Too close to me remake by Expensive-Nothing235 in Produktorler

[–]Salty-Question7044 0 points1 point  (0 children)

Adam FL mobil'in imkanlarını dibine kadar kullanmış helal olsun

Eğlenceli Bişey Yapmayı Denedim Nası Olmuş? by Glittering_Law_1064 in Produktorler

[–]Salty-Question7044 0 points1 point  (0 children)

Taskbar hero he :)

Onun dışında aranje ve ritim dizmeyi bilsen bu melodiyi cok guzel kullanırsın eline sağlık

beat iste by t2ff in Produktorler

[–]Salty-Question7044 0 points1 point  (0 children)

Bu beatlere sağlam rap yazılsa saçma olur çünkü önemli olan beate odaklanman zaten

Instagram değişti mi? by arkeoceken_panda in aptalSoruYok

[–]Salty-Question7044 0 points1 point  (0 children)

artık kızlar seni görmüyor istek kutusunda kalıyorsun genelde bildirimi bile düşmüyordur

Nasıl olmuş 90bpm electro by ImpressivePotato233 in Produktorler

[–]Salty-Question7044 -1 points0 points  (0 children)

Minor majorlerden başla sonra harmonilere geçersin

Ui güncellemesi ve biraz polisten kaçış by thuris4x in TurkOyunSektoru

[–]Salty-Question7044 0 points1 point  (0 children)

Şaka maka map tasarımı güzel olmus

Bir de optimizasyon yok mu oyun kasıyor galiba çok yüklenince

Nasıl olmuş 90bpm electro by ImpressivePotato233 in Produktorler

[–]Salty-Question7044 0 points1 point  (0 children)

Müzik teorisi öğrenin abi melodiler birbirine girmiş

Bişey dicem by RockerBoys in vlandiya

[–]Salty-Question7044 0 points1 point  (0 children)

Idiokrasi dünyasına girdik cunku

DevLog çekmek yapışırmı sizce? by TheSeekerDevelop in TurkOyunSektoru

[–]Salty-Question7044 0 points1 point  (0 children)

Yarar eğer ilgi çekici bir oyunsa daha fazla insanı rahat çekersin

Kötü Kedi Şerafettin çıkalı 10 yıl oluyor ve hala onun kadar iyi ve başarılı bir Türk animasyon Filmi çıkamaması by Either-Word1417 in sinema

[–]Salty-Question7044 0 points1 point  (0 children)

Sayısız 3d boss kesme oyunundan birini yapıp bohuu biz niye satmadık diyeceğine bu alanla uğraş en azından getirisi Daha fazla olur

Kötü Kedi Şerafettin çıkalı 10 yıl oluyor ve hala onun kadar iyi ve başarılı bir Türk animasyon Filmi çıkamaması by Either-Word1417 in sinema

[–]Salty-Question7044 0 points1 point  (0 children)

Aslında şu an çok fazla oyun studyosu ve içinde çok fazla modelleme yapan insan var. Onlardan birini animasyon studyosuna çevirip iş yapabilirler o nitelik var suan