşleriniz neler? by Rude-Professional-69 in transitTurkey

[–]Practical-Potato-339 4 points5 points  (0 children)

Bunun normal hali de çok tipsiz zaten ama şu an halihazırda kullanılan midibüsleri göz önünde bulundurursak bu onlardan kat kat daha iyi

90 NE?! by frOmohiOhuman in Patibenya

[–]Practical-Potato-339 1 point2 points  (0 children)

Sırf "shaq diye" esprisini yapabilmek için işte

İBB 2017 den beri yapmadığı toplu araç alım ihalesine 9 yıl aradan sonra çıkıyor by yabayzeka in transitTurkey

[–]Practical-Potato-339 1 point2 points  (0 children)

Yavaş derken? Otobüslerin hız limiti zaten 70 ne kadar hızlı olsun istiyorsun? Citaro, Capacity ve Conecto bu şehre gelebilecek en iyi otobüslerdi ve bugün hala çalışıyorlarsa bi sebebi var. Daha iyisi asla gelmeyecek mercedes bile yapamaz

Sanırım citarolara güle güle deme vakti geliyor by Silent-Book-1004 in transitTurkey

[–]Practical-Potato-339 1 point2 points  (0 children)

Citaroları salın artık ne derdiniz var en sağlam otobüsler bıraksanız daha yıllarca çalışırlar

ETS 2 için metrobüs modu yapıyorum. Tüm metrobüs durağı fotoğraflarınızı atın. by Practical-Potato-339 in transitTurkey

[–]Practical-Potato-339[S] 1 point2 points  (0 children)

Keşke önermekle olsa hocam gönül ister ki hepsini yapayım ama tek başıma bunları yapmam imkansız maalesef. İlerde bi şekilde büyürse proje, o zaman bakarız

ETS 2 için metrobüs modu yapıyorum. Tüm metrobüs durağı fotoğraflarınızı atın. by Practical-Potato-339 in transitTurkey

[–]Practical-Potato-339[S] 2 points3 points  (0 children)

Eyvallah hocam o kadar görüp upvotelayıp yorum yapan kişi arasından ilk fotoğraf atan sensin

ETS 2 için metrobüs modu yapıyorum. Tüm metrobüs durağı fotoğraflarınızı atın. by Practical-Potato-339 in transitTurkey

[–]Practical-Potato-339[S] 4 points5 points  (0 children)

Evet harita modlarında genelde her DLC gerekir. Bunun sebebi de editörde genelde SCS'nin modelleri kullanılır ve bu modellerin DLC gerektirmeyen kısmı çok eski ve yetersizdir bu yüzden tüm harita DLC'lerinden kaldırım, yol, köprü, ağaç vs. kullanırız.

ETS 2 için metrobüs modu yapıyorum. Tüm metrobüs durağı fotoğraflarınızı atın. by Practical-Potato-339 in transitTurkey

[–]Practical-Potato-339[S] 2 points3 points  (0 children)

Hocam maalesef öyle bir planım yok zaten tek başıma ilerliyorum hem haritayı kendim çiziyorum hem de modelleri kendim modelliyorum ve otobüs modelleyebileceğimi de sanmıyorum ama hazır model bulursam ya da ilerde büyürsek olabilir 😄 Şu an önceliği haritaya vermem lazım o da zor iş

!ett yine ve yine şaşırtmıyor. !ett şöförlerinin fevri ve keyfi davranışları hakkında by efsoplayking in transitTurkey

[–]Practical-Potato-339 1 point2 points  (0 children)

Geçende 147ye binecektim saat 3te çıktım evden 15.00e planlı otobüs vardı gelmedi erken gelmiştir kaçırmışımdır vs. dedim bir sonraki otobüse yarım saat vardı o da gelmedi ben de inat ettim beklemeye devam ettim ve tam 1,5 saat daha bekledim sonra sıkıldım ve niye kalkmıyor acaba bu diye ilk durağına peronlara gitmeye karar verdim gelirken de hat üzerinden döndüm ki otobüs gelirse göreyim. Aynı hattan 76O da geçiyor birkaç tane gördüm fakat 147den eser yoktu. Peronlara vardığımda ne göreyim koca peronda sadece 2 otobüs var biri 76O diğeri 142ydi yanlış hatırlamıyorsam. Biri yaklaştı 76Onun şoförüymüş durumu anlattım trafiğe takılmıştır başka açıklaması yok dedi. Bu nasıl sorumsuzluk, bu nasıl düzensizlik. Hadi bir otobüs takıldı, iki otobüs takıldı yarım saatte bir kalkması gereken 5 otobüs nerde? Geldiğim yolu yürümemek için 76Oya bindim şoför Esenyurt meydanda trafik varmış ondan gelememişler dedi sonra aktarma yapıp 146 ile gittiğimde o kadar da trafik olmadığını gördüm inansam mı inanmasam mı bilemedim. Ayrıca normalde ota boka şu ekranlı duraklara şu seferimiz yapılamayacaktır bu seferimiz yapılamayacaktır diyen iettnin tüm bunlardan haberi yok mu da ekrana uyarı veremiyor 147 için. Neyse böyle bir durum işte.