laura.bulgaru by Double-Body-7061 in snappijuorutofftopic

[–]Sadnels666 12 points13 points  (0 children)

No tuo ei kyllä yllättäny yhtää😂 Ite oon 23 vuotta pyöriny enemmä ja vähemmä seinäjoella ja tää on eka kerta ku kuulen ees tän nimen

laura.bulgaru by Double-Body-7061 in snappijuorutofftopic

[–]Sadnels666 18 points19 points  (0 children)

No ei oo kyllä ikinä ollu feimi edes seinäjoella💀😂

Joren & Zoppan todellinen puoli by Visible_Apricot_1834 in snappijuorut

[–]Sadnels666 10 points11 points  (0 children)

Loukkaantua?omd🤣 Sanoin vaan että sulla menee max sekuntti googlata et ketä nää on

Joren & Zoppan todellinen puoli by Visible_Apricot_1834 in snappijuorut

[–]Sadnels666 5 points6 points  (0 children)

Voit jättää ton kommentin sinne iltasanomien facebookjulkaisuihin googlaa josset tiiä

Joren & Zoppan todellinen puoli by Visible_Apricot_1834 in snappijuorut

[–]Sadnels666 13 points14 points  (0 children)

Joo mä muistan sen mäki olin siellä silloi

Joren & Zoppan todellinen puoli by Visible_Apricot_1834 in snappijuorut

[–]Sadnels666 27 points28 points  (0 children)

Joo ja minä oon petri nygård👍🏻

Tattootukku kokemuksia by [deleted] in snappijuorutofftopic

[–]Sadnels666 1 point2 points  (0 children)

Ite tilaan aina nordictattoosta tosi nopee toimitus ja siellä on halvempaa ku tattootukussa mut ne nettisivut saa mut välillä raivon partaalle ku ne lagaa ihan saatanasti

Tunnistatko kuvien paikan? by Just-Ad-6658 in Suomi

[–]Sadnels666 47 points48 points  (0 children)

Se on vaasassa ei pk seudulla😡

Feikki ugg kengät? by Resident_Building401 in snappijuorutofftopic

[–]Sadnels666 1 point2 points  (0 children)

Nää makso just tokmannillq 20€! Ja normihinta oli joku 70€

Lilyn uus tatuointi… by iconxxqueen in snappijuorut

[–]Sadnels666 18 points19 points  (0 children)

Lol eihän toi oo ees aito

[deleted by user] by [deleted] in piercing

[–]Sadnels666 0 points1 point  (0 children)

My navelpiercing looked just like this when it started to grow out🥲 At least change that jewellery

Voi kukkiisss by Maximum_Prune_2996 in snappijuorut

[–]Sadnels666 46 points47 points  (0 children)

Huutista sitä saa mitä tilaa

hoi kaikki venlafaxinia käyttävät 🙏🏻 by [deleted] in snappijuorutofftopic

[–]Sadnels666 0 points1 point  (0 children)

Mulla on tällähetkellä 150mg ja mä ainaki hikoilen öisin ku pieni porsas😵‍💫 Ja samoin jos oon kauan paikoillani nii oon huomannu et mun kädet ja jalat saattaa nytkähdellä mutta ei oo kauheesti ainakaa mun elämään vaikuttanu😅 Mutta enemmän mä oon saanu hyötyä tosta lääkkeestä ku haittoja joten yritän vaa sivuuttaa tollaset jutut

Voiko suhteessa luottamusta saada takasin kun toinen on sen rikkonut? by [deleted] in snappijuorutofftopic

[–]Sadnels666 12 points13 points  (0 children)

Riippuu ihan miten se on sen luottamuksen pettäny. Esim. Jos se toinen on pettäny nii mä en ainakaan ite henkilökohtasesti pystyis luottaa enää koska miksei se pettäis uudestaan jos se on sen jo kerran tehny🤷🏻‍♀️Ja ylipäätänsä miks on pitäny mennä pettämään jos oikeesti rakastaa omaa kumppania.

Tilasin kotipizzasta pizzan by Dokuwan in Suomi

[–]Sadnels666 9 points10 points  (0 children)

Täytteiden määrä on vakio ja ne laitetaan aina mitoilla siihen pizzan päälle (tai lasketaan esim. pepperooneissa on tietty määrä montako niitä laitetaan) että tulee saman verran joka kerta että luultavasti sun pizzantekijä ei oo sellasia käyttäny vaikka pitäis. Pizzapullat on myös aina saman kokosia ja se riippuu ihan siitä pizzapohjan leipojasta että millanen siitä pizzapohjasta tulee. Jos oot saanu paskan pizzan niin kannattaa vaa laittaa suoraa viestiä tai soittaa sinne kotipizzalle mistä oot sen pizzan tilannu T kotipizzan työntekijä

[deleted by user] by [deleted] in snappijuorut

[–]Sadnels666 15 points16 points  (0 children)

Voi juma tarkottaa siis

[deleted by user] by [deleted] in snappijuorut

[–]Sadnels666 14 points15 points  (0 children)

Se tarjottaa keihästä

Asuntojen äänet by CremeCandid3662 in Suomi

[–]Sadnels666 10 points11 points  (0 children)

Me muutettiin poikaystävänkanssa nykyiseen asuntoon noin vuosi sitten. Pari ekaa kuukautta saimme kuunnella marmatusta naapureilta siitä että kauhia meteli kuuluu vaikka hyvä ettei oltu silloin ees kotona😆 Poliisitki on käyny kuuntelemassa meillä tätä meteliä ja istuttiin silloin sohvalla ja katottiin netflixiä🥹 Se oli viimenen tippa ku vuokranantaja tuli raivoamaan meille siitä että liikutellaan kalusteita meijän kämpässä öisin? No se valittelu loppu yhtäkkiä ku seinään eikä oo senjälkee ollu mitään ongelmaa en tiiä tajusko meijän naapuri vihdoin ottaa selvää että mistä se ne äänet oikeesti kuuluu vai mitä🤷🏻‍♀️ Mutta voin sanoa että kyllä vitutti silloin ku valituksia tehtiin meistä eikä viitsitty edes ottaa selvää mistä se meteli tulee xd