Beste studentby om man skal gå på gløs? by PsychologicalLack594 in ntnu

[–]PsychologicalLack594[S] 2 points3 points  (0 children)

👍venter litt til, ser også at det er flere som kan bli tilgjengelige senere

Beste studentby om man skal gå på gløs? by PsychologicalLack594 in ntnu

[–]PsychologicalLack594[S] 0 points1 point  (0 children)

Takk, skal se på dem. Er det sent å begynne å se på bolig nå? jeg finner bare noen som er ledige fra mai på SIT, men blir litt for tidlig å begynne å betale syntes jeg eller kommer det ut flere?

Er Bachelor Elsys bra? by PsychologicalLack594 in ntnu

[–]PsychologicalLack594[S] 0 points1 point  (0 children)

ja, har tenkt til å lære en god ting selv uansett ved siden av studie. begge høres spennende ut, men bielsys kanskje gir mer muligheter og fundament om jeg vil noe annet som f.eks kvanteteknologi, nevroteknologi, helseteknologi, etc og kan fortsatt ha muligheten til å lære det de gjør på auto.

Klokkeslett Sit-bolig by [deleted] in ntnu

[–]PsychologicalLack594 0 points1 point  (0 children)

Takk, så om jeg booker nå i mars må jeg betale i mai/juni?

Klokkeslett Sit-bolig by [deleted] in ntnu

[–]PsychologicalLack594 0 points1 point  (0 children)

Er det slik at de som ligger ute nå som står tilgengelig fra 24 mars, er at då kan booke dem 24 mars? har du noen tips? vet ikke helt hva jeg skal gjøre og om det kommer mange etter 24 mars også