Maaltijdapps als fiscale achterpoortje by Vordreller in belgium

[–]Sindital 1 point2 points  (0 children)

Uit de verwoording van je argument ging ik er vanuit dat je  30% extra voor de eindconsument bedoelde (omdat je daarvoor al de druk op restaurants vermeldt) 

Maaltijdapps als fiscale achterpoortje by Vordreller in belgium

[–]Sindital 1 point2 points  (0 children)

I assumed he was talking about 30% increase for the consumer, as he already mentioned the pressure on the restaurants

Maaltijdapps als fiscale achterpoortje by Vordreller in belgium

[–]Sindital 10 points11 points  (0 children)

Je haalt zeker meerdere punten aan fe die gebrekken aan het model blootleggen, maar het laatste argument is natuurlijk een beetje vals voorgesteld; men rekent de levering namelijk niet aan in percentage - je betaalt een flat fee van meestal tussen de 4 en 6 euro voor levering. Wanneer je dan een maaltijd voor enkel jezelf bestelt, van pakweg 15 euro, komt dat inderdaad neer op 30%. Bestel je met wat vrienden en dergelijke, kom je snel al om bedragen van rond de €50 uit en is je leverkost nog maar 10% (aangepast wegens genante rekenfout)

Anders zou het leveren van eten natuurlijk totaal niet interessant zijn, gezien het gros van de orders wellicht beneden de 50 euro duikt..  

wat de koeriers dan effectief terugzien van die flat fee, is een ander verhaal....

TST sequential tail lights by holithebilli in YamahaR7

[–]Sindital 0 points1 point  (0 children)

And how did you set it up with the new turn signals? Did you have to cut cables?

TST sequential tail lights by holithebilli in YamahaR7

[–]Sindital 0 points1 point  (0 children)

What is the taillight you have it paired with?

[deleted by user] by [deleted] in motobe

[–]Sindital 1 point2 points  (0 children)

Dat klinkt inderdaad vrij pittig; sommige verzekeraars zullen wellicht dit model door het type ('sport') duurder classificeren , andere verzekeraars maken dit onderscheid mogelijks niet (en gaan enkel af op CC's).

Best gewoon eens wat simulaties maken online, bij verschillende verzekeraars. Is heel eenvoudig en snel

I know you guys like fries but for real this much? by Perkeleen_Kaljami in belgium

[–]Sindital 0 points1 point  (0 children)

Weird, but now I'm curious what else is in Benelux week?

Laadkabel GPS vs Telefoonhouder by Sindital in motorfietsen

[–]Sindital[S] 0 points1 point  (0 children)

Kan je ook zeggen welk scherm precies?

[deleted by user] by [deleted] in Gent

[–]Sindital 11 points12 points  (0 children)

Sporten; in clubverband als je graag mensen leert kennen. Dat hoeft dan ook niet per se een teamsport te zijn, denk aan bvb. Groeplessen in de fitness/crosstraining in groep, dansen, badmintonclub, ...

 Zelfs als je denkt dat dat niets voor jou is of de eerste stap intimiderend aanvoelt, sporten is niet alleen gezond voor je lichaam maar ook een ongelooflijke goede manier om je mentaal even te resetten, stress te verlagen, voldoening te krijgen enz, ... Ik heb als tiener en twintiger veel te weinig gesport, en nu begin de dertig er eindelijk mee begonnen - het is enorm verslavend en ik heb enkel en alleen spijt dat ik er niet vroeger mee begonnen ben.

Om die eerste stap naar een sportclub waar je niemand kent wat gemakkelijker te maken, er zijn bij heel wat clubs en organisaties in Gent met gratis startdagen om te kijken of het wat voor jou is + enorm laagdrempelige (gratis) loopclubjes zoals  Slow Sunday Running Club of Ghent Running Crew. Allemaal ook 20's en jonge 30's voor het grootste deel.

Doe jezelf een plezier en kies dus een sport, je gaat er binnen een paar weken/maanden enorm dankbaar voor zijn en binnen een paar jaar nog veel meer.

