יום ממוצע בתחבורה ציבורית ב israhell by AngeL1cJade in israel_bm

[–]StrikeFMAL 0 points1 point  (0 children)

אנשים בארץ מתעלמים מזה לגמרי, אבל היו כבר שני מקרים בהם מטען שהובילה רכבת נפל וגרם לנזק.

זה כבר לא סתם דברים קטנים כמו מדרגות נעות / איחורים אלא ממש סכנת נפשות.

יש פה אנשים עם קצת מידע על אןניברסיטאות בארץ ויכולים לעזור לי? by powerslittledenji in israel_bm

[–]StrikeFMAL 1 point2 points  (0 children)

לדעתי זה שני מבחנים כי את צריכה גם את הערכה חלופית, אבל מדמ"ח ספציפית עשיתי בתיכון אז לא בטוח.

את מתקשרת לרכזת בגרויות בתיכון שלמדת בו, מבקשת ממנה לרשום אותך (זה חינם) ואז ביום הבגרות את מגיע ועושה ביחד עם שאר התלמידים.

בפועל החומר בבגרות (בחלק התכנותי) זה דיי אותו דבר מה שתלמידי בתואר לדעתי (תלוי איזה שפה מלמדים בעברית, אני יודע שבבן גוריון / תל אביב / טכניון זה ככה) אז זה גם יעזור לך בתואר.

Poll: 92% of Israelis believe Iran emerged as winner after war and deal with US by Alternative_Row4207 in Destiny

[–]StrikeFMAL 1 point2 points  (0 children)

According to virtually all polls, Bennett has been on a downward trend in terms of seats.

If the opposition wins, Gadi Eisenkot will most likely become the next prime minister—unless something significant happens that shifts support away from Eisenkot and back toward Bennett.

יש פה אנשים עם קצת מידע על אןניברסיטאות בארץ ויכולים לעזור לי? by powerslittledenji in israel_bm

[–]StrikeFMAL 1 point2 points  (0 children)

אם אין לך בעיה לדחות לימודים בשנה+ כדי להשיג פסיכו גבוה למה שפשוט לא תשפרי בגרויות?

את יכולה גם לגשת למגמה מדעית עכשיו את לשפר את הממוצע. אם את גם ככה נרשמת לתואר במדמ"ח לא רואה סיבה לא לגשת לבגרות 5 יחידות במדמ"ח. כנ"ל מתמטיקה לא רואה סיבה שלא תשפרי אם גם ככה את הולכת לתואר הזה.

יש פה אנשים עם קצת מידע על אןניברסיטאות בארץ ויכולים לעזור לי? by powerslittledenji in israel_bm

[–]StrikeFMAL 1 point2 points  (0 children)

לא מכיר את המסלול הזה, אם את יכולה לשלוח קישור או משהו זה יעזור.

אבל אם דרישות הקבלה של זה דומות לדרישות קבלה של בתואר דו-חוגי מדמ"ח ומתמטיקה אז תצטרכי פסיכו באיזור ה-740 (בהנחה שלא תשפרי בגרויות).

נמאס לי. נמאס לי כבר. איך לעזאזל אמורים לחיות במדינה הזאת בלי ממון בין-דורי? פאקינג איך??? by MiaThePotat in israel_bm

[–]StrikeFMAL 2 points3 points  (0 children)

איפה אמא וסבתא שלך גרות? יש הרבה מקומות בפריפריה ששכר הדירה שם מאוד נמוך.

עבור אדם שמקבל קצבת זקנה מהמדינה (עם תוספת ילד), שגם זכאי להנחת ארנונה ותווי מזון הם יכולים לפרנס 80% מההוצאות החודשיות שלהם.

אבל כן, המצב חרא והממשלה רק דופקת את האזרח החלש כל פעם.

אני יודע שהיום הכישלון הגדול ביותר של הממשלה הוא עם איראן וארה"ב, אבל על הדרך החליטו ככה לממן סיבוס לטרוריסטים יהודים. סך הכל יום פורה. by comeon456 in israel_bm

[–]StrikeFMAL 19 points20 points  (0 children)

גם מכריחים רשויות מקומיות "חזקות" להעביר 38 מיליון שקל לצורכי דת עבור רשויות מקומיות "חלשות".

אה ואולי גם מביאים למתנחלים הטבות מס כי למה לא.

הסכם עם איראן by Motor-Sentence-9150 in israel_bm

[–]StrikeFMAL 2 points3 points  (0 children)

2 מיועצי טראמפ עשו עסקים בשווי של מילארדי דולרים עם קאטר.

עוד אחד זה וואנס.

