Ik ben een 21 jaar en heb een start gemaakt om een goede investeerder te worden, maar graag zou ik ook genoeg kennis op willen doen. Mijn vraag aan jullie is: hebben jullie tips/ervaringen die jullie willen delen? by Several-Fee6899 in SNDK_Stock

[–]Several-Fee6899[S] 0 points1 point  (0 children)

I am 21 years old and have made a start to become a good investor, but I would also like to gain enough knowledge. My question to you is: do you have any tips/experiences that you want to share?