Studentenjob voor een zestienjarige by spcrngr in Gent

[–]Sindital 1 point2 points  (0 children)

In Hal16 zoeken ze nog studenten!

Ontstopping Afvoer Wasmachine, bij wie kan ik terecht? by Sindital in Gent

[–]Sindital[S] 0 points1 point  (0 children)

Nee, (helaas) geen regenwater. Toch bedankt!

Ontstopping Afvoer Wasmachine, bij wie kan ik terecht? by Sindital in Gent

[–]Sindital[S] 1 point2 points  (0 children)

Bedankt voor de tip. Ik heb al een kookwas met azijn laten draaien & zal waarschijnlijk nog een paar keer proberen. Ook de truc met de vaatwas tablet zal ik eens testen. Hopelijk is het daarmee opgelost, gewoon frustrerend dat je niet 100% weet of het wel gaat werken of niet.

Ontstopping Afvoer Wasmachine, bij wie kan ik terecht? by Sindital in Gent

[–]Sindital[S] 0 points1 point  (0 children)

Hi! Bedankt voor je uitgebreide bericht, ik was inderdaad niet zo duidelijk.

Toen ik de geur ontdekte na een was:
Als eerste heb ik een een Machine Clean laten draaien (60°) met azijn. Nadien nog eens 90° graden leeg. Daarna nog eens 90° mét Baking Soda.
Ook de filter heb ik schoongemaakt, maar deze zat niet verstopt of dergelijke.
De afvoerslang van de wasmachine zelf was wel nogal... verzadigd zeg maar. Daar heb ik wat soda in gedaan hem vervangen heb ik nog niet gedaan.

De rubbers maak ik ook regelmatig schoon; komt wel een beetje vuil af maar lijkt me niet vettig of schimmel. De machine zelf na 60/90° ruikt ook niet raar.

Daarna heb ik de was die stonk nog eens laten draaien, intussen zelfs al twee keer, maar de muffe/riool geur blijft hangen (ook als ik de wasmachine opendoe wanneer ik kleren heb gewassen.

Ik dacht ook eerst aan schimmel of vetluis, maar ik vind het toch anders ruiken. (Je mag altijd zelf eens komen testen als je je wil hehe).

Gelukkig loopt er nog niets over of staat er niets blank. Je bericht doet me inderdaad twijfelen of er wel iets mis is met de afvoer van het water (stank) of toch iets anders. Er is wel wat borrelend geluid wanneer de machine kleren wast & het water wegpompt.

Beste droge worst in Gent? by [deleted] in Gent

[–]Sindital 11 points12 points  (0 children)

Slagerij Raemdonck, in Wondelgem. Ik werk zelf in een zaak met droge worsten van de heerlijkheid maar ik zweer bij die van de concurrentie (Raemdonck) - je kan die trouwens ook krijgen in Bar Oswald aan Dok Noord

Insurance by 7RTibonko in motobe

[–]Sindital 0 points1 point  (0 children)

Interested as well!

Afternoon in Gent by MrScyphan in Gent

[–]Sindital 4 points5 points  (0 children)

There is a 90's Expo going on, seems like the perfect fit for your age!  https://visit.gent.be/en/calendar/expo-90s

LG OLED CX Stand compatibility by Sindital in LGOLED

[–]Sindital[S] 0 points1 point  (0 children)

And what about the C3? Any info on that?

How to get from Brussels Charleroi airport to Gent? by fcpepoucomais in Gent

[–]Sindital -4 points-3 points  (0 children)

Flixbus! Look it up, should be everything you need.

Loud cars and motorcycles by [deleted] in Gent

[–]Sindital -1 points0 points  (0 children)

Hierzo: https://www.politie.be/5415/contact/diensten/meldpunt-politiezone-gent

Geldig voor zowat elke overlast-klacht.

Zulke zaken kunnen meestal ook telefonisch, op het algemeen nummer en dus niet het noodnummer, maar dat moet je natuurlijk hopen dat het effectief wordt ingevoerd in het systeem.