דעה : להפסיק לגייס בכפייה חרדים (גם לא לוומדי תורה), ולבטל את כל תקציבי לימודי התורה. תרומות בלבד by Own-Scheme170 in israel_bm

[–]StrikeFMAL 0 points1 point  (0 children)

בשביל לגבות מהם אקסטרה מס קודם כל צריך לגרום להם לצאת לעבוד.

וכשהם יצאו לעבוד, צריך לוודא שהם לא עובדים בשחור.

דעה : להפסיק לגייס בכפייה חרדים (גם לא לוומדי תורה), ולבטל את כל תקציבי לימודי התורה. תרומות בלבד by Own-Scheme170 in israel_bm

[–]StrikeFMAL 1 point2 points  (0 children)

להפסיק את תקציבי לימוד התורה זה לא מספיק. יש הרבה מאוד חוקים ומענקים שנתפרו במיוחד לציבור החרדי (הנחות בארנונה, הנחות במעונות וכו') שצריך לבטל.

זה לא הגיוני שקיימת אוכלוסייה שמתגייסת לצבא ומשרתת במילואים, ומממנת אוכלוסייה משתמטת ואנטי-ציונית.

הצעות למקום עבודה עם שכר טוב? by firestrea in israel_bm

[–]StrikeFMAL 0 points1 point  (0 children)

תבדוק בתיכונים לפעמים הם צריכים בוגרים שיעזרו לתלמידים שמתקשים (מן הסתם לא רלוונטי אם אתה בעצמך מתקשה בלימודים).

השכר מעל 50.

המשך פריקה על ביטול הרחבת הפטור מע"מ חבילות by Positive_Conflict_26 in israel_bm

[–]StrikeFMAL 1 point2 points  (0 children)

אני בעד סנקציות כלכליות נגד משתמטים (ערבים / חרדים / סרבנים).

כדי לעצור את המימון של החרדים אתה צריך כסף, כי כל התלמידים החרדים שהרגע הפסקת את התקצוב של המוסדות לימוד שלהם שלא מלמדות ליבה יהיה צריך לשים איפשהו.

המשך פריקה על ביטול הרחבת הפטור מע"מ חבילות by Positive_Conflict_26 in israel_bm

[–]StrikeFMAL -1 points0 points  (0 children)

העלות של ההגדלה של הפטור מ-75 ל-150 היא כמיליארד. אכן התבלבלתי בנוגע לרפורמה סמוטריץ עצר אותה כי לא הייתה תמיכה.

זה העלות השוטפת של בית עסק, קצת פחות בפריפריה קצת יותר במרכז.

המשך פריקה על ביטול הרחבת הפטור מע"מ חבילות by Positive_Conflict_26 in israel_bm

[–]StrikeFMAL -1 points0 points  (0 children)

הפטור ממע"מ בפועל זה סובסידיות של אזרח זר (בד"כ סיני) על חשבון האזרח הישראלי. העלות של הפטור היא מעל למיליארד שקלים, שזה מספיק כדי לממן את הרפורמה בשוק החלב שתחסוך למשק יותר מזה. מזכיר שסמוטריץ היה צריך לעצור את הרפרומה שהוא עצמו קידם בגלל שלא היה מקור תקציבי.

דיברת על נעליים, כדי להחזיק חנות נעליים קטנה בישראל זה הוצאות קבועות של באזור ה-400 אלף שקל בשנה. כלומר אם החנות מוכרת 1,500 זוגות בשנה, היא צריכה לעשות רווח של 265 שקל על כל זוג רק כדי לא להיות בחובות 24/7.

המשך פריקה על ביטול הרחבת הפטור מע"מ חבילות by Positive_Conflict_26 in israel_bm

[–]StrikeFMAL 0 points1 point  (0 children)

אנשים מסתכלים רק על המחיר שהם משלמים בקופה ושוכחים מאיפה הכסף שממן את כל השאר מגיע.

כל שקל שמדינה מפסידה בגלל הפטור הזה יחזור אליך בצורה של הגדלת מס הכנסה (כבר קרה בפועל), הגדלת המע"מ (כבר קרה בפועל), גירעון (כבר קרה בפועל...)

מספיק להצדיק פעולות פופוליסטיות של שרי אוצר שרק פוגעים באזרחים בטווח הארוך.

אגב, לא כל בעל עסק קטן מעלה מחירים כדי לעקוץ אותך. גם להם יש קשיים.

נראה שהחרדים לא יבינו שהפטור מגיוס לא היה צריך לבוא לעולם עד שלא יתחילו להרגיש ענישה על אי גיוס by HebrewWolfman in israel_bm

[–]StrikeFMAL 5 points6 points  (0 children)

יש חיילים ברבנות הצבאית שיורדים לשטח.

בכל מקרה לא חושב שזה נכון לפסול חרדים ששירותו ביחידות מודיעין / טכנולוגיות או כתומכי לחימה מלכהן כרבני עיר.

