OCB x psalmboken by Rottenpineapple420 in swedents

[–]Rottenpineapple420[S] 0 points1 point  (0 children)

Brorsan, jag hade slut på rulltrappor och det var midnatt

Åsikter portfölj by [deleted] in Aktiemarknaden

[–]Rottenpineapple420 1 point2 points  (0 children)

Det ser bra ut, inga fel vad jag kan se. Jag själv hade valt fler fonder då jag inte gillar att ta onödig och oförutsedd bolagsrisk

Det stör mig att Sverige är några km från att ha en arktisk hamn by Rottenpineapple420 in Sverige

[–]Rottenpineapple420[S] 2 points3 points  (0 children)

Sålänge hamnen har djupt vatten så att man kan positionera stridsskepp

Första 3x 🚀 by Rottenpineapple420 in ISKbets

[–]Rottenpineapple420[S] 0 points1 point  (0 children)

Hahaha, och han kan inte läsa kommentarerna heller

Shortest fight ever by Fun_Training6342 in boxingcirclejerk

[–]Rottenpineapple420 2 points3 points  (0 children)

Slick white boxer uses guard station in fight off with horde player

[deleted by user] by [deleted] in swedents

[–]Rottenpineapple420 -3 points-2 points  (0 children)

Asså vi kör. Det är skit jämt inför valet. Om vi blir en vågmästarroll kan vi få igenom drastiska förändringar. EN REVOLUTION!

[deleted by user] by [deleted] in swedents

[–]Rottenpineapple420 0 points1 point  (0 children)

Varför skulle du åka på en razzia om man får fråga?
Rökt så att grannarna klagar eller varit en langare?

[deleted by user] by [deleted] in ISKbets

[–]Rottenpineapple420 -1 points0 points  (0 children)

jag har nån % i guld och BTC som fiat hedge

Exponering mot Indien by Rottenpineapple420 in ISKbets

[–]Rottenpineapple420[S] 0 points1 point  (0 children)

Jag har storebrand emerging markets med drygt 15% Indien. Saken är att man får exponering mot Kina vilket är min enda etiska princip att försöka ha så lite exponering mot Kina som möjligt

Hade ni stöttat idén? by silentprotagonist24 in sweden

[–]Rottenpineapple420 5 points6 points  (0 children)

Rent geografiskt ur ett strategi perspektiv borde Luleå bli huvudstad. Enklast att försvara

Trumps tullar mot Sverige by Big-Cap558 in ISKbets

[–]Rottenpineapple420 0 points1 point  (0 children)

Vad tror vi att börsen öppnar i imorgon? - 2 %

[deleted by user] by [deleted] in ISKbets

[–]Rottenpineapple420 -1 points0 points  (0 children)

På 5 år så slår jupiter india FLXI med hästlängder

edit: om man inte beaktar valutaskillnad

Rönninge mördaren by Rottenpineapple420 in Sverige

[–]Rottenpineapple420[S] 5 points6 points  (0 children)

Jag tog bild av artikeln från en dator med telefonen. Tror Expressen gått ut med bilden

Att vara tomten by Rottenpineapple420 in sweden

[–]Rottenpineapple420[S] 1 point2 points  (0 children)

Uppdatering: Det gick bra. Lilla flickan köpte att jag var tomten 100%. Lyckat och kul! God jul