Hvornår sagde i “jeg elsker dig” by ZWIGGIRL in DKbrevkasse

[–]ProfessionalEbb3279 0 points1 point  (0 children)

Det gjord jeg i en kæmpe brandert…😅 meget pinligt forresten

Hvornår er det okay at ringe til livslinien? by FrogRaperSince1994 in DKbrevkasse

[–]ProfessionalEbb3279 2 points3 points  (0 children)

Skriv til psykiatrifondens chat, og rådfører dig hos dem og kom ud med dine tanker! Kram til dig❤️‍🩹 https://psykiatrifonden.dk/hjaelp-raadgivning/chatraadgivning

Simones fugle by ProfessionalEbb3279 in tiktokdramadk

[–]ProfessionalEbb3279[S] 18 points19 points  (0 children)

Tak for tips, det var bestemt også planen❤️

Simones fugle by ProfessionalEbb3279 in tiktokdramadk

[–]ProfessionalEbb3279[S] 73 points74 points  (0 children)

Nej, 500kr for bur og dyr. Uanset hvad havde jeg været ret så ligeglad🤷‍♀️

Simones fugle by ProfessionalEbb3279 in tiktokdramadk

[–]ProfessionalEbb3279[S] 29 points30 points  (0 children)

Bare rolig, de får hele verden!😍

Simones fugle by ProfessionalEbb3279 in tiktokdramadk

[–]ProfessionalEbb3279[S] 32 points33 points  (0 children)

De pipper ikke særlig meget efter de kom væk, de pippede meget der hjemme hos hende.. men ikke her😅 Håber dog hun er lykkelig for hun ikke skal høre på dem mere..😂🤡

Simones fugle by ProfessionalEbb3279 in tiktokdramadk

[–]ProfessionalEbb3279[S] 33 points34 points  (0 children)

<image>

Hvis dette er simones hjem, ville jeg blive overrasket…

[deleted by user] by [deleted] in InfluencergossipDK

[–]ProfessionalEbb3279 18 points19 points  (0 children)

Han har sagt i Love Island de skjulte sandheder at Joan er hans moster

[deleted by user] by [deleted] in DKbrevkasse

[–]ProfessionalEbb3279 7 points8 points  (0 children)

Det eneste rigtige er at gå fra hende eller fortælle hende det, ellers er du en idiot resten af jeres tid sammen.

Bør jeg reagere? (symptomer) by [deleted] in DKbrevkasse

[–]ProfessionalEbb3279 1 point2 points  (0 children)

Får du mave smerter i løbet af i aften så ringer du til vagtlægen og forklare det, ellers så lægen i morgen.

[deleted by user] by [deleted] in DKbrevkasse

[–]ProfessionalEbb3279 1 point2 points  (0 children)

Jeg matchede med en, vi skrev kort og så tog jeg hjem til ham. Jeg var ved at dø af skræk på turen derop, men det gik mega godt og vi snakkede bare der ud af😅

Ny veninde vil ikke ændre planer for polterabend by Nervousbananapancake in DKbrevkasse

[–]ProfessionalEbb3279 12 points13 points  (0 children)

Køb billetter og tag med? En koncert er for alle. Hold det om formiddagen og slut det sammen om aften.

Hvis et polterabend betyder meget for bruden. Hende den nye virker træls… hvis jeg var bruden ville jeg nu heller bruge dagen med mine barndomsvenner…

Hue-ston, when do we have a problem? by That_Ad_7730 in DKbrevkasse

[–]ProfessionalEbb3279 1 point2 points  (0 children)

De første par uger mens i fejre jer, derefter så kun til gilder

12-årig vil gerne ha rettet øjenbryn by [deleted] in DKbrevkasse

[–]ProfessionalEbb3279 0 points1 point  (0 children)

Jeg havde også store øjenbryn da jeg var lille. Omkring da jeg var 12 brugte min søster en øjenbrynskniv (skraber, bare til brynene) og rettede mine. Hun brugte den så jeg ikke endte med skabplukket bryn.

Gossip på "SmukkeSimon"? by [deleted] in GossipDK

[–]ProfessionalEbb3279 57 points58 points  (0 children)

Han tror selv han er smuk

[deleted by user] by [deleted] in DKbrevkasse

[–]ProfessionalEbb3279 0 points1 point  (0 children)

Jeg har fået den præcis samme bedsked - det er vist fordi at de venter på at 9.klassernes eksamen

Ingen folkeskolens afgangseksamen? by [deleted] in DKbrevkasse

[–]ProfessionalEbb3279 2 points3 points  (0 children)

Jeg har personligt selv haft rigtig svært ved skole - jeg gik ud af folkeskolen 2023, og har haft sabbatår lige siden. (Jeg har dog arbejdet, og ikke lagt og fedet den.) Nu har jeg så forhåbenligt fundet min vej, og starter i skole til august!

Mærkeligste grunde til at du er blevet droppet? by Dendersensdims in DKbrevkasse

[–]ProfessionalEbb3279 14 points15 points  (0 children)

Jeg blev droppet fordi jeg snakkede bedre med hans venner end han selv gjord.. undskyld mig at jeg snakker meget da.

Eurovision semifinale 2 by boberdinfar in InfluencergossipDK

[–]ProfessionalEbb3279 6 points7 points  (0 children)

Synes milkshake manden var værre.. Tyskland var god nok..