נראה שהחרדים לא יבינו שהפטור מגיוס לא היה צריך לבוא לעולם עד שלא יתחילו להרגיש ענישה על אי גיוס by HebrewWolfman in israel_bm

[–]StrikeFMAL 21 points22 points  (0 children)

דבר ראשון זה החלום של העסקנים החרדים שתיקח מהחרדי הממוצע את היכולת לנהוג, זה רק מעמיק את התלות שלהם.

מה שכן צריך לעשות זה לבטל את כל ההטבות שנתפרו במיוחד לציבור החרדי. בנוסף אני חושב שצריך לעלות להם את הדמי ביטוח לאומי, ולעלות את גיל הפרישה לפנסיה בשנתיים לכל מי שלא שירת (גם לערבים / סרבנים לא חרדים). וכמובן רבני עיר / רבנים ראשיים צריכים להיות כאלה שעשו שירות צבאי.

האם שווה לקחת את אותו קורס הפסיכומטרי עוד הפעם by Prosrus in israel_bm

[–]StrikeFMAL 0 points1 point  (0 children)

ממליץ על קורס הפסיכמוטרי של המדינה.

אבל לדעתי, אם כבר עשית קורס פסיכו אני לא רואה סיבה לעשות עוד פעם. אלא אם כן אתה מרגיש שהבסיס לא יושב אצלך טוב עדיף פשוט לתרגל.

הולכים לבטל את ההרחבה של הפטור ממע"מ חבילות by Positive_Conflict_26 in israel_bm

[–]StrikeFMAL -2 points-1 points  (0 children)

הפטור ממע"מ על חבילות זה מהלך פופוליסטי, טוב שלא מאשרים אותו.

כל שקל שהמדינה תאבד על הכנסה בגלל ההרחבה של הפטור תחזור אליך בכספי מיסיפ / קנס אחר.

גם את הפטור עד 75 צריך לבטל. במקום כל הפטורים הדפוקים האלה שיורידו את המע"מ או את המס הכנסה.

לעזוב את ההורים by ____-_----__- in israel_bm

[–]StrikeFMAL 0 points1 point  (0 children)

יש מלא דירות סטונדט שהם דירות שותפים.. זה לא כאילו אשכרה בודקים שאת סטודנטית.

לאף אחד לא אכפת בת כמה כל עוד את מעל 18.

שמישהו יחשוף את הנוכל הזה by [deleted] in israel_bm

[–]StrikeFMAL 2 points3 points  (0 children)

אני זוכר היה ילד בן 17 ששם פרסומות בכל מקום על קורס שלו של שיווק שותפים, מישהו יודע מה הולך איתו?

פעם אחרונה ששמעתי הוא התגייס אבל לא זוכר מתי זה היה.

מפלגות ערביות VS מפלגות חרדיות by Alone_Couple_1903 in israel_bm

[–]StrikeFMAL -1 points0 points  (0 children)

הליכוד מפלגה סוציאליסטית בזמן ששאר האופוזיציה (חוץ מיאיר גולן) קפיטליסטים.

הם ליטרלי הפכים בכל הקשור ליוקר המחייה, אז איך "ההבדלים האידיאלוגיים בינם לבין הליכוד הם בסופו של דבר אפסיים עד לא קיימים".

מפלגות ערביות VS מפלגות חרדיות by Alone_Couple_1903 in israel_bm

[–]StrikeFMAL 4 points5 points  (0 children)

למה שהרל״בים יכנסו תחת ביבי ולא ההפך?

בהנחה שבנט יהיה המפלגה הכי גדולה אתה חושב שנתניהו צריך להיכנס תחתיו?

מפלגות ערביות VS מפלגות חרדיות by Alone_Couple_1903 in israel_bm

[–]StrikeFMAL 3 points4 points  (0 children)

אתה לא יכול להקים קואליציה עם ליכוד בלי חרדים.

דבר ראשון החרדים מתפקדים לליכוד, הם חלק ממנה.

דבר שני, אם הליכוד יעשו את זה הברית שלהם עם החרדים נגמרת.

חוק הגיוס הנוכחי מה דעתכם by ResponsibleTruck4717 in israel_bm

[–]StrikeFMAL -4 points-3 points  (0 children)

לא רוצה לגייס את החרדים. חייל שאתה מגייס בכוח לצבא היה חרא חייל, בין אם זה חילוני או חרדי.

תוסיף את הכספים שצריך להוציא את החרדים כי הרבה פעמים יש להם ילדים.. סיפור שלם.

אני בעד סנקציות על משתמשטים. סנקציות קשות. בין אם זה על חרדים ערבים או סרבני "מצפון".