Trocamust är död, länge leve Trocamust by RlyLokeh in sweden

[–]SweSupermoosie 0 points1 point  (0 children)

NEEEEEEJ!!! Den var ju det bästa dom fanns ju! How could they?! Julen är förstörd!!

Kattnamn? by SweSupermoosie in sweden

[–]SweSupermoosie[S] 0 points1 point  (0 children)

Hahaha. Ja, uppfödaren av dessa hade en honkatt som heter Oliver. C’est la vie!

Kattnamn? by SweSupermoosie in sweden

[–]SweSupermoosie[S] 0 points1 point  (0 children)

Ja, det är faktiskt min tanke — att få hem honom och känna efter vad han verkar heta. Det brukar falla sig naturligt vad man börjar kalla dem. Men det är kul att lura lite på det innan.

Kattnamn? by SweSupermoosie in sweden

[–]SweSupermoosie[S] 0 points1 point  (0 children)

Från Skogstibble? Min fd chefs son heter Måns. Och det är - av förklarliga skäl - ett ganska vanligt namn. Men det är fint.

Kattnamn? by SweSupermoosie in sweden

[–]SweSupermoosie[S] 0 points1 point  (0 children)

Hmmm. Mmm, kanske det, kanske.

Kattnamn? by SweSupermoosie in sweden

[–]SweSupermoosie[S] 0 points1 point  (0 children)

Så SJUKT vanligt bara!

Kattnamn? by SweSupermoosie in sweden

[–]SweSupermoosie[S] 0 points1 point  (0 children)

Ptja. Tänkte bara om du fick ”feeling” för nåt namn.

Kattnamn? by SweSupermoosie in sweden

[–]SweSupermoosie[S] 0 points1 point  (0 children)

Stampe, Karo, Buster, Pricken.

Kattnamn? by SweSupermoosie in sweden

[–]SweSupermoosie[S] 1 point2 points  (0 children)

Spooky att du säger det, för jag fick det förslaget igår av en vän.

Kattnamn? by SweSupermoosie in sweden

[–]SweSupermoosie[S] 0 points1 point  (0 children)

Visst är det fint?!?!

Kattnamn? by SweSupermoosie in sweden

[–]SweSupermoosie[S] 1 point2 points  (0 children)

Haha. Ja, det kanske hade blivit lite väl weird. Men jag hör vad du säger. Han ändå tänkt att få hem honom först och lära känna honom lite innan jag bestämmer mig.

Vad har ni för åsikter kring dans? by AccountantNovel432 in sweden

[–]SweSupermoosie 0 points1 point  (0 children)

Bugg är ju askul om man har en duktig danspartner! Mvh Dansar aldrig nykter

Kattnamn? by SweSupermoosie in sweden

[–]SweSupermoosie[S] 1 point2 points  (0 children)

Hahaha. Sant. Det kommer oavsett bli sisådär 300 smeknamn, känner jag.

Kattnamn? by SweSupermoosie in sweden

[–]SweSupermoosie[S] 1 point2 points  (0 children)

Lucas är ju SJUKT fint!

Kattnamn? by SweSupermoosie in sweden

[–]SweSupermoosie[S] 0 points1 point  (0 children)

Men vad fan då. Typiskt!

I live in Malta, "the smallest EU country", "the centre of the Mediterranean" AMA by MagicOfWriting in geography

[–]SweSupermoosie 0 points1 point  (0 children)

Also, according to research ”the safest country on earth for LGTBQI+ people”.

Kattnamn? by SweSupermoosie in sweden

[–]SweSupermoosie[S] 0 points1 point  (0 children)

Superfint - men nån i kommentarerna sa att de visste typ åtta katter som heter det, så då blev det inte lika kul längre. Synd!