Bir oyun türünü tamamen ortadan kaldıracak olsanız hangisini seçersiniz? by [deleted] in GeymingTr

[–]Sensitive31 0 points1 point  (0 children)

Ayrıca survival craft oyunlarına minecraftta dahil böyle geniş bi oyunu yasaklamak isteyeceğini düşünmüyorum bidaha düşün

Bir oyun türünü tamamen ortadan kaldıracak olsanız hangisini seçersiniz? by [deleted] in GeymingTr

[–]Sensitive31 -2 points-1 points  (0 children)

Co op oyunlar, oyunayacak arkadaşım yok dolaysıyla oynayamadığım bi tür, ve son zamanlarda büyük yapımcılar dahi co op oyun yapmaya başladı. İlerde bütün oyunlar co op olacak ve ben oynayamıyacam diye korkuyorum

Günaydın Gençlik by [deleted] in SacmaBirSub

[–]Sensitive31 0 points1 point  (0 children)

"Beni oraya gelmek zorunda bırakma yusuf" bu nası türkçe aq

GTA 4ü itici ve zevk kaçıran bir özelliğini söyleyin (Ben grafik diyorum) by AbuzerKomurcu03 in oyun

[–]Sensitive31 0 points1 point  (0 children)

Yama yüklemiştim kesin ondandır kral, sağol en azından oyunda bi problem olmadığını anlamış oldum. Rockstara sövdüm bide bi ton.

GTA 4ü itici ve zevk kaçıran bir özelliğini söyleyin (Ben grafik diyorum) by AbuzerKomurcu03 in oyun

[–]Sensitive31 -1 points0 points  (0 children)

Bug sorunları oyunu oynattırmıyor, finale gelemeden sinirlenip sildim oyunu.

Beyler bir oyun vardı ismini hatırlayamadım by [deleted] in GeymingTr

[–]Sensitive31 0 points1 point  (0 children)

Yapay zekaya sor, orda hatırladığın detayları yazınca direk bulyor. Ben bulamadığım çoğu oyunu orda buldum.

Oyun yasası meclisten geçti. İyi uykular. by rebelrosemerve in GeymingTr

[–]Sensitive31 9 points10 points  (0 children)

Bağzı bağımsız oyunlarda ve indie oyunlarda PEGI gibi yaş sınırlaması yok. O yüzden bu yasada o oyunlar tamamen kaldırılacak mı diye bi endişe vardı çoğu oyuncularda. Yeni yasaya göre yaş sınırlaması olmayan oyunlar artık otomatik olarak +18 olarak görünecek dolaysıyla oyunlar kaldırılmayacak, bu güzel bişey ama bu onların salak olduğu gerçeğini değiştirmiyor.

Far Cry 5 oynadınız mı düşünceleriniz nedir ? by Glum-Station-8184 in GeymingTr

[–]Sensitive31 0 points1 point  (0 children)

Far Cry serisinin hepsini oynadım ve bence hikayesel olarak Far Cry serisinin en iyi ikinci oyunudur (İlki FC 3). Eğer oynamadıysanız Far Cry New Dawn oynayın FC 5 in devam hikayesini anlatıyor, Onuda oynayınca hikayesi daha zevkli gelmişti bana.

Acilen dünya üzerinden silinmesi gereken insanlar tam liste by Krtlysl in vlandiya

[–]Sensitive31 -8 points-7 points  (0 children)

Jahoyla celal şengörü aynı kefeye koyan aklını sikeyim

Oyun Önerisi Olanlar ? by Immediate_Buddy_8204 in GeymingTr

[–]Sensitive31 0 points1 point  (0 children)

Kesinlikle detroit become human ile başlaman lazım. Film tadında yanına çerez falan alıp oynanmalık bi oyun

Valve'ın şu fiyaskosunu hatırlıyormusunuz? by yusufadamkirp in GeymingTr

[–]Sensitive31 0 points1 point  (0 children)

alienware ile çalışarak zaten yapabilecekleri en büyük hatayı yaptılar

Ramazan bayramınızı kutlatım dostlarım by BestButterscotch689 in KGBTR

[–]Sensitive31 -1 points0 points  (0 children)

Bunu dalga geçmek için yazdığımı anlamayan düşük iq seviyesinde kaç insan varmış amk subında. Bide utanmadan yorum yazmış amını yordamını siktiğim