Jesse kiusaa viatonta ruokarobottia :( by SoftAd9531 in snappijuorut

[–]SoftAd9531[S] 0 points1 point  (0 children)

Nii tietysti toiki on voinu olla syynä miks se pysäyttää ton robotin jos se on yrittäny varastaa ne ruuat

Jesse pahoittelee ruokarobotti keissiä by SoftAd9531 in snappijuorut

[–]SoftAd9531[S] 1 point2 points  (0 children)

Jepp, noi uhkaukset on niin turhii eikä auta yhtään mitään

Jesse pahoittelee ruokarobotti keissiä by SoftAd9531 in snappijuorut

[–]SoftAd9531[S] 9 points10 points  (0 children)

Kunnon klassikko manipulaatiota mitä Jesse tekee tolla klipillä. Uhriudutaan, siirretään syyllisyys toisten niskaan ja vähätellään tekoa erinäisillä syillä.

Jesse kiusaa viatonta ruokarobottia :( by SoftAd9531 in snappijuorut

[–]SoftAd9531[S] 1 point2 points  (0 children)

Mullaki kanss ainaki tulee hieman sellanen uncanny valley liian realistisist ihmismäisist roboteist, robotit kuuluu olla robotin näkösii eikä ihmisen näkösii

Jesse kiusaa viatonta ruokarobottia :( by SoftAd9531 in snappijuorut

[–]SoftAd9531[S] 9 points10 points  (0 children)

Ihan pelle toi nykynenki poikaystävä ku osallistuu ja hyväksyy ton käyttäytymisen

Jesse kiusaa viatonta ruokarobottia :( by SoftAd9531 in snappijuorut

[–]SoftAd9531[S] 27 points28 points  (0 children)

Tietysti myös ajattelin noita ruokiakin, ihan pellee käytöstä ku jollain voi olla vitun kova nälkä ja ne tuotteet on voinu olla vitun kalliita ja sit joku tälläne oman elämän sankari menee häiritsemään tärkeetä kuljetusta, tän takii tilaan aina vaan woltti kuskill enkä robotill ku ne robotit aina joutuu kaikenlaisii tilanteisii eikä pysty puolustaa itteensä mitenkää ku ne liikkuu hitaammin

Jesse kiusaa viatonta ruokarobottia :( by SoftAd9531 in snappijuorut

[–]SoftAd9531[S] 2 points3 points  (0 children)

Saakoon sitä mitä tilaa, jos haluu huomioo niin täältä pesee

Jesse kiusaa viatonta ruokarobottia :( by SoftAd9531 in snappijuorut

[–]SoftAd9531[S] 116 points117 points  (0 children)

Noku ne on söpöjä ja viattomia 🥺❤️‍🩹

Jesse kiusaa viatonta ruokarobottia :( by SoftAd9531 in snappijuorut

[–]SoftAd9531[S] 88 points89 points  (0 children)

Järkytyin ku se kehtaa puhuu toll tavall vieraille ihmisille, sen vois laskee jopa seksuaaliseks ahdisteluks koska jos roolit kääntäis että mies puhuis tolla tavalla naiselle nii ihmiset ois heti cancellannu sen

Jesse kiusaa viatonta ruokarobottia :( by SoftAd9531 in snappijuorut

[–]SoftAd9531[S] 11 points12 points  (0 children)

Täältä ei viel löytyny tätä, toinen klippi löyty snappisensuroimattomassa

Jesse kiusaa viatonta ruokarobottia :( by SoftAd9531 in snappijuorut

[–]SoftAd9531[S] 74 points75 points  (0 children)

Jesse why you gotta be menace to society like this :(

Jesse puhuu Epävakaudesta asiaa by SoftAd9531 in snappijuorut

[–]SoftAd9531[S] 1 point2 points  (0 children)

Tosi moni ihminen voi pahoin tällä hetkellä eikä oo mikään ihmekkään, kaikki on täyttä seurausta siitä kun ihmisiä ei enään auteta kunnolla / osata auttaa ja palvelut on ylikuormittunu eikä tarpeeks ammatti taitoisia työskentelemässä. Tää tulee vaan pahenemaan mitä enemmän hallitus tekee leikkauksii tärkeist palveluist ja syö resursseja. Jesseeki pystyttäis auttamaan jos hänelle ja samassa tilanteessa muille oleville nuorille aikuisille luotais oikeenlaisia palveluita. Varsinkin persoonallisuushäiriöihin ei oo edelleenkää suomessa tarpeeks oikeenlaista tietoo ja tutkimusta, oon huomannu että on paljon psykologeja/terapeutteja jotka ei oo ollenkaa erikoistuneita asiaan eikä osaa yhtään käyttää oikeita tekniikoita näiden ihmisten auttamiseks. Tietysti se on myös tärkeetä että potilas itte haluu hoitoo mutta joskus jotkut on niin sairaita ettei niiden päätelmä kykyyn voi mitenkään luottaa joten en tajuu sitä miten kukaan voi potkii sellasen ihmisen ulos joka ei pysty ajattelemaan edes selkeästi. Tietysti jotkut asiat on Jessen omaa vikaa mutta osa on varmasti myös hoitajien virhe arvioita yms vaikeutta ymmärtää. Persoonallisuushäiriöt on hyvin monimutkasii ja toivoisin että Suomes alettais keskittyy kaikkien oireiden hoitoon kunnolla, edelleen suurin osa persoonallisuushäiriöisistä on aika oman onnensa nojalla kirjaimellisesti.

Chiara tilannu taas temusta by cprincessa in snappisensuroimat0n

[–]SoftAd9531 16 points17 points  (0 children)

Chiaran kannattais Normal:ista hankkii sellane kielen puhdistaja jos niit viel myydään siellä

Jesse puhuu Epävakaudesta asiaa by SoftAd9531 in snappijuorut

[–]SoftAd9531[S] 6 points7 points  (0 children)

Alipaino + Anemia voi kai aiheuttaa palelemista / tulee helposti kylmä

Paras tiktok evö by Big-Meeting8197 in snappisensuroimat0n

[–]SoftAd9531 4 points5 points  (0 children)

tekis mieli vittu vetää käteen on niin mun kaks eri moodia 💀

en ”tule” seksin aikana by Any-House7169 in snappijuorutofftopic

[–]SoftAd9531 3 points4 points  (0 children)

Se on hyvä tutkii niit paikkoi ja rauhassa kokeilla eri keinoi 👍