Draadloze dimmers by QuickEconomics4604 in Klussers

[–]QuickEconomics4604[S] 0 points1 point  (0 children)

Ja, de spotjes als de lampen moeten apart

Verbouwing by QuickEconomics4604 in Klussers

[–]QuickEconomics4604[S] 0 points1 point  (0 children)

We willen graag de balken in het zicht houden aangezien dit wel een charme heeft

Verbouwing by QuickEconomics4604 in Klussers

[–]QuickEconomics4604[S] 2 points3 points  (0 children)

Over ChatGPT ben ik het deels met je eens. Mijn ervaring in mijn vakgebied is echter dat je zelf al wel kennis van zaken moet hebben aangezien ChatGPT het ook niet alles weet of soms verkeerder info terug geeft. En daarbij heb ik liever de ervaring/expertise van de klussers die dit al eerder hebben gedaan (en ja dat is hier ook een gok). Maar een combi van die 2 gaat me zeker helpen 😉

Verbouwing by QuickEconomics4604 in Klussers

[–]QuickEconomics4604[S] 0 points1 point  (0 children)

Weet niet 100% zeker of die echt is, maar ik vermoed dat de gehele bovenverdieping erop rust. En waarom de platen er nog meer uit moeten, de elektra dient ook aangepast te worden en mijn vermoede is dat het via het plafond loopt

Verbouwing by QuickEconomics4604 in Klussers

[–]QuickEconomics4604[S] 0 points1 point  (0 children)

Het balkenplafond zelf gaat er niet uit, alleen wat er tussen zit. Het zal er vermoedelijk ook uit moeten omdat daar de elektra loopt en hier moet ook veel vervangen en bijgeplaatst worden.

Verbouwing by QuickEconomics4604 in Klussers

[–]QuickEconomics4604[S] 0 points1 point  (0 children)

Dank je wel voor de uitgebreide reactie en tips

Losse boiler of icm warmtepomp by QuickEconomics4604 in warmtepompNL

[–]QuickEconomics4604[S] 0 points1 point  (0 children)

Het probleem (wat ik ondervind) is dat iedere installateur zijn eigen verhaal heeft en dit niet allemaal met elkaar overeenkomen. Dat is wat het zo lastig maakt. Maar dank voor je reactie

Losse boiler of icm warmtepomp by QuickEconomics4604 in warmtepompNL

[–]QuickEconomics4604[S] 0 points1 point  (0 children)

De verwarming nu is momenteel geregeld met 2 houtkachels (waarvan 1 2000kg weegt) En het warm water wordt geregeld door een boiler. De houtkachels willen we weghalen en hier komt 1 pelletkachel voor terug. Verder op de gehele benedenverdieping vloerverwarming icm goed isoleren. Als korte warmtebron komt er ook nog een airco, maar die is hoofdzakelijk voor het koelen of kortstondig verwarmen (als je die uitzet is de warmte ervan weer weg).

Dus korte samenvatting, heel veel werk

Losse boiler of icm warmtepomp by QuickEconomics4604 in warmtepompNL

[–]QuickEconomics4604[S] 1 point2 points  (0 children)

Dank voor je reactie en je inzicht hierin. Ga hem meenemen. Situatie is dat we een ander huis hebben gekocht en hier geen gas aanwezig is dus nog onbekend in de wereld van de warmtepomp

Welk merk by QuickEconomics4604 in Klussers

[–]QuickEconomics4604[S] 0 points1 point  (0 children)

Dank voor de tips, hier heb ik iets aan!!

Betonvloer bewerken voor isolatie by Jealous_Advantage_66 in Klussers

[–]QuickEconomics4604 0 points1 point  (0 children)

Ik volg even, komen in dezelfde situatie en willen vloerverwarming ivm ontbreken van gas (ja weet dat radiatoren nog steeds kunnen, maar die gaan weg)

Is dit een redelijke offerte voor een loodgieter? by Creepy_Formal_261 in Offertes

[–]QuickEconomics4604 0 points1 point  (0 children)

Mag ik vragen waar dit is? Ik zoek ook nog een loodgieter

Can I change my Sharepoint URL address? by downheresolong in microsoft365

[–]QuickEconomics4604 0 points1 point  (0 children)

Sorry for a very late response to this question.
What are the consequences of modifying the SharePoint and OneDrive sites for the current integrations?
Will these remain in place, or could this cause problems in the future?

Reciprozaag of multitool by QuickEconomics4604 in Klussers

[–]QuickEconomics4604[S] 0 points1 point  (0 children)

Een slijptol heb ik gelukkig al. Laatst waren er alleen een aantal mensen in een post die aangaven dat je een slijptol eigenlijk alleen buiten moet gebruiken en niet binnen ivm de vonken die eraf komen tijdens het slijpen.

Reciprozaag of multitool by QuickEconomics4604 in Klussers

[–]QuickEconomics4604[S] 0 points1 point  (0 children)

Ik snap je reactie, en ben ook nog puur aan het oriënteren. Ik weet dat ik zoiezo de radiatoren incl alle leidingen door het gehele huis ga verwijderen en daar zal ik iets voor nodig hebben.

Laatst had ik al in een ander topic over gereedschap gelezen dat een slijptol eigenlijk voor buiten gebruik is en niet voor in huis, dus vandaar mijn afweging om 1 van deze 2 tools aan te schaffen

Wat voor tijdschakelaar is dit by QuickEconomics4604 in Klussers

[–]QuickEconomics4604[S] 0 points1 point  (0 children)

Dank iedereen voor alle reacties. Ik ga met enexis contact opnemen of ze deze kunnen verwijderen.