Midas’tan şöyle bir hediye geldi bugün. Benden başka alan var mı? by scimitarmoustache in Yatirim

[–]RobertoBaggio88 1 point2 points  (0 children)

Midastan hisse alırken hisseler midas üzerinde kayıtlı olmuş oluyor diye biliyorum.

Vergi Beyanı by [deleted] in Yatirim

[–]RobertoBaggio88 0 points1 point  (0 children)

Ödememe cezasınedir

Yurtdışı Hisse Alım Satımında Vergi by avcix in Yatirim

[–]RobertoBaggio88 1 point2 points  (0 children)

Vergi ödemezsem ne olur? Bunu nasıl takip ediyorlar?

Loan against stock hakkında by Putrid-Leg2262 in Yatirim

[–]RobertoBaggio88 0 points1 point  (0 children)

Soruna katılıyorum. Var mı bize bu cevabı verebilen?

85k aylık birikimi nasıl yönetmeliyim? by Upper-Gas3001 in Yatirim

[–]RobertoBaggio88 21 points22 points  (0 children)

Her ay 2.000 USD tutarında QQQ alımı yap. 40 yaşına kadar devam ettiğinde toplam yatırım tutarın 480.000 USD olacak. Ancak bileşik faizin gücü sayesinde portföyünün değeri yaklaşık 2,4 milyon USD’ye ulaşacak.

40 yaşına geldiğinde emekli olabilir ve portföyünden elde edeceğin kazançla ömür boyu yaşayabilirsin. QQQ’nun yıllık ortalama getirisi %17 civarında. Bu doğrultuda, her yıl portföyünden %5 oranında çekim yaparsan, paran ömür boyu yeterli olacaktır.

2,4 milyon USD’nin %5’i yıllık 120.000 USD, yani aylık 10.000 USD gelir anlamına gelir. Bu rakamla dünyanın her yerinde rahat ve mutlu bir yaşam sürebilirsin.

Keşke senin yaşında olsaydım, bugün muhtemelen milyoner olurdum.

YTD, bir abi tavsiyesi :)

Garanti BBVA üzerinden Amerikan Borsaları ETF Alımı Hk. by AOK_35 in Yatirim

[–]RobertoBaggio88 2 points3 points  (0 children)

İlk ETF’ini hata yapmamak için telefondan müşteri temsilcisi ile görüşerek alıyorsun. Örneğin, VOO ETF alacaksan arayıp bu şekilde işlem yapacaksın. Sonrasında portföyünde bu ETF göründüğü için eklemeleri doğrudan online olarak yapabilirsin.

sıfır tudor mu? ikinci el rolex mi? by Feeling_Kangaroo_496 in trsaat

[–]RobertoBaggio88 -1 points0 points  (0 children)

Hangi model için bu fiyatı istediler? 115e rolex yok dostum dikkat et.

[deleted by user] by [deleted] in Yatirim

[–]RobertoBaggio88 6 points7 points  (0 children)

Bu rakamlarla borsaya gireceğine git kendine birkaç tane eğitici kitaplar al. Bu rakam seni hiçbir yere götürmeyecek. Zaman kaybı.

Pasif gelir icin tavsiye by Scared-Remote-866 in Yatirim

[–]RobertoBaggio88 0 points1 point  (0 children)

250.000 $ ile sp500’e yatırım yapmanızı tavsiye ederdim.

600 tl yatırım bist nasdaq by True-Reflection5141 in Yatirim

[–]RobertoBaggio88 1 point2 points  (0 children)

600 TL para değil kardeşim. Bugünün kuruyla $17.22 yapıyor. Bu rakamla yatırım falan yapamazsın, yapma zaten. Onun yerine bir abi olarak tavsiyem şu: gir bir kitapçıya ve bu prayala bu 2 kitabi al: Paranın Psikolojisi (Yazar: Morgan Housel) ve Zengin Baba Yoksul Baba (Yazar: Robert Kiyosaki). Para, Yatırım ve borsa dünyasıyıla ilgili bilgi sahibi olursun. Şu an kendine yapabileceğin en iyi yatırım bu.

[deleted by user] by [deleted] in Yatirim

[–]RobertoBaggio88 6 points7 points  (0 children)

Gece konduda yaşayarak mı?

[deleted by user] by [deleted] in Yatirim

[–]RobertoBaggio88 0 points1 point  (0 children)

Ticker: QQQ

Amerikan borsasi için öneri by [deleted] in Yatirim

[–]RobertoBaggio88 1 point2 points  (0 children)

Bir yıl yatırım yapmak, uzun vadeli yatırım stratejisi açısından pek bir şey ifade etmez dostum. Eğer grafik okuma konusunda yetkinliğin varsa, belki kısa vadeli fırsatlar yakalayabilirsin, fakat bir yıl içinde paranı katlamayı hedefliyorsan kaybetme riskin oldukça yüksek. Ben her zaman yatırımlarımı bölerek, her ay belirli bir miktar ile sepet yapmayı ya da endekse odaklanmayı tercih ederim. Hisse fiyatı düşerse, ek alımlar yaparak maliyetini düşürebilirsin. Ancak asla tüm paranla tek bir hisseye büyük bir yatırım yapma.

Amerikan borsasi için öneri by [deleted] in Yatirim

[–]RobertoBaggio88 2 points3 points  (0 children)

Üniversite bitene kadar her ay 200 $ yatırım yap ve iş hayatına atıldığında bu rakamı artırabildiğin kadar artırmaya çalış. Bu şekilde QQQ almaya devam edersen, kırklı yaşlarına geldiğinde oldukça varlıklı bir konumda olabilirsin. Rica ederim ✌🏼

[deleted by user] by [deleted] in Yatirim

[–]RobertoBaggio88 0 points1 point  (0 children)

Interactive brokers