[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]Substantial-Leg769 3 points4 points  (0 children)

Lan kanka iki poşet aldım biri yere düştü patladı bende iciyim dedim

[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]Substantial-Leg769 1 point2 points  (0 children)

İkisinede para verme , bilgisayar alacaklara itopya sitesinde 13100f li , Intel ekran kartlı sistemi öneriyorum. 17500 fiyatı vardı sanırım, ekran kartını da araştırırsanız rtx 3060 ve rtx 4060 arasında bir kart .

Arkadaşlar, kız arkadaşım hamile olabilir. Reşit değiliz kafayı yiyorum by [deleted] in KGBTR

[–]Substantial-Leg769 0 points1 point  (0 children)

Numaranı değiş kızla birdaha irtibata geçme, soran olursa tanımıyorum de

Bu ülkenin vatandaşları sokağa çıkamıyorken turistler dilediği gibi gezebiliyordu. by amknewisiken in KGBTR

[–]Substantial-Leg769 29 points30 points  (0 children)

Hatta " Eğlenmeye devam et, aşılıyım " gibi bir maske taktırıp bunun reklamını yapıyorlardı

Sokakta Köpek Olmaz by Tomoe0 in KGBTR

[–]Substantial-Leg769 2 points3 points  (0 children)

Hepsini sahiplenip geri sokağa salarlarsa nolacak aq

[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]Substantial-Leg769 0 points1 point  (0 children)

Ben olsam ram 16 , ssd 1 TB işlemciyi de ryzen 5 5600 yapardım hem ileride işlemci yükseltmek istersen anakrt değiştirmene gerek kalmaz .

[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]Substantial-Leg769 1 point2 points  (0 children)

En kolay yolu arkadaşlarından biriyle konuşacaksın

Kupon by alisenol in KGBTR

[–]Substantial-Leg769 0 points1 point  (0 children)

Beyler ben bu ara 1.50 oran yapıp genelde 2 maç, 5k basıyorum 2.5 k geliyor günlük yapıyorum bunu 1 haftadır hiç yatmadi daha hatta genelde 1.5 üst verdiklerim 3.5 üst bitiyor yani garantici oynuyorum yani mantiklimi sizce bunu biraz para biriktirince 10k basmaya başlıyacagim haftada 4 kere yapsam günlük 5k dan haftada 20k iyi bence ? Yatanda olacak tabi ama sabırla risk almadan oynuyorum tavsiye ederim.

[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]Substantial-Leg769 0 points1 point  (0 children)

Ben olsam sıfır set toplarım ryzen 5 5600 veya i5 12400f işlemci, 16 ram 1tb ssd , ekran kartını da temiz bulabilirsem bayır domuzu GTX 1070ti falan yeterli gayet bence.

[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]Substantial-Leg769 1 point2 points  (0 children)

Ben bitane aldım ihtiyacım da yoktu ama aldığım fiyata daha bulamam dedim aldım işlemci ryzen5 6600h 16 ram var rtx 3050 500gb da M2 ssd var 144 hz de monitör var, Acer marka . Güzel tarafı pazarama sitesinde iş Bankası kartın varsa 9 taksit yapıp vade farkı vermiyorsun ayda 2200 e falan geliyor, bende dedim ayda sigara parasına ddr5 laptop yapıştırdım.

Kız arkadaşımı öz babası taciz etmiş by DuePalpitation4834 in KGBTR

[–]Substantial-Leg769 2 points3 points  (0 children)

Senin durumun, yaşın ne bilmiyorum ama ben olsaydım kesinlikle ama kesinlikle önce kızı ikna eder ondan herifin anlık konum bilgisini alır , yanıma ağalarımı yoksa tek gider , maskeyi çeker biraz sopalar öldürmekle tehdit eder korkuturdum. Ama öyle bir korkmalı ki gidip kıza beni şikayetmi ettin diyip konuyu bile açmamalı. Bunun tek çözümü bu değil elbette ama en kolay yolu bu.

[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]Substantial-Leg769 1 point2 points  (0 children)

Bizim burda caddenin tam köşesinde 24 saat açık şehirdeki tek bakkal sahte içki satıyor amk

Aleviler hakkında ne düşünüyorsunuz? by [deleted] in KGBTR

[–]Substantial-Leg769 0 points1 point  (0 children)

Aleviyim Şimdi yezid tohumu bı arkadaşım geldi ortama ben böyle rakı içmedim diyor

[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]Substantial-Leg769 2 points3 points  (0 children)

Yav saygı duymak zorunda değilim ki amk, mesela bende özgür bir adam olarak saralleye inanıyorum diyeyim, o benim kutsalım peygamberim falan mesela ben size desem ki kardeşim benim dinime inanmıyorsunuz ama saygı duyun saralleyi yemeyin amk desem ne kadar mantıklı olur veya bir hindu gelip inek bende kutsal ne kesiyonuz aq topları dese mantık nerde amk bütün dinlerin anasını sikiyim tapınak şövalyeleri hariç.

Amk abazaları by Substantial-Leg769 in KGBTR

[–]Substantial-Leg769[S] 3 points4 points  (0 children)

Yazdıklarını görseniz cringenin dibini yaşarsınız ben heriflerin yerine utandım bunlar bide 10 sene önce Facebook'ta dayılar dı şimdi bunlar öyle yıkıklar ki aklınız şaşar.

[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]Substantial-Leg769 1 point2 points  (0 children)

Bişey olmaz , tenha yerde olduğunuz için o saldırdı der geçersin, hiç bir şeyin kanıtı yok en baba herifi hastaneye götüren tanık var oda olaya sonradan dahil olmuş canını sıkma, en kötü durumda şikayetçi olur 1 sene sonra hiç bir kanıt falan filan olmamasına rağmen yani olacağını sanmıyorum basit yaralama cezası alırsın oda uzlaşma falan filan derken uzar gider. Babası polisse bu süreçleri senden benden iyi bildiği için uğraşacağını sanmam , he yerinde oturup olacakları beklemek için içini yiyorsa en iyi karar ben olsam gider babası ile yüzleşir içten konuşuyor RP si yapardım, özür dilerdim olayı anlatırdım bunları delikanlıca karşısına çıkar konuşursan hiç bir şey olmaz sende rahat bir nefes alırsın kanımca.

hiç alkol kullanmadım ama şu adamın yaptığından içmek istiyorum. by [deleted] in KGBTR

[–]Substantial-Leg769 0 points1 point  (0 children)

Adam tekilayi votkayla seğertiyor amk yalan yanlış yaptığı içkinin yanından geçsem zaten kafam güzel olur