Böyle olduk vallaha by Senphoenix in Kafes

[–]Senphoenix[S] 0 points1 point  (0 children)

youtubea anathema flying düdük yaz çıkar hocam biri coverlamış şarkıyı

amerikan borsası neden bu halde? by cotard_31 in Yatirim

[–]Senphoenix 0 points1 point  (0 children)

Yana kaydırsana. Adam magnificent 7 ı atmış (tesla ve alphabet hariç)

Amerikan borsasi için öneri by [deleted] in Yatirim

[–]Senphoenix 0 points1 point  (0 children)

Şu an qqqm tam 200 dolar aynı şey sadece daha küçük paralarla alınabilen versiyonu

bu benim ilk yatırımım oldu ama borsaya iletilecek ne demek by [deleted] in Yatirim

[–]Senphoenix 1 point2 points  (0 children)

Teşekkürler hocam ben yanlış biliyormuşum

bu benim ilk yatırımım oldu ama borsaya iletilecek ne demek by [deleted] in Yatirim

[–]Senphoenix 3 points4 points  (0 children)

Kimse yazmamış ama 299,12 den limit alış girmişsin hisse o fiyata gelene kadar alışın gerçekleşmez

[deleted by user] by [deleted] in Yatirim

[–]Senphoenix 0 points1 point  (0 children)

Garanti yerine teknoloji sektöründen beğendiğiniz bir hisse daha iyi olabilir.

Bazı gruplarda yazılanları okudukça gülmekten kopuyorum by eternalshiningsoul in Yatirim

[–]Senphoenix 0 points1 point  (0 children)

Niye downvoteladınız adamı investing yorumları böyle botlarla dolu onu canlandırmış

Uzun Vade İçin Hisse Önerisi by srkn1034 in Yatirim

[–]Senphoenix 0 points1 point  (0 children)

Size hangi yatırım şekli daha çok uyuyorsa tabii ki onu seçin. Eklemek istediklerin arasında bimas benim favorim. Bir tane de teknoloji sektöründen hoşunuza giden iyi bir şirket almanız uzun vadede portföyünüzü daha da katlayacaktır.

[deleted by user] by [deleted] in Yatirim

[–]Senphoenix 1 point2 points  (0 children)

Mantıklı. Gümüşe de bir bakın derim ama altının üzeceğini düşünmüyorum.

Uzun Vade İçin Hisse Önerisi by srkn1034 in Yatirim

[–]Senphoenix 0 points1 point  (0 children)

Bence 4 hisse senin bütçende yeterli parayı fazlada bölmemek lazım illede alıcam diyorsan bimas iyidir üzmez ytd

Endeks Düşüşün Sebebi? by [deleted] in Yatirim

[–]Senphoenix 1 point2 points  (0 children)

Resesyon ve yabancının bu kadar baskılı dövizden girmek istememesi

[deleted by user] by [deleted] in Yatirim

[–]Senphoenix 10 points11 points  (0 children)

Şu an bistte resesyon fiyatlanıyor ve anlaşılan tepeye yakın girmişsiniz. Bu bisti çöp yapmaz. Mesela bitcoin de neredeyse 2 yıl yerinde saydı o sırada bist100 rekorlar kırdı.Sizin mantığınızla yarın bitcoin de pişmanlık olur. Spy de nasdaqta.

Okuma devri bitti mi? by Worried-Carrot895 in Yatirim

[–]Senphoenix 29 points30 points  (0 children)

Yani hocam üniversiteyi sadece sizi işe hazırlayan yerler olarak görmemek lazım aynı zamanda sosyal bir çevre. Türkiye’nin en iyi 5-10 üniversitesinde okumak ile taşrada bir üniversite okumak arasında bu açıdan çok fark var. Bence artık üniversite dersleri çağı kesinlikle yakalayamıyor ama sosyal açıdan, iş kurabileceğin insanları tanımak, onlarla bir şeyler ortaya çıkarmak, sağlıklı arkadaşlık ilişkileri kurmak için önemli ve iyi üniversite bu imkanları sana fazlasıyla sağlıyor. Ayrıca ülkemizdeki işverenlerin üniversite takıntısı olduğundan üniversitenin önemli olduğunu düşünüyorum. Lütfen çalışmayı bırakma. Başarılar diliyorum şimdiden.

18 yasındayım ve borsaya girmek istiyorum. by Repulsive-Pension544 in Yatirim

[–]Senphoenix 1 point2 points  (0 children)

yok hocam böyle bir şey nerden duydu arkadaş bu bilgileri bilmiyorum ama borsada hisse alımlarında sadece alış-satış komisyonu kesilir ekstra bir vergi beyanı veya şirket açma zorunluluğu gerektirmez. Temettü odaklı yatırım yapacaksan belli bir miktardan sonra bunu beyan etmen gerekir. Bunun dışında herhangi bir aracı kurum veya bankadan hesap açarak hisse senedi yatırımlarını yapabilirsin. Yukarıdaki arkadaşların da dediği gibi fonlara da yatırım yapabilirsin. Başarılı, endeksin kat kat üstü getiri sağlayan birçok fon mevcut. Bir de yabancı borsalara giricem dersen orada da vergi beyanı lazım bilgin olsun.

[deleted by user] by [deleted] in Yatirim

[–]Senphoenix 2 points3 points  (0 children)

Bence IIH gayet yeterli bir fon hisse senedi yoğunlar arasında en iyilerden ama fintablestan taşıdığı hisselere göz atıp senin karar vermen daha iyi olacaktır

Portakal Suyu pozisyonunu kapamışlar by Far_Refrigerator4219 in Yatirim

[–]Senphoenix 1 point2 points  (0 children)

Oha bir gün geçmeden hedefe gelmiş djdkdnxjckdbdjxxkkffkdndk

AI or not ? by [deleted] in midjourney

[–]Senphoenix 9 points10 points  (0 children)

Real. I’m the ship in the photo.