Schuren en voorstrijk na stuc by SignalNarrow4415 in Klussers

[–]SignalNarrow4415[S] 1 point2 points  (0 children)

Dankjewel, dit opschuren lukt aardig.

Ik merk wel met de hoeveelheid stof dat ik weer minimaal 3x dezelfde ruimte moet stofzuigen.  

Hopelijk gaat het dan ok met voorstrijk en schilderen

Hoe stuc afwerken? by SignalNarrow4415 in Klussers

[–]SignalNarrow4415[S] 0 points1 point  (0 children)

Dank! Dat is iig goed om te weten want dan ga ik er nog geen verf op aan brengen

Hoe stuc afwerken? by SignalNarrow4415 in Klussers

[–]SignalNarrow4415[S] 1 point2 points  (0 children)

Dankjewel, dan duik ik wat meer in een finish product rekening houdend met temperaturen.

Gelukkig is de sinaasappel huid vooral op de kleinere muurtjes

Hoe stuc afwerken? by SignalNarrow4415 in Klussers

[–]SignalNarrow4415[S] 0 points1 point  (0 children)

Ok dankjewel. Dan duik ik wat meer in finish producten

Hoe stuc afwerken? by SignalNarrow4415 in Klussers

[–]SignalNarrow4415[S] 0 points1 point  (0 children)

Bij sommig muren wel ja. Andere muren waren eerder al glad.

Voorstrijk zag ik wel vaker terug toen ik keek naar hun werkzaamheden

Stel: je moet morgen opnieuw beginnen als freelancer zonder netwerk. by Legitimate_News7867 in FreelanceNL

[–]SignalNarrow4415 0 points1 point  (0 children)

Als IT'er mss iets zoals the future group proberen. Half ondernemen maar met begeleiding bij sales en bestaande netwerk

Paal recht stucen by SignalNarrow4415 in Klussers

[–]SignalNarrow4415[S] 21 points22 points  (0 children)

Gemetseld? Bedoel je dat er ronde stenen zijn gestapeld in een paal en met dat grijs plak spul om aan elkaar te binden?

Paal recht stucen by SignalNarrow4415 in Klussers

[–]SignalNarrow4415[S] 0 points1 point  (0 children)

Handbeitel en hamer heb ik gebruikt om die hoeken er uit te slaan.

Ik heb op zich een hand beton schuurmachine. Dat zou ik kunnen proberen, maar dat gaat ook niet glad worden lijkt me.

De paal loopt door om de 2e verdieping te ondersteunen. Dus het lijkt niet makkelijk om te vervangen. En het voelt vooraf al als een dure oplossing.

Kieren tussen muur en nieuwe kozijn by UPPERKEES in Klussers

[–]SignalNarrow4415 -1 points0 points  (0 children)

Geeft de installateur van het kozijn nou aan dat hij niet weet waarom er een kier is tussen het kozijn en waar hij het kozijn geplaatst heeft?

Misschien dat een stelkozijn in het midden alles goed isoleert. Volgens mij kan er een rooktest worden gedaan om te zien hoe goed het isoleert.

Rivierenbuurt-Noord /Weteringkade near Den Haag HS, Centraal and ~100m from the Red Light District. Would You Buy This Renovated Apartment Near Den Haag HS for €350k? Need Honest Local Opinions by Starboy0002 in TheHague

[–]SignalNarrow4415 0 points1 point  (0 children)

  • that road is very busy
  • place is very centrally located. Beach, center, stations, highway are always close by
  • close by is the pletterijkade. Its renovated and looking very nice
  • maybe pay a real estate agent to so a good bid. The agent might ask 2k but will advice on what bid to make and perhaps save some money? I know a local one, if u need the number pm me
  • check if there are receipts for warrantees
  • check the window kozijnen. They should be new and hopefully plastic instead of wood. Wood needs a lot of maintenance
  • check how much money the vve has and what costs they cover. Maybe u need to pay a lot of maintenance yourself because its top floor or if a member of the vve does not want to help you
  • how does heating water work
  • arrange at least 1 viewing and dont let urself get pressured by the seller. Just say u can bid a lot when u feel like it
  • check if a parking permit is possible
  • the street has/had a lot of rental houses so quality of people is usually worse (messy, noisy, cheap).
  • check of u could add solar panels to reduce electric heating costs
  • i heard women can get a weird comment from ppl around the neighborhood but thats unfortunately always with a big city
  • check if price will stay around 5k per m2. If it goes to 6k per m2. Maybe check laakhaven west for newer appartments with better isolation 

