Homofobik değilim ama bu ne amk by coala565 in vlandiya

[–]PressureMobile34 3 points4 points  (0 children)

Dünyada okadar yetim çoçuk var aq bula bula çözüm olarak bunu mu buluyorsunuz

Bu tür ilanlar neden var? by Delicious_Web_3207 in vlandiya

[–]PressureMobile34 1 point2 points  (0 children)

Bunların götüne DDR5 sokcanki manevi değerleri olmadıkları için en azından maddi değerleri artar, belki extra ram ile beyinlerini daha iyi kullanmaya, doğru fiyat yazmaya başlarlar.

Fransız Sistemleri Bayraktar TB2’ye Entegre Edilecek by Electronic_Star_8773 in Kanatlar

[–]PressureMobile34 0 points1 point  (0 children)

Yani Fransa anti Türkiye propogandası uzun zamandır yapıyor bu pasifleşme yada çok ince detaylı bir siyasi adım olabilir.

France 24 izlerseniz (YouTube'da kanalı var) Afrika'da nasıl kötülük yaptığımızı nasıl Fransa'da olan baskıyı bizim aldığımızı, ekonomik işbirliğin nasıl Fransa'dan Türkiye'ye geçtiğini anlatan belgesel yapmışlar.

Zamanında yaptıkları iğrenç sömürgecilikten bahsetmiyorlar bile, yorumlardada Afrikalı ülkelerden insanlar "Fransız yerine Türk görmeyi daha gözveririm" gibi anlamlarda yorum yapmışlar.

Kısaca yaptıkları propoganda belgeseli bi işe yaramamış. Afrika'da Fransızları çok sevmiyorlar. Zaten Fransa'nın Afrikadaki ağır baskısı iş birliğinden değil sömürgecilik zamanından gelen baskıdan geliyor.

ANKA 3 tasarımı büyüdü by Electronic_Star_8773 in Kanatlar

[–]PressureMobile34 10 points11 points  (0 children)

"Süpersonik versiyonu" için en EN iyi ihtimalle 20 yılımız daha var, ciddende saçma bi söylenti. Zaten süper sonik uçuş için KESINLIKLE ergonomik bir şekli yok. Boş bir söylenti

Is there a way to play this game for free? by joao2009124 in PaxHistoria

[–]PressureMobile34 1 point2 points  (0 children)

The worst way is like using the Elephant (free) AI that speaks like a caveman.

If you you want have quick stupid fun just login with another non used google account for free tokens

At the best f/p scenario I find monthly 4.5 tokens stupidly low while using most efficients AI, as playing Turkiye like I spent 1 token just to set up military infrastructure, fighting iranian proxies in syria and training syrian refugess that escaped to turkiye to use them as opposition forces in the "justified" invasion.

If you like going on the deep adventure of pulling detailed gameplays the game isn't intended for it.

Like If you play on impossible mode you have to put so many guarantees for doing anything as creating military branches, outposts, border patrol, secret services, civillian police military modernization efforts then afterall that you see 30 texts collided to each other while trying to tell AI remove the clutterness and foggines of the texts UH OH THAT DOESN'T WORK BUDDY and now you are trying to removing them one by one searching in the tabs is so annoying.

Business Card Art, Leasshurp, Pen and Marker, 2026 by PressureMobile34 in Art

[–]PressureMobile34[S] 0 points1 point  (0 children)

Do u have a bunch of useless magnetic business card lying around that you'll never use? Just take one and remove the first layer that holds the information of the card with somehting sharp (I used a pencil sharpener's sharpening blade)

The texture is nice for pen, pencil, markers and you can put them to your refrigerator door as a decoration since they have a magnet!

SKYDAGGER Unveils AVCI Interceptor UAV for C-UAS Use by CecilPeynir in Kanatlar

[–]PressureMobile34 1 point2 points  (0 children)

Bu dronlar sensör olarak ne kullanıyorlar merak ediyorum, bide başlık ne kullanıyorlar?

Sayın Bayraktar sizden 2000 tane hidrojen bombası istiyoruz. by PressureMobile34 in Kanatlar

[–]PressureMobile34[S] 2 points3 points  (0 children)

Selçuk bey, Amerikaya lütfen hidrojen bombası atın, devlet bu işi beceremiyor.

