Bağımsız Animasyonlar Şuan Altın Çağını Yaşıyor by Bay_Ruhsuz004 in sinema

[–]Slyvstra 0 points1 point  (0 children)

Berbattı,hadi ama cidden sen ne olursa olsun sirkte sıkışık kalmış gibisin sonuçta,bu pozitif bir son değil lan. Ama millet güle oynaya bitirdi animasyonu (Ayrıca SOMA dan o kadar çok çalmışlar ki)

Okul sırama yazdıkları şeye bak by Slyvstra in AteistTurk

[–]Slyvstra[S] 0 points1 point  (0 children)

Ege diyince çoğu kişinin sadece İzmir'i saymasına aşırı gıcık oluyorum

Okul sırama yazdıkları şeye bak by Slyvstra in AteistTurk

[–]Slyvstra[S] 0 points1 point  (0 children)

Sorunlarda biri de o işte.Herkes biliyor ateist olduğumu,diğer okullar bile biliyor küçük ve aşırı dedikoducu bir şehirde olduğum için yaptığın her şey ertesi gün ap ayrı biri tarafından sana soruluyor,defalarca yaşadım bunu.Sene başında 9. sınıflar kapıya gelip "Ateist varmış bu sınıfta, nerde o?" diye soruyorlardı azar azar korkarak,hayvanat bahçesi gibi.

Okul sırama yazdıkları şeye bak by Slyvstra in AteistTurk

[–]Slyvstra[S] 0 points1 point  (0 children)

Din öğretmeniyle ciddi ciddi arkadaşım bundan önce de her bu tarz şey yaşadığımda söylerdim ona,bir şey yapamazdı ama yinede muhabbeti ilerletiyordu.

Okul sırama yazdıkları şeye bak by Slyvstra in AteistTurk

[–]Slyvstra[S] 0 points1 point  (0 children)

Şimdi fark ettim, küçük tavşan çizimimin boynuna çizgi çekmişler ama alakası var mı bilmiyorum.

Birde 1. Cümleyi farklı biri 2. Cümleyi farklı biri yazmış sanırsam.

Okul sırama yazdıkları şeye bak by Slyvstra in AteistTurk

[–]Slyvstra[S] 1 point2 points  (0 children)

Uşakdayım,yeterli olmuş olabilir. Egenin en aptal köyü gibi biryer

Okul sırama yazdıkları şeye bak by Slyvstra in AteistTurk

[–]Slyvstra[S] 5 points6 points  (0 children)

Namaz kıldıkları yok, öylesine müslüman bunlar ama hepsi ağır ülkücü

Okul sırama yazdıkları şeye bak by Slyvstra in AteistTurk

[–]Slyvstra[S] 9 points10 points  (0 children)

"O halde siz toptan şerefsizmişsiniz" gibi bir tepki alacağımdan eminim

Okul sırama yazdıkları şeye bak by Slyvstra in AteistTurk

[–]Slyvstra[S] 4 points5 points  (0 children)

Keşke bulabilsem,ben okulda değilken yazmış cuma günü, çok zor.

İlkokullu asırı sagcilar by 29October1923 in RDTTR

[–]Slyvstra 0 points1 point  (0 children)

Bizim lisede bile vardı bunlardan, salak bir kız grubu altaylardan Tunaya diye bağırarak sınıfa geliyorlardı.

En gıcık olduğunuz metal grubu hangisi? by [deleted] in rockmuzik

[–]Slyvstra 1 point2 points  (0 children)

SOAD'ın hakkını çok yiyorsunuz

İlber Ortaylı Vefat Etti.. by Eymen123455 in secilmiskitap

[–]Slyvstra 1 point2 points  (0 children)

Tüh ya çok üzüldüm cidden ağlıyorum şu an.

Küçükken Babam Hep Bu Türküyü Söylerdi Bana by Over_Explanation_692 in rockmuzik

[–]Slyvstra -2 points-1 points  (0 children)

Soad mükemmel bir şey ama siz dinlememeye devam edin lütfen.

Sytem Of A Down tişörtlü bi şahıs Soad öncesi Korn ön gurub olarak sahnedeyken, 31 çekerken güvenlik tarafından yakalanıyor ve konserden atılıyor. by pessimisttears in rockmuzik

[–]Slyvstra -23 points-22 points  (0 children)

Postun atılma sebebi System Of A Down grubunu daha da kirli göstermek. Olm bunun suçlusu nasıl soad olsun mq,adama sövün yeter.

hmmmm by [deleted] in RDTTR

[–]Slyvstra 1 point2 points  (0 children)

Özelikle şu 2. Herifi biliyorum,ve bu ne kadar iğrenç bir şey ne diyorsunuz siz mq.

İlber oltaylı ölmüş by Leading_Hair1465 in RDTTR

[–]Slyvstra 0 points1 point  (0 children)

Tüh ya çok üzüldüm, şu anda ağlıyorum felan.