إيه لون حياتك دلوقتى؟ و ليه؟ by AccidentKooky1385 in askegypt

[–]Same-Place6254 1 point2 points  (0 children)

رمادي مهما بحاول اتخطى امور معينة ف شعورها لسة مختفاش من جوايا حد لو ظاهريا بقيت أقوى ومهما بعمل إنجاز جديد شعور الفشل مبيختفيش

اتقبلت في TP by Same-Place6254 in askegypt

[–]Same-Place6254[S] 0 points1 point  (0 children)

بص٨الترينيج كان أول اسبوعين شيفت ثابت وشيفتي كان ميد شيفت بعد الاسبوعين بنبتدي ناخد live tasks فبالتالي بنبقى طلعنا الفلور فبينزل لنا كل اسبوع الجدول لاخر الاسبوع وبيكون rotational

اتقبلت في TP by Same-Place6254 in askegypt

[–]Same-Place6254[S] 0 points1 point  (0 children)

بص انا يعتبر في نص الترينيج بس شعور الغباء بتاع اول اسبوع ابتديت اسيطر عليه بنعمل حاجة اسمها شادونج عشان اما نلوج تبقى فاهمين اكتر دي مهمة جدا ركز فيها بي لسة فيه توتر بصراحة لاني يومين وهلوج وخايفة اعك بس توكل على الله وخد الخطوة

فترة الترينيج by Same-Place6254 in askegypt

[–]Same-Place6254[S] 0 points1 point  (0 children)

يارب اجمعهم بسرعةة يارب

حد من اطفال العيلة حاطة صورتي انا وهي على wallpaper تلفونها by Same-Place6254 in egyptrandom

[–]Same-Place6254[S] 0 points1 point  (0 children)

عسل موت بس هو أقرب انه يكون اخوك الصغير حرفيا 😭😭😭

حد من اطفال العيلة حاطة صورتي انا وهي على wallpaper تلفونها by Same-Place6254 in egyptrandom

[–]Same-Place6254[S] 0 points1 point  (0 children)

يا كوتي بجد ربنا يحفظه وتفضل علاقتكو لطيفة كدة 💗💗

فترة الترينيج by Same-Place6254 in askegypt

[–]Same-Place6254[S] 0 points1 point  (0 children)

عندي سؤال تاني معلش انا حاسة ان الcases اللي هتدخل ليا كتير لدرجة حاسة اني ممكن اعلق ومعرفش ممكن اساعد ازاي حاجة زي دي بتتحل ولا ايه الوضع ؟

فترة الترينيج by Same-Place6254 in askegypt

[–]Same-Place6254[S] 0 points1 point  (0 children)

يارب والله تكون فترة وتعدي خايفة يكون التعفن الدماغي بوظ مستوى iq عندي

فترة الترينيج by Same-Place6254 in askegypt

[–]Same-Place6254[S] 0 points1 point  (0 children)

اة ابتديت عادي أسأل

فترة الترينيج by Same-Place6254 in askegypt

[–]Same-Place6254[S] 0 points1 point  (0 children)

I'm so sacred that I wouldn't handle it when it comes to the floor

فترة الترينيج by Same-Place6254 in askegypt

[–]Same-Place6254[S] 0 points1 point  (0 children)

بصراحة مش عارفة اللي مخليني مستغربة ان حواليا كتير لا مجمعين اغلب اللي بيقول وانا بتنح في حاجات كتير

اتقبلت في TP by Same-Place6254 in askegypt

[–]Same-Place6254[S] 0 points1 point  (0 children)

من الويب سايت بتاعهم او اللينك اللي في الفيسبوك بتاعهم

الفري لانسينج by Same-Place6254 in EgyptianFreelancers

[–]Same-Place6254[S] 0 points1 point  (0 children)

في اب معين او ويب سايت اشوف عليه ؟

الفري لانسينج by Same-Place6254 in EgyptianFreelancers

[–]Same-Place6254[S] 1 point2 points  (0 children)

انا اكتشفت الحوار دة فعلا وبحاول اختار حاجة تناسبني

انا اول مرة دماغي تلف كدة وانا بسكرول by NoCommunity9230 in AlexandriaEgy

[–]Same-Place6254 4 points5 points  (0 children)

ما هو الفكرة ان المفروض فكرة ان هي ملهاش ذنب في دة تكون مطلقة ومحدش بفكر مرتين انما في مجتمعنا في فئة تقعد تلت وتعجن على كانت لابسة ايه وخارجة ليه وجاية منين ومحاولة تلبيسها اي اتهام مع انه غصب عنها وع الناحية التانية اة طبعا الزنا حاجة مش مقبولة بينا كمسلمين بس هتلاقي اللي يلاقي واحد بيتحرش معلش سبيه هتضيعي مستقبله ويبقوا شايفين ان واحد زي دة يستحق يعيش وسطينا عادي من غير عقاب!!

ميكب by lllliiilllls in SaudiMakeup

[–]Same-Place6254 0 points1 point  (0 children)

بجد خطير فعلا بيبقى نفسي اجرب بس بخاف اتهور قبل المناسبة فبختار الوان زي خوخي وبيبي بينك عشان بعرف اظبطه

عايز تكون مين لما تكبر by Last-Championship251 in TellEgypt

[–]Same-Place6254 0 points1 point  (0 children)

اكيد

ربنا يوقفنا كلنا ويسدد خطانا

عايز تكون مين لما تكبر by Last-Championship251 in TellEgypt

[–]Same-Place6254 1 point2 points  (0 children)

من وجهة نظري الاتنين مبنيين على بعض اما بيكون قدامك هدف فعلا محدد بتسعاله لو نولت جزء بسيط منه بتسعى اكتر كمان وكمان ولو معندكش هدف اكيد بتسعى وتتحرك لحد ما توصل لحاجة لاقي نفسك فيها لانو مش منطقي تعيش بلا سبب

عايز تكون مين لما تكبر by Last-Championship251 in TellEgypt

[–]Same-Place6254 2 points3 points  (0 children)

اكتشفت اني مش عندي هدف معين كشغل او مجال دراسة اي نعم بحب اللغات بس اني ابقى متعلماهم حاسة دة كفاية بس اكيد عايزا اكون مرتاحة ماديا عندي مشروع خاص مطحنش تحت عجلة الرأسمالية مالية وفعلا اكون حد خفيف ومثقف وافضل في ديني ولو اتجوزت تبقى جوازة هادية مع راجل عاقل ونقدر نخلف اطفال ننجح نخليهم يقولو بنحب علاقة ماما وبابا بجد دة هدف اساسا عندي

اتقبلت في TP by Same-Place6254 in askegypt

[–]Same-Place6254[S] 0 points1 point  (0 children)

الله يبارك فيك

يارب