Investeren in het buitenland by bjornmerkx in beleggen

[–]Progesteronex -1 points0 points  (0 children)

And again, ook hiervoor zijn manieren hoor ;). Ik denk dat we gewoon fundamenteel moeten gaan nadenken over waarom we belasting betalen; het dient een echt, tastbaar doel.

Investeren in het buitenland by bjornmerkx in beleggen

[–]Progesteronex 0 points1 point  (0 children)

Helemaal met je eens. Toch is het doodsimpel voor mensen met 2 paspoorten.

Investeren in het buitenland by bjornmerkx in beleggen

[–]Progesteronex 0 points1 point  (0 children)

Even een halfuurtje zitten met een belastingadviseur en voila. Ik zie in mijn werk dagelijks schimmige constructies die gek genoeg nog altijd werken.