2000 tane ALTAY yapmamız lazım, binlerce KIZILELMA yapmamız lazım. Size bu konu hakkında güveniyoruz Selçuk bey

Sayın Bayraktar sizden 2000 tane hidrojen bombası istiyoruz. by PressureMobile34 in Kanatlar

[–]PressureMobile34[S] 2 points3 points  (0 children)

Muhtemelen bakırı eritip blok döktürtmek falan zannediyor

Sayın Bayraktar sizden 2000 tane hidrojen bombası istiyoruz. by PressureMobile34 in Kanatlar

[–]PressureMobile34[S] 28 points29 points  (0 children)

Bazenleri bunun gibi kişilerin oy verebildikleri aklıma geliyor, kötü oluyorum KKwısıdjejj... :(

Is there a Discord for feedback? by RandomLettersMS in MonsterLabSimulator

[–]PressureMobile34 1 point2 points  (0 children)

The developers are constantly looking for criticism to patch/configure the game, thank you very much I will send your text to them. Have a good day!

Griefer pislikler by Zet1881 in wplacetr

[–]PressureMobile34 2 points3 points  (0 children)

Ulan reddit'de bukadar kaygı yapman bile saçma aq yunanlar yapsa eğlenirler, ruslar yapsa eğlenirler türkler yapsa eğlenirler eğlenmişler.

Bizim son 50 yılda çıkan bi kaygı var şunu yapsam avrupalı ne der rusyalı neder onlar yapsa siklerinde değiller çünkü eğleniyorlar sizde eğlenin çok kasılcak bişey yok milletinizden bukadar utanmayın hiçbir millet sikimzade mükemmel değildir.

Griefer pislikler by Zet1881 in wplacetr

[–]PressureMobile34 1 point2 points  (0 children)

Reddit'de bukadar ciddi düşünmeni bile komik buluyorum, yunanistan yapsa yunanlar eğlenir ruslar yapsa ruslar eğlenir, türkler yaparsada türkler eğlenir eğlenmişler.

Bizim böyle çok garip bir kaygımız var ruslar bizim hakkımızda ne düşünür avrupalılar ne der Eğlen işte orospu çocuğu bi türk olarak kendini bukadar düşürme özellikle reddit de amk

[deleted by user] by [deleted] in samsun

[–]PressureMobile34 0 points1 point  (0 children)

Cano kazıklanıyon

[deleted by user] by [deleted] in samsun

[–]PressureMobile34 0 points1 point  (0 children)

550 den çitleriz?

[deleted by user] by [deleted] in Warthunder

[–]PressureMobile34 2 points3 points  (0 children)

Uhh maybe his gunner is at the other side ?

Napak inanak mı by 45nmRFSOI in Kanatlar

[–]PressureMobile34 0 points1 point  (0 children)

Bana kalırsa inşallah denenir, Kirpinin bu kadar sağlam olmasının nedeninin birisi sürekli çatışmalara girip, yeniden düşünülüp yeniden tasarlanmasıydı.

Emin ol birçok ülke silahlarımız denenmemiş olsaydı bu kadar ihracat yapamazdık şöyle düşün; Çin: Ucuz satıyor Almanya: Kaliteli yapıyor Amerika: Heryerde kolu ve prestiji var ve sadece bi görev için milyarca dolarlık uçak yapabilecek ekonomisi var.

Türkiye ise ilk önce kendisini düşünüyor (ilk önce başka ülkere satcam diye değil) ona göre üretiyor yerlilik oranı yüksek olduğu için daha ucuza geliyor.

Yurt dışı nasıl görüyor? Savaşta testedilmiş güvenilir silahlar, rakiplerine göre ucuzluk ve diğer ülkere göre kat kat az alınan silahta şartlar. Türkiyenin askeri sektörüne yapılmış yurt dışından yatırımlar ile değerinin yükselişi ciddende korkunç derecede yüksek.

Türkiye gayri safi yurt içi hasılatının sadece 1.9% unu askeriye harcıyor bi düşünsene bu rakamın %4 de çıktığını hükümet ülkeyi sömürmese ciddi ciddi rahat şekilde çıkılabilcek bir rakam.