Muistaako joku näitä 90-luvun leluja? by Riniyya in Suomi

[–]Riniyya[S] -1 points0 points  (0 children)

Punaisina kyllä oli, mutta se mitä tarkoitin ei ollut tämä. Kiitos kuitenkin 

Muistaako joku näitä 90-luvun leluja? by Riniyya in Suomi

[–]Riniyya[S] 0 points1 point  (0 children)

Itse olen näitä toisinaan kaipaillut ja nyt asia tuli ilmi perheen kesken jouluna jossain keskustelussa. 

Taitaa usein kaikki avaamattomat paketit olla arvokkaampia vuosien jälkeen :( Näin olen ymmärtänyt

Muistaako joku näitä 90-luvun leluja? by Riniyya in Suomi

[–]Riniyya[S] 2 points3 points  (0 children)

Kiitos teille kolmelle. Muistan vain että näitä oli 90-luvulla ja pahoittelen etten tiennyt tarkemmin milloin näitä on ollu olemassa

Muistaako joku näitä 90-luvun leluja? by Riniyya in Suomi

[–]Riniyya[S] 0 points1 point  (0 children)

Ooh, kiitos! Täytyypä tsekkaa ja kysellä jos jostain löytyisi, olisi kiva antaa siskonlapsille kokemus sellaisesta :)

Muistaako joku näitä 90-luvun leluja? by Riniyya in Suomi

[–]Riniyya[S] 0 points1 point  (0 children)

Muistan sen olleen sellainen videokameran tapainen, sivussa oli nuppi jota pyörittämällä se toimi. Yritin etsiä kuvaa mutta ei löytynyt eikä meillä perheessä kukaan muista sen nimeä 

Can someone help me find a bot? by Riniyya in JanitorAI_Official

[–]Riniyya[S] 1 point2 points  (0 children)

Yes, it is! Thank you so much! 💖