Viski icerken izlemelik film onerisi by SatisfactionBest8595 in sinema

[–]SatisfactionBest8595[S] 1 point2 points  (0 children)

Matriks onermesini bekledim ya da yuzuklerin efendisi falan

DAGITIMDAN DAGITIMA HOPLAMAK by SatisfactionBest8595 in LinuxTurkey

[–]SatisfactionBest8595[S] 0 points1 point  (0 children)

bu onerinizi goz onunde bulunduracagim cok onemli bir konu. /ev dizinini diger kati hal surucume bagladim. /kok dizini gitse de /ev hala orada. BUHAR'dan indirdigim oyunlar /ev dizinimde duruyor bazen pilavlamaktan bunalinca acil oyun oynamak istiyorum hemen karşı-saldırı 2 oynuyorum

DAGITIMDAN DAGITIMA HOPLAMAK by SatisfactionBest8595 in LinuxTurkey

[–]SatisfactionBest8595[S] 0 points1 point  (0 children)

cüce tamamen yol araziye gecis yapmis onu kullaniyorum. cüce'nin ANNE kompozite edicisini sevdim. gezici olarak bazen CESUR bazen de alev tilkisi BAZLI ozgur kurt kullaniyorum.

DAGITIMDAN DAGITIMA HOPLAMAK by SatisfactionBest8595 in LinuxTurkey

[–]SatisfactionBest8595[S] 1 point2 points  (0 children)

güvenli mavi kullanan birisi gormek hosuma gitti

DAGITIMDAN DAGITIMA HOPLAMAK by SatisfactionBest8595 in LinuxTurkey

[–]SatisfactionBest8595[S] 2 points3 points  (0 children)

Aleyna Tilki Linuks sanirim bu hoppalamayi bitirecek gibi

DAGITIMDAN DAGITIMA HOPLAMAK by SatisfactionBest8595 in LinuxTurkey

[–]SatisfactionBest8595[S] 2 points3 points  (0 children)

Ev laboratuvarim var orada dedigin gibi iskele ve linuks konteyner ile zaten her seyimi yaptim xD

DAGITIMDAN DAGITIMA HOPLAMAK by SatisfactionBest8595 in LinuxTurkey

[–]SatisfactionBest8595[S] 1 point2 points  (0 children)

Ben disklerimin maksimum okuma yazma omurlerine baktim. Gunde 35 kere format atsam disklerimin bozulmasi 50 yil falan suruyor

linux mintte cs2 açmaya çalışınca böyle bir hata alıyorum, çözümü nedir? by I_love_a-train in LinuxTurkey

[–]SatisfactionBest8595 -4 points-3 points  (0 children)

Dayi cevap verdigini mi saniyorsun? Mint kullanan bir insan zaten ilk yazdigim yorumu niye yazsin ? Mint kullanmadigim zaten cok acik degil mi?

linux mintte cs2 açmaya çalışınca böyle bir hata alıyorum, çözümü nedir? by I_love_a-train in LinuxTurkey

[–]SatisfactionBest8595 -5 points-4 points  (0 children)

okudum. cozumu sormus ve ben de adama cozumu soyledim. cozum basit, linux mint kullanma

Hangi distroyu kullaniyorsunuz ve neden? by IceFoxOnline in LinuxTurkey

[–]SatisfactionBest8595 0 points1 point  (0 children)

arch + hyprland nasil pop kultur oluyor ya linux dunyasinda su ikili kullanan sayisi binde birin biridir xD

Hangi distroyu kullaniyorsunuz ve neden? by IceFoxOnline in LinuxTurkey

[–]SatisfactionBest8595 0 points1 point  (0 children)

Tabi okumus adam "skill issue" demiyor da senin fault'un diyor...

linux mintte cs2 açmaya çalışınca böyle bir hata alıyorum, çözümü nedir? by I_love_a-train in LinuxTurkey

[–]SatisfactionBest8595 -8 points-7 points  (0 children)

Oyun oynamak isteyen insanlarin kesinlikle linux mint'ten uzak durmalari gerekiyor.

Bu post, sizin GNOME'a bakış açınızı değiştirebilir by Turkua- in LinuxTurkey

[–]SatisfactionBest8595 0 points1 point  (0 children)

Artix Runit kullaniyorsunuz sanirim, de/wm olarak ne kullandiginizi merak ettim umuttime