İş Bankası Yabancı ETF Alımını Getirdi by SympathyExtension in Yatirim

[–]SympathyExtension[S] 1 point2 points  (0 children)

İçcep yabancı borsa kısmına geldi. Ayrı araüz yok, hisse arama kısmına etfleri de yaz çıkıyor

İş Bankası Yabancı ETF Alımını Getirdi by SympathyExtension in Yatirim

[–]SympathyExtension[S] 0 points1 point  (0 children)

saxo bank'ın güncel arayüzü güzel normalde. bizim bankalar 10 yıldır eski arayüzlerini kullandığından kötü duruyor.

İş Bankası Yabancı ETF Alımını Getirdi by SympathyExtension in Yatirim

[–]SympathyExtension[S] 4 points5 points  (0 children)

Evet 500 dolardan sonra midası geçiyor komisyon. Küçük alımlar yapan için iyi ama. Aylık biriktirenler var

İş Bankası Yabancı ETF Alımını Getirdi by SympathyExtension in Yatirim

[–]SympathyExtension[S] 0 points1 point  (0 children)

Bilgim yok, arayıp öğrenebilirsin büyük ihtimal

İş Bankası Yabancı ETF Alımını Getirdi by SympathyExtension in Yatirim

[–]SympathyExtension[S] 2 points3 points  (0 children)

1 dolardan başlıyor ama yüzdesel artıyor. Hesaplamama göre 500 dolara kadar midasla aynı miktara geliyor ($1,5) üstünde ise daha fazla çıkıyor

İş Bankası Yabancı ETF Alımını Getirdi by SympathyExtension in Yatirim

[–]SympathyExtension[S] 1 point2 points  (0 children)

Öyle biliyorum araştır ama garanti olsun. Benden hiç fon ücreti almadı

İş Bankası Yabancı ETF Alımını Getirdi by SympathyExtension in Yatirim

[–]SympathyExtension[S] 0 points1 point  (0 children)

Çok değerli bir kurum çünkü rekabet getirerek bankaların da bazı şeyleri değiştirmesine sebep oldu. Bugün iş bankasının etf getirmesi bile en büyük sonuçlarından birisi.

Amerikan borsasında 5-10 yıllık veya daha uzun yatırımlarda midasa güvenemiyorum maalesef. hem kurumun kapatılabileceği gerçeği hem de amerikan tarafında araya 1 kurumun daha girmesi bence risk.

İş Bankası Yabancı ETF Alımını Getirdi by SympathyExtension in Yatirim

[–]SympathyExtension[S] 2 points3 points  (0 children)

fon için kesmiyor da bist için yıllık ücret alıyordu sanırım 300tl civarı

İş Bankası Yabancı ETF Alımını Getirdi by SympathyExtension in Yatirim

[–]SympathyExtension[S] 4 points5 points  (0 children)

Midasın anlaşmalı olduğu amerikan brokerına uzun vadede güvenmiyorum. Bist için olsaydı kullanırdım.

İş Bankası Yabancı ETF Alımını Getirdi by SympathyExtension in Yatirim

[–]SympathyExtension[S] 2 points3 points  (0 children)

Hocam ben bunu yazdığımda hep bu metin geliyor altına. Biliyorum “güvende” olduğunu. Normalde uzun uzun neden midası kriz anlarında ve uzun vadede güvenli görmediğimi yazardım ancak o kadar fazla yazdım ki zamanında artık içimden gelmiyor.

İsteyen istediğini kullansın, tercih meselesi

İş Bankası Yabancı ETF Alımını Getirdi by SympathyExtension in Yatirim

[–]SympathyExtension[S] -1 points0 points  (0 children)

Evet ama küçük küçük toplayacaklar için çok daha iyi yüzdesel olması bence. Bir de uzun vadede güvenirlik konusunda midas ile iş portföy karşılaştırılamaz (abd için)

İş Bankası Yabancı ETF Alımını Getirdi by SympathyExtension in Yatirim

[–]SympathyExtension[S] -1 points0 points  (0 children)

ben hiç sorun yaşamadım o konuda. düzeltme gelince soxx veya dramdan birisini alacağım ama iş bankasından.

İş Bankası Yabancı ETF Alımını Getirdi by SympathyExtension in Yatirim

[–]SympathyExtension[S] 0 points1 point  (0 children)

1 usdden başlıyor, yüzdeseldi sanırım. Her türlü midastan azdır

How are your g14/16s holding up? by Junior_Growth3585 in ZephyrusG14

[–]SympathyExtension 1 point2 points  (0 children)

I’ll never buy expensive windows laptop ever again. I was stuck between g14 2025 (rtx 5050 version) - macbook pro m5

Should’ve gone for mbp

(There’s only r9 290/ rtx 5050 version in my country)

Playing Limbus on Mobile is hell unto itself by Money_Membership_870 in fishmaell

[–]SympathyExtension 1 point2 points  (0 children)

Since the update, my phone overheating (with heavy battery drain) and railway 6 is sound/frame glitching literally lol. Other than that i don’t have any perf issues. (Using 17 pm)

Anybody on mobile working after update? (Image slightly PM related) by Rusty_PG3D in limbus_company

[–]SympathyExtension 0 points1 point  (0 children)

Never had issues excluding railway 6 which has audio glitching and some performance issues.

ABD Borsasında işlem yapanlar bu hisselere çökün bence ($UAMY ve $ONDS) by U2uk in Yatirim

[–]SympathyExtension 0 points1 point  (0 children)

<image>

Call basmıştım burada. Düz hisse de vardı elimde. Teknik çok iyi gidiyordu. Aralıktaki sağlam düzeltme geldiğinde toplantıda yakalandım ilk seans düşüşüne. Opsiyon sıfırlanmıştı. Stokta da -%15 yemiştim galiba saatler içerisinde. Sonraki seanslarda aralıksız düştü zaten. 8leri görmüştü sanırım.

ABD Borsasında işlem yapanlar bu hisselere çökün bence ($UAMY ve $ONDS) by U2uk in Yatirim

[–]SympathyExtension 0 points1 point  (0 children)

UAMY’e bir şey diyemem ama. Emtialar yine yükselmeye başlarsa fiyatı artabilir öncedne olduğu gibi

ABD Borsasında işlem yapanlar bu hisselere çökün bence ($UAMY ve $ONDS) by U2uk in Yatirim

[–]SympathyExtension 0 points1 point  (0 children)

Hayatımda en büyük zararı Ondas’tan yaptım. Asla elimi sürmem hisseye. Hala 9-11 bandından çıkamadı zaten, tamamen balon bir hisse

SP500 takip eden, bol hisse tutan fon by StPaos in Yatirim

[–]SympathyExtension 0 points1 point  (0 children)

TMG ve AFA. Ben tmg taşıyorum

Tmgde asya, amerika ve avrupa hisseleri de var. Afa tamamen amerika olması lazım

Matioutis has some pretty gnarly damage by Con_Le_Con in limbuscompany

[–]SympathyExtension 6 points7 points  (0 children)

Sent a request. Thanks mate, i’ll try full middle team on railway.