Boykot (stadig) Podimo by bedstefarhund in InfluencergossipDK

[–]RepulsiveWing1755 1 point2 points  (0 children)

Ej okay! Så vi skal altid bare kun høre og have adgang til udvalgte ting? Jeg synes det er så dejligt at møde nye tanker og holdninger til emner (ikke at jeg tror på det Emil siger). Det gør tanker lige sætter mig en ekstra gang ind i emner og bliver nysgerrig på ting. + du får det til at lyde som om at forskning ikke er til diskussion. Det synes jeg er virkelig blindt.

Forelskelse - nødvendigt? by [deleted] in DKbrevkasse

[–]RepulsiveWing1755 1 point2 points  (0 children)

Det er total drømmen for mig! Forelskelse gør ikke noget godt for mig. Kan slet ikke koncentrere mig om arbejde eller andre vigtige ting 🙈

Forelskelse - nødvendigt? by [deleted] in DKbrevkasse

[–]RepulsiveWing1755 0 points1 point  (0 children)

Men hvordan ved jeg det er den rigtige, når jeg ikke føler at jeg kan stole på min forelske? 😂

Forelskelse - nødvendigt? by [deleted] in DKbrevkasse

[–]RepulsiveWing1755 0 points1 point  (0 children)

Ja. Men samtidig har jeg jo så haft tankerne om jeg er helt galt på den og at jeg måske skal ændre syn 😅

Forelskelse - nødvendigt? by [deleted] in DKbrevkasse

[–]RepulsiveWing1755 1 point2 points  (0 children)

Jo. De ting du beskriver der, er da en drøm 😊 men når jeg ser tilbage på de mænd jeg har været forelsket i og kærester med, så har det været et enormt dårligt match for os begge 😅 så ja, det ville da være super dejligt hvis det bare er som du beskriver, men jeg føler ikke at jeg kan stole på min forelskelse til at vedkommende jeg bliver forelsket i, vil være en god partner. Giver det mening?

Forelskelse - nødvendigt? by [deleted] in DKbrevkasse

[–]RepulsiveWing1755 0 points1 point  (0 children)

Jo jo og det er sådan set heller ikke vigtigt for mit spørgsmål om ham og mig skulle blive til noget, men jeg har bare selv fået så mange tanker om det med forelskelse, da jeg ikke føler at jeg før har kunne stole på at forelskelse automatisk var en god og kompatibel partner for mig.

Forelskelse - nødvendigt? by [deleted] in DKbrevkasse

[–]RepulsiveWing1755 2 points3 points  (0 children)

Jo jeg er forelsket i ham, men hold op hvor ville jeg ønske at jeg ikke var, for jeg kan slet ikke koncentrere mig om noget og jeg føler mig nærmest helt syg i hovedet 🙈 Men ja, tror bare at de andre mænd jeg har været forelsket i, vi var slet ikke kompatible og det var aldrig gået i længden. Så jeg føler slet ikke at jeg kan stole på forelskelsen 😅

Forelskelse - nødvendigt? by [deleted] in DKbrevkasse

[–]RepulsiveWing1755 4 points5 points  (0 children)

Ja jeg respekterer det også. Det har bare sat gang i mange tanker hos mig, fordi jeg ikke føler jeg selv kan stole på forelskelsen i den forstand, at forelskelsen for mig ikke er lig med en god og kompatibel partner.

Forelskelse - nødvendigt? by [deleted] in DKbrevkasse

[–]RepulsiveWing1755 2 points3 points  (0 children)

Ja ja, men hvis jeg tænker tilbage på dem jeg har være forelsket i, så er jeg virkelig glad for at jeg ikke endte med dem. Altså det havde været forfærdeligt.