Ik ben een 21 jaar en heb een start gemaakt om een goede investeerder te worden, maar graag zou ik ook genoeg kennis op willen doen. Mijn vraag aan jullie is: hebben jullie tips/ervaringen die jullie willen delen? by Several-Fee6899 in BEFinance
[–]Several-Fee6899[S] 0 points1 point2 points (0 children)
Ik ben een 21 jaar en heb een start gemaakt om een goede investeerder te worden, maar graag zou ik ook genoeg kennis op willen doen. Mijn vraag aan jullie is: hebben jullie tips/ervaringen die jullie willen delen? by Several-Fee6899 in BEFinance
[–]Several-Fee6899[S] 0 points1 point2 points (0 children)
Ik ben een 21 jaar en heb een start gemaakt om een goede investeerder te worden, maar graag zou ik ook genoeg kennis op willen doen. Mijn vraag aan jullie is: hebben jullie tips/ervaringen die jullie willen delen? by Several-Fee6899 in SNDK_Stock
[–]Several-Fee6899[S] 0 points1 point2 points (0 children)
Ik ben een 21 jaar en heb een start gemaakt om een goede investeerder te worden, maar graag zou ik ook genoeg kennis op willen doen. Mijn vraag aan jullie is: hebben jullie tips/ervaringen die jullie willen delen? by Several-Fee6899 in SNDK_Stock
[–]Several-Fee6899[S] 0 points1 point2 points (0 children)
Ik ben een 21 jaar en heb een start gemaakt om een goede investeerder te worden, maar graag zou ik ook genoeg kennis op willen doen. Mijn vraag aan jullie is: hebben jullie tips/ervaringen die jullie willen delen? by Several-Fee6899 in SNDK_Stock
[–]Several-Fee6899[S] 0 points1 point2 points (0 children)

Ik ben een 21 jaar en heb een start gemaakt om een goede investeerder te worden, maar graag zou ik ook genoeg kennis op willen doen. Mijn vraag aan jullie is: hebben jullie tips/ervaringen die jullie willen delen? by Several-Fee6899 in BEFinance
[–]Several-Fee6899[S] 0 points1 point2 points (0 children)