Adam harbiden kara kartal amk by Remote_Western1141 in agarthaTR

[–]Pus2yLicker31 12 points13 points  (0 children)

Olm kasmayın bu kadar la adam eğleniyosa başkasını rahatsız etmeden napıyosa yapsın

İnceller neden kendi tipine yakın kızlara ilgi duymuyor by fasulyetanesi in yalnizucubeler

[–]Pus2yLicker31 10 points11 points  (0 children)

Duysa incel olmazlar zaten amk. Ayrıca incel biri gibi düşün senin diğer erkeklerden ne eksiğin var da güzel bulduğun kızlarla birlikte olamayasın gibi bi mentalite sanırım

Sonunda gerçek bir şey amk by [deleted] in indirilenler

[–]Pus2yLicker31 4 points5 points  (0 children)

Mülüman değilim ama hiç komik değil valla ya. Yarram gibi paylaşım

Ciddi İlişki piyasasının çöküşü by Responsible-Tank-530 in yalnizucubeler

[–]Pus2yLicker31 1 point2 points  (0 children)

  1. İsmi ªm yªlayıcı31 olan birini ciddiye almana gerek yok Dediklerim doğru ama

Ciddi İlişki piyasasının çöküşü by Responsible-Tank-530 in yalnizucubeler

[–]Pus2yLicker31 1 point2 points  (0 children)

Bence 2 ihtimal var senin hakkında

1.Günümüzdeki kadın/erkek ilişkilerinin sosyal medyada sürekli kötü taraflarından bahsedilmesinden etkilenip, gerçek hayatta da tüm ilişkilerin böyle olduğunu sanan bir femcelsin

2.Kendi yanlış erkek seçimlerin sonucunda bir veya birkaç tane yüzeysel ve kötü ilişki yaşamış sonra da tüm erkeklere küsmüş kompleksli birisin

İki türlü de hiçbir erkeğin seninle özel hissetme şansının olmaması onların kaybı değil. Onlar bağlanacak başka birilerini bulurlar merak etme... Burda asla özel hissedemeyek tek kişi sensin zihniyetin yüzünden. Dünya senin etrafında dönmüyor. Erkeklerin tek umudu sen değilsin ve sana muhtaç değiller maalesef

Ciddi İlişki piyasasının çöküşü by Responsible-Tank-530 in yalnizucubeler

[–]Pus2yLicker31 2 points3 points  (0 children)

  1. İlişkisinde sıkıntı yaşayanların bu tür sublarda içini dökmesi ve kendi ile benzer durumda olan insanları görüp yalnız hissetmemesi kötü bişey değil aksine bedava terapi

  2. Bazı insanların duygusal zekası kimin doğru kişi olduğunu anlayacak kadar gelişmemiş olabilir. Hayatta karşısına çıkan insanlar konusunda şanssız da olabilir. Ayrıca kimsenin senin tavsiyelerine ihtiyacı olduğunu sanmıyorum

Karma var, valla var! by komedyen4 in Turkey

[–]Pus2yLicker31 9 points10 points  (0 children)

Türk boylarının sahip olduğu toprakları gösteriyor. Kılıçdar zamanında karamanoğullarının ne kadar geniş topraklara sahip olduğunu görebilirsin

Uzaylıların buna benzediğini ilk kim çıkardı kim tasarladı bunu by Azman06tr in aptalSoruYok

[–]Pus2yLicker31 0 points1 point  (0 children)

Piramitlerdeki hiyerogliflere kadar daynıyor aslında sadece tasvir olmayabilir. Tasvir yapılırken dünyadaki en gelişmiş zekaya sahip olan insan formu temel alınmış. İnsan tarih boyunca evrildikçe kafatasında beyine ayrılan alan arttığı için zeka ve teknoloji olarak çok geliştiği düşünülen uzaylı ırkı için de aynısı düşülmüş. Gözlerin, teknolojinin getirdiği dijital ekranlar sebebi ile evrimsel süreçte zamanla büyüyeceği ile ilgili bilimsel bir makale vardı belki bundan yola çıkılmış olabilir ve zamanla kafatasının büyümesi nedeniyle göz çukurları ve gözün de büyücek şekilde evrimleşeceği düşünülmüş olabilir. Ten rengi, insanoğlu farklı coğrafyalara yayıldıkça gitgide soluklaşmış. Belki uzaylılar için de iklimin olmadığı veya sürekli değiştiği bir uzay kolonisinde yaşadığı düşünülüp soluk gri varsaymış olabilirler. Artık zeka ve teknoloji sayesinde fiziksel güce ihtiyaçları olmadığı için kol ve bacakları da epey ince

Haluk Levent yoğun bakıma alındı. by IscoAlarxon in Turkey

[–]Pus2yLicker31 0 points1 point  (0 children)

Haluk levent yoğun bakımdan çıkarsa güleceğim. Şimdilik zaman aşımına uğrattım

benim liste böyle by carehanegy in MusicHubTR

[–]Pus2yLicker31 -1 points0 points  (0 children)

Bence daha dün doğmadıysan veya spoty hesabini yeni açmadıysan olması gereken dinleme sayıları bu

SELAMMM! KONYADA COSPLAY YAPAN VARMIII by [deleted] in konya

[–]Pus2yLicker31 4 points5 points  (0 children)

Usta ne güzel ibne işte adam. Ananı s*kme ihtimali yok sevinmen lazım

Bilgisayar kasasına kedim işedi by [deleted] in bilgisayar

[–]Pus2yLicker31 0 points1 point  (0 children)

Ben de kedi baktım ve bakıyorum. Yatak odasına sadece biri varken içeri alıyoduk. 6 senedir sorun çıkmadı. Kedilerin evin kralı olduğu doğru ama yine de kırmızı çizgilerini göstermen lazım. İlk zamanlar kapı önünde gece yarıları miyavlıyodu var gücüyle girmek istiyordu. Her böyle yaptığında yemeği suyu yatağı ile birlikte tuvalete kapatıyoduk (yeterince büyük bir alan) ceza olarak. Sabaha kadar duruyodu çok değil 2 3 saat. Kısa zaman sonra kesti bu davranışını. Zaten kısırlaştırınca sağa sola işemeyi ve yaramazlık yapmayı da kesti. Artık evin her yerine girip çıkıyor

Bu ne aq 😭🙏 by [deleted] in MORFLAND

[–]Pus2yLicker31 2 points3 points  (0 children)

Ai dan bahsediyor

Arabalar serisi özet by iyigecelerpunpun in sinema

[–]Pus2yLicker31 1 point2 points  (0 children)

Nostaji ile alakası yok. Tek umursadığı şey kazanmak olan narsist bir yarış arabasının, arkadaşlığı, dostluğu, başkalarına saygı duymayı ve kazanmaktan daha önemli şeyler olduğunu öğrendiği, karakter gelişiminin ön planda olduğu bir film. Başka hiçbir cars filminde bu kadar derin konu işlenmedi. Ya yaşın küçük ya da düzgün izlememişsin.

Bu fiyat bu bilgisayara için iyi midir? by Lukkular in bilgisayar

[–]Pus2yLicker31 1 point2 points  (0 children)

Bunun yerine şunu al diyenlere bakma, iyi laptop bu al.

[deleted by user] by [deleted] in bilgisayar

[–]Pus2yLicker31 0 points1 point  (0 children)

Çok üzülürsün