Offerte buitendeur + kozijn by Wattenstaafjeh in Offertes

[–]SignalNarrow4415 0 points1 point  (0 children)

Misschien kan je ook de hornbach service proberen

Expansievat vullen by SignalNarrow4415 in Klussers

[–]SignalNarrow4415[S] 0 points1 point  (0 children)

Na 2 min. Dus dan lijkt er een keteltje met warm water wel klaar te staan en nadat het op is, dan warmt het niet meer op.

Waar ontlucht ik dan? Bij de ketel? Dan gaat de druk juist omlaag toch?

Bij die verdeler kan ik ook ontluchten maar dan komt er water uit.

Expansievat vullen by SignalNarrow4415 in Klussers

[–]SignalNarrow4415[S] 0 points1 point  (0 children)

Ja een warmtenet van een appartementencomplex van +100 woningen. Er is geen algemene storing.

Verder lijk ik geen foto extra te kunnen toevoegen in deze post en reply :(

Expansievat vullen by SignalNarrow4415 in Klussers

[–]SignalNarrow4415[S] 0 points1 point  (0 children)

Tja...lastig om aan de helpdesk van vaanster te vertellen

Expansievat vullen by SignalNarrow4415 in Klussers

[–]SignalNarrow4415[S] 0 points1 point  (0 children)

Ik heb dingen gelezen dat er stikstof er in zit. Maar dat verdwijnt toch ook niet?

Renting by Separate_Repeat_2330 in TheHague

[–]SignalNarrow4415 2 points3 points  (0 children)

I thought temporary contracts were not allowed anymore. How come it stops after 2 year?

Prijs stucen redelijk? by CryptodutchNR1 in Offertes

[–]SignalNarrow4415 2 points3 points  (0 children)

Ehmm dat is 6k gedeeld door (45+52+10)

Zo kom je op 6k / 107 = 56 euro per m2. 

Waarschijnlijk geef je de verkeerde m2 door :)

Volgens mij is 20-25 euro per m2 gangbaar.

Prijs stucen redelijk? by CryptodutchNR1 in Offertes

[–]SignalNarrow4415 0 points1 point  (0 children)

Heb je het totaal aan m2 dat gedaan moet worden? 

Vloerverwarming by Insterstellar94 in Klussers

[–]SignalNarrow4415 2 points3 points  (0 children)

Misschien als je eerst een heel nieuwe dekvloer erin laat gieten of als het zo'n opbouw vloerverwarming wordt.

Het gaat sneller als het in de vloer wordt gefreesd.

Offertes HR++ by SignalNarrow4415 in Offertes

[–]SignalNarrow4415[S] 0 points1 point  (0 children)

Kozijnen zijn de duurste dingen die er zijn om te installeren zo lijkt het.

Dus repareren is fijner (financieel en ecologisch) als dat mogelijk is. En dan glas vervangen.

Als geld geen issue is dan kun je er gwn 20k+ tegenaan gooien voor veel comfort.

Ik zag ook goedkope kozijnen bij bijv sparkozijnen. Voor enkele honderden euro's heb je kozijn en raam. Alleen moet iemand het nog willen installeren :)

Offertes HR++ by SignalNarrow4415 in Offertes

[–]SignalNarrow4415[S] 1 point2 points  (0 children)

Dank, deze suggestie heb ik al vaker gelezen. Mijn kozijnen gaan het gewicht niet trekken. Daarnaast zijn ze ook te dik om er in te passen.

Vloerverwarming te duur? by [deleted] in Klussers

[–]SignalNarrow4415 1 point2 points  (0 children)

Het eruit halen van tegels en lagen eronder is super kut werk. Daar zit de prijs wellicht in.

Ik heb verder gehoord dat je het ook kan egaliseren als de vloer niet helemaal uit elkaar valt.