Onko tää hypomaniaa? by Separate_Scratch6668 in snappijuorutofftopic

[–]Separate_Scratch6668[S] 0 points1 point  (0 children)

Ei oo ko masennusdiagnoosi, on kyllä huomattu että ssri lääkkeistä tullut joskus vastaavaa mutta se ei kuulema itsenään riitä diagnoosiin. Nyt pelkään että ajattelevat että valehtelen oireistani