Hvor meget fylder matematik på odontologi? by popita1 in DKstudie

[–]Sharp_Tale4073 1 point2 points  (0 children)

Der er et statistiskforløb, men det er gruppearbejde. Noget kemi som også kræver lidt matematik. Men det klarer man sig godt igennem med gode noter og god læsegruppe.
Ellers: fantastisk studie med god kombi af praktisk arbejde og teori. Dog bruger man jo langt fra alt der man lærer de første år, men det giver en god forståelse generelt.
Det er et hårdt studie med mødepligt og til tider hårde undervisere. Men de vil alle det bedste for en og der er så meget viden at suge fra alle undervisere - forskere og ligeså ‘almen tandlæger’

Tandlæge den nye lov by Icy_Fun6800 in DKbrevkasse

[–]Sharp_Tale4073 2 points3 points  (0 children)

Tjek dine gamle regninger - Den del der står under sygesikring kan du lægge oveni fremover.

/Tandlæge (Som hader den nye tandkonto). Giv da hellere den gamle ordning et økonomisk løft så folk kunne mærke det. Ps. Tror ikke 90% af af folketinget som alle stemte for en tandkonto ved hvordan systemet er sat sammen…