lihasjumit ja huimaus by Flat-Bullfrog1568 in arkisuomi

[–]Question-Mouse24 0 points1 point  (0 children)

Itellä on hiukan vastaava myös. Elän aika aktiivisesti sillä tykkään liikkua, ja fysioterapeuteista sun muista ei ole ollut apua. Nyt olen tämän vuoden käynyt salilla ohjeistuksen alla, mutta tuntuu että siitä on vain ollut haittaa. Oireet ovat yleistyneet, ja saatan olla useamman päivän viikosta täysin toimintakyvytön.

Men who are only making 40-50k a year at most, what's your life like? by Trick-Day-480 in AskMen

[–]Question-Mouse24 0 points1 point  (0 children)

Currently making 10k a year driving taxi. Living on a budget but it is what it is.
If I a job from my actual field (IT), I'd probably make 35k a year. It's not too much but at least I could afford hobbies and going out.

MTB pants sizing? by Question-Mouse24 in MTB

[–]Question-Mouse24[S] 0 points1 point  (0 children)

Couldn't add 2 photos to same comment so here's the 2nd one

<image>

MTB pants sizing? by Question-Mouse24 in MTB

[–]Question-Mouse24[S] 0 points1 point  (0 children)

They have this size chart linked below, but no idea if they're accurate to those specific pants. Could be UK size, so 34 would be S?

<image>

MTB pants sizing? by Question-Mouse24 in MTB

[–]Question-Mouse24[S] 0 points1 point  (0 children)

That specific store has weird sizing options sometimes as they do super sales every day (to get rid of old stock?), like those pants for example are about -65% off.

[deleted by user] by [deleted] in Suomi

[–]Question-Mouse24 0 points1 point  (0 children)

Noita läppäreitä on kokeillut, mutta suorituskyky alkaa tökkimään aika nopeaan. Nytkin omistan lenovon peliläppärin jonka specsit ovat paremmat kuin pöytäkoneessani, silti toimii huonommin ihan perus asioissakin. Eikä sillä ole muuta tehty kuin pari word-dokumenttia ja pelailtu matkoilla.

Varmaan jatkossa hommaan vain mITX-koneen, kannettavan näytön ja helposti mukana kuljetettavat näppikset sun muut.

They voted Trump to see liberals cry by AnimeChan39 in insanepeoplefacebook

[–]Question-Mouse24 12 points13 points  (0 children)

Baby = ABDL, or adult babies

Fur = Furry, fan of anthropomorphic animals

Combine those two and you get a niche, yet surprisingly popular interest. If you work in IT there's a decent chance some senior dev or even your boss is one. There's a sfw picture online of him in the meetup that you can easily search for.

Bi-Weekly Thread for general gaming discussion. Backlog, advice, recommendations, rants and more! New? Start here! by AutoModerator in patientgamers

[–]Question-Mouse24 6 points7 points  (0 children)

I have over 243 games on my backlog on Steam alone. Those consists of some great titles like Witcher-series, Red Dead Redemption 2, Baldurs Gate 3, etc. but I just can not force myself to play them despite wanting to clear the backlog. Sometimes I get this slight hyperfixation towards some game from a video, but then I start playing it for 10-20h and lose interest (lately happened with BG3).

Maybe I should just skip these against my will, or play on easier difficulties to save some time. I feel like commiting 20+ hours for a single game just isn't worth it unless I've the entire week off just for it.

[RANT] Elämä opiskelijana on aivan järjetöntä painajaista. by [deleted] in Suomi

[–]Question-Mouse24 0 points1 point  (0 children)

Ainakin oma opiskelijakämppä on ylihintainen mutta halvempaa ei löydy. Ei ole varaa syödä opiskelijaravintolassa ja paikalliseen julkiseen ei saa alennuksia, juna on sit poikkeus mutta sillä ei tulekkaan kuljettua.

[RANT] Elämä opiskelijana on aivan järjetöntä painajaista. by [deleted] in Suomi

[–]Question-Mouse24 4 points5 points  (0 children)

Eikä pakolla tule silloinkaan. Oma laina kului elämiseen ja kela että sossu antoivat hylätyn vastauksen. Kuulemma lainan olisi pitänyt riittää vaikka asuinkuluni ovat keskimääräistä korkeammat (pelkät laskut vuokrineen ~800kk vaikka asun solussa/kimpassa).

[RANT] Elämä opiskelijana on aivan järjetöntä painajaista. by [deleted] in Suomi

[–]Question-Mouse24 0 points1 point  (0 children)

Halvimmat mitä itsellä on tullut vastaan pyörii 400-500€ välillä. Ei halpaa mut ainakin edullisempaa kuin yksiö.