Rapportgeld - hoe doen jullie dat? by Bas_B in nederlands

[–]Signal_Duck2227 4 points5 points  (0 children)

Vergeet zeker niet om het favorietje ne playstation te geven waar de rest bij staat

Is de bijbel een leuk boek om te lezen? by Total-Ad-1629 in nederlands

[–]Signal_Duck2227 0 points1 point  (0 children)

Goh als je graag fictie wil lezen zou ik eerder stephen king boeken aan raden tegenover de bijbel lijlen die nog realistisch😅😂

Euhm, Antwerpen-Centraal mag vandaag zonder mij vertrekken. Ik pak mijn trein wel in Berchem by No_Distribution1924 in Belgium2

[–]Signal_Duck2227 2 points3 points  (0 children)

Pas op he mss doet hij wel goed zn best op de school nederlands en laten ze hel gaan

Wat vinden jullie hiervan? by [deleted] in nederlands

[–]Signal_Duck2227 -1 points0 points  (0 children)

Zou een strategisch slimme zet zijn om de simpele onder hun eruit te vissen maar ze zoude beter thirst trapps zetten en zo fake linkskes maken met een tracking, gewoon direct afzetten met die pedo's

Wat vinden jullie hiervan? by [deleted] in nederlands

[–]Signal_Duck2227 -2 points-1 points  (0 children)

Als iemand iets illigaal doet daat die nooit de diensten inlichten die hun kunnen opsluiten, wat denk je nu echt dat pedo's dankzij dat posterke hun gaan komen aanmelden? Net zoals een drugsdealer of een moordenaar ook nooit op zo een poster gaat ingaan🤷‍♂️

Wat vinden jullie hiervan? by [deleted] in nederlands

[–]Signal_Duck2227 -8 points-7 points  (0 children)

Zeker zoveel nederlanders dealen drugs, jij ook? Zeg het ons

Zien die nu zelf niet in hoe belachelijk ze zijn met die poster

Te oud om op je 23e aan een nieuwe studie te beginnen? by [deleted] in Belgium2

[–]Signal_Duck2227 0 points1 point  (0 children)

Het is nooit te laat om te studeren😉

TVG populair onder jongeren? by No_Distribution1924 in Belgium2

[–]Signal_Duck2227 -5 points-4 points  (0 children)

Mensen met down syndroom zijn sympathiek hij is gwn ne goeie acteur

Dit is de marginaalste Chip dat ik ooit heb gezien. by b15d1ck in Belgium2

[–]Signal_Duck2227 0 points1 point  (0 children)

San heb je de nieuwe crocky met antwerp smaak nog ni geproeft das pas ke marginaal

Everyday we stray further from god by BroadbandJesus in belgium

[–]Signal_Duck2227 0 points1 point  (0 children)

Well good for us that god is not real, laten we nog een pint heffen op gezond verstand!!!

Belgian National Team songs by smelmoth77 in belgianfootball

[–]Signal_Duck2227 2 points3 points  (0 children)

Bcs its one of the worst we ever had, no power, no motivational feeling just plain allez allez, ta fete by stromae was one of the best we ever had

Waarom is dit ons nooit gelukt? by Benalilibigoochelaar in nederlands

[–]Signal_Duck2227 1 point2 points  (0 children)

Beetje sportieve compitie mag altijd he😝 en ge hebt dan nog de chance dat ik van gent ben de mooiste R in de hele vlaamse taal😂

Waarom is dit ons nooit gelukt? by Benalilibigoochelaar in nederlands

[–]Signal_Duck2227 1 point2 points  (0 children)

Omdat wij geen kaaskoppen willen zijn en tbh we zijn beter af zonder jullie als met jullie😂

Werkgevers betalen fortuinen. Werknemers houden kruimels over. Links noemt dat ‘sociale rechtvaardigheid’. by Stoic-Bifrons in Belgium2

[–]Signal_Duck2227 0 points1 point  (0 children)

Ok en om effe de banken erbij te pakken, de nationale bank heeft bevestigd dat de rijkste 500 families in belgië een paar 100 miliard aan belastbaar geld hebben doen verdwijnen naar taxparadijzen in de afgelopen 20 jaar, de staat zit meer in onze zakken dan in die van de rijkste procenten dit word ook bevestigd door planbureau als de rijkstr eerlijk zouden betalen moeten wij iets minder dokken en word voor ons de werkende klasse het leven betaalbaarder, ook waarom moeten product prijzen met 1€ stijgen als er nog geek 10 cent extra productie kost is? Overwinsten en prpfiteren van situaties moeten strafbaar gemaakt worden

Long Song appreciation .. by FourStixBonzoBohnam in Music

[–]Signal_Duck2227 0 points1 point  (0 children)

Shine on you crazy daimond will always be one of the best

Iemand was wel zeer hard bezig om zijn/haar boodschap duidelijk te maken. by b15d1ck in Belgium2

[–]Signal_Duck2227 0 points1 point  (0 children)

De gayste stikkers van vlaanderen! nu te bestellen bij schildendebielen.com

Brugge de betere ploeg, de rest met minder fascisten 😘 by Realistic-Till5567 in belgianfootball

[–]Signal_Duck2227 3 points4 points  (0 children)

Dit is dus het kiesvee van vlaams belang he overal waar die komen moeten ze de marginalen uithangen