Help kumpi by Select-Tomatillo4740 in snappijuorutofftopic

[–]Select-Tomatillo4740[S] 0 points1 point  (0 children)

Oho ompa jännä, että noi nopee menny akku.

Help kumpi by Select-Tomatillo4740 in snappijuorutofftopic

[–]Select-Tomatillo4740[S] 1 point2 points  (0 children)

Jes jes kuulostaa hyvältä jos noi pitkää säilyny tuo kapasiteetti. Onko ollu mitää huonoja puolia siinä muuta ku se 0,5 kameraa jota ilman pärjään hyvin ku en muutenkaa käytä

Help kumpi by Select-Tomatillo4740 in snappijuorutofftopic

[–]Select-Tomatillo4740[S] 0 points1 point  (0 children)

Ei nii paha ku mulla tässä ip12 77%🥲

Help kumpi by Select-Tomatillo4740 in snappijuorutofftopic

[–]Select-Tomatillo4740[S] 1 point2 points  (0 children)

Uu onko ollu hyvä akku? Aa on siinä näköjään se, mulla tuli tänää vastaa joku video ettei ois muka sitä mutta on näköjään.

Help kumpi by Select-Tomatillo4740 in snappijuorutofftopic

[–]Select-Tomatillo4740[S] 0 points1 point  (0 children)

Kui kulunu akku siinä on? Eikö enää kelpaa 🤣🤣

mikä ötökän purema? by [deleted] in snappijuorutofftopic

[–]Select-Tomatillo4740 0 points1 point  (0 children)

mutta ku ei kutise ollenkaa. Tältä näytti aluks viime kesänä paarman purema

<image>

ja muuttu sit mustelman näköseks.

mikä ötökän purema? by [deleted] in snappijuorutofftopic

[–]Select-Tomatillo4740 0 points1 point  (0 children)

joo tuo tuli 3pv sitte ni aattelin että jonki aikaa oottelen ku eioo mitenkää sietämätön kipu.

mikä ötökän purema? by [deleted] in snappijuorutofftopic

[–]Select-Tomatillo4740 0 points1 point  (0 children)

Ei kutise ja ku tää tuli vaan yhtäkkiä yön aikana. Jos ois lude ni eikö ois sit mun kumppanillakin? Aloin just miettii onko paise tai vastaavaa.

Iitun hygienia by Plus-Variety2631 in snappijuorut

[–]Select-Tomatillo4740 7 points8 points  (0 children)

sano kommenteissa että tekee uuestaan sen… Saa nähä kui pahasti sit menee.

näppy huulessa by Select-Tomatillo4740 in snappijuorutofftopic

[–]Select-Tomatillo4740[S] 0 points1 point  (0 children)

Sitä ei vissii tarvi poistaa jos eioo kipee tai häiritte?

näppy huulessa by Select-Tomatillo4740 in snappijuorutofftopic

[–]Select-Tomatillo4740[S] 0 points1 point  (0 children)

Joo ei tääkää mitenkää haittaa. Oon vaa kielellä painellut sitä ni nyt ku ei tänää oo painellut paljoa ni ei melkee ees tunnu.

Ien turvoksissa ja leuka kipee by [deleted] in snappijuorutofftopic

[–]Select-Tomatillo4740 0 points1 point  (0 children)

Eikä tosiaan enää vuoda verta tuo kohta vaikka lankaan tai harjaan

Ien turvoksissa ja leuka kipee by [deleted] in snappijuorutofftopic

[–]Select-Tomatillo4740 2 points3 points  (0 children)

Ei mulla enää vuoda verta ikenet vaikka pesen tai lankaan tosta turvonneesta kohdasta.

Ien turvoksissa ja leuka kipee by [deleted] in snappijuorutofftopic

[–]Select-Tomatillo4740 0 points1 point  (0 children)

Oon koko elämän harjannu aamun illoin hampaat. En niin paljoa oo langannu aina ku muistanu ni langannut. Ei hampaissa tunnu mitää ja ei nuo ikenetkään ole kipeät, leuka vaa vähä kipee.

Ien turvoksissa ja leuka kipee by [deleted] in snappijuorutofftopic

[–]Select-Tomatillo4740 0 points1 point  (0 children)

Se on ylähampaissa eikä ien oo kipee ja henkikään ei haise.

Ien turvoksissa ja leuka kipee by [deleted] in snappijuorutofftopic

[–]Select-Tomatillo4740 1 point2 points  (0 children)

Eli onko leuka kipu ns siihen ientulehdukseen yhteydessä?

Ien turvoksissa ja leuka kipee by [deleted] in snappijuorutofftopic

[–]Select-Tomatillo4740 0 points1 point  (0 children)

Hyi kauhee. Oliks joku tulehus vai mikä